Ik ga voor permanente verbetering van mijn eigen persoonlijkheid. Als ik feedback kan krijgen wil ik deze ook graag meenemen en verwerken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dat gevoel heb ik nooit zo.If it could have, it would have.
Graag of niet toch.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou een zin van mij kunnen zijn
Straks denkt hij exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nope. Twijfel nog of ik er iets over moet zeggen, en wat dan.
Zeggen dat ik t wel leuk vond en vragen of we nog eens afspreken voelt zo alsof ik em een afwijzing in de mond leg, en daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in.
Hou liever de eer aan mezelf en dat voelt zo wanhopig ofzo.
Dan neem je het wel heel persoonlijk op wanneer iemand je niet ziet zitten. Soms is er gewoon niet genoeg chemie.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ga voor permanente verbetering van mijn eigen persoonlijkheid. Als ik feedback kan krijgen wil ik deze ook graag meenemen en verwerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
oh.....quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:00 schreef SiIk het volgende:
Als ik em nou helemaal geweldig vond ofzo was t misschien nog een ander verhaal, maar da's t ook niet.
Ik doe helemaal niet precies hetzelfde, aangezien ik gewoon contact zoek en poog gezellig te doen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan laat het gewoon gaan![]()
En je doet zelf precies het zelfde?
Juistem, ik zit zo dus echt in elkaar, in de liefde, in mijn werk, in mijn wezen, like it or not maar het leeft wel erg prettig en ik omring me ook met mensen die zo een beetje in elkaar zitten.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]Ennn dat was weer genoeg internet voor vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In maart...ahumquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zondag pas, helemaal niet soon.
Klopt, want ik ben ook een emo bitch als het om zulke shit gaat. Neemt niet weg dat ik graag wil weten wat wie en hoe, en met onvoldoende chemie neem ik natuurlijk ook genoegen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan neem je het wel heel persoonlijk op wanneer iemand je niet ziet zitten. Soms is er gewoon niet genoeg chemie.
"Hoi, ik hoor niets meer van je dus, dus ik ga ervan uit dat dit het was. Mazzel!"quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klopt.
Terwijl t me eigenlijk niet eens veel boeit als ik em niet meer zie, da's het erge.
Maar het frustreert me gewoon dat t op deze manier moet
Duidelijk zijn is moeilijk voor sommige mensenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou ik niet kunnen handelen. Gewoon duidelijkheid en open communicatie
Omdat we allemaal anders zijn?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:11 schreef SiIk het volgende:
Jullie zeggen ook allemaal wat anders, wat fijn.
Zoveel mensen zo veel wensen. Maar ik gok wel dat er een algehel consensus is onder het mom van, stel je niet zo aanquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:11 schreef SiIk het volgende:
Heb je al eerder een date gehad waarbij het contact was doodgebloed? En heb je daar later nog mee gezeten?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:11 schreef SiIk het volgende:
I like thisquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Hoi, ik hoor niets meer van je dus, dus ik ga ervan uit dat dit het was. Mazzel!"
Nee, ik wijs ze gewoon altijd netjes af, zo ben ikquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je al eerder een date gehad waarbij het contact was doodgebloed? En heb je daar later nog mee gezeten?
quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, ik wijs ze gewoon altijd netjes af, zo ben ik
Het is ook in elke situatie anders... Jij weet exact wat hij stuurt. Wij moeten een beetje gokken aan de hand van jouw verhaal...quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:11 schreef SiIk het volgende:
Omdat jij gewoon super interessant bent.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:13 schreef Fripsel het volgende:
Ik weet eigenlijk nog niet hoe ik zou reageren als dat gebeurt. Heb nog nooit meegemaakt dat ik wel geïnteresseerd was en de ander niet.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat jij gewoon super interessant bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |