quote:
Preciesquote:Op dinsdag 24 november 2015 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is ook wel nodig met die koude gure wind.
Volgens mijn partner heb ik mooie billen.quote:
Wij van WC-eendquote:Op dinsdag 24 november 2015 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mijn partner heb ik mooie billen.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mijn partner heb ik mooie billen.
Jij weetquote:
Oh dat denk ik niet hoorquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Waarom denkt iedereen hier dat hij/zij mooie billen heeft
Omdat men dat mij verteld. Word er gek van, kan nergens rondlopen zonder dat mensen eraan gaan zitten of ermee op de foto willen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Handtekening uitdelen, overal op de foto. Moeilijke leef.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat men dat mij verteld. Word er gek van, kan nergens rondlopen zonder dat mensen eraan gaan zitten of ermee op de foto willen.
In sommige steden mag ik niet meer komen vanwege de verkeerschaos die mijn bil daar veroorzaakt
Zie je de overeenkomst met jouw posts over je eigen leven?quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:04 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat men dat mij verteld. Word er gek van, kan nergens rondlopen zonder dat mensen eraan gaan zitten of ermee op de foto willen.
In sommige steden mag ik niet meer komen vanwege de verkeerschaos die mijn bil daar veroorzaakt
Mag ik je handtekening op m'n bil?quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik keek in de spiegel gisteravond.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Nou de billen die ik heb mogen aanraken in m'n leventje, daar zaten echt ultieme exemplaren tussen, kan me niet voorstellen dat iedereen die hier heeft ineensquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie je de overeenkomst met jouw posts over je eigen leven?
Soms he? Vraag ik me af... Wordt jij nou nooit moe van jezelf als je jezelf terug leest?quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou de billen die ik heb mogen aanraken in m'n leventje, daar zaten echt ultieme exemplaren tussen, kan me niet voorstellen dat iedereen die hier heeft ineens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |