Nogmaals, jouw billen.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms he? Vraag ik me af... Wordt jij nou nooit moe van jezelf als je jezelf terug leest?
Denken moet je aan een paard overlaten. Heeft een groter hoofd.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Waarom denkt iedereen hier dat hij/zij mooie billen heeft
Mijn sarcasme ontgaat je.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou de billen die ik heb mogen aanraken in m'n leventje, daar zaten echt ultieme exemplaren tussen, kan me niet voorstellen dat iedereen die hier heeft ineens
Raak je er ooit aan gewend?quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Handtekening uitdelen, overal op de foto. Moeilijke leef.
Handafdruk zal je bedoelenquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mag ik je handtekening op m'n bil?
Nope. Maar doet er verder niet toe, is een kwestie van gewoon spelen met de kaarten die je gekregen hebt. Want zoals een groot filosoof ooit zei, 'Niet meer aan denken, het heeft toch geen nut, want vanaf het begin zijn je kaarten geschud'quote:
Jij staat nooit met je billetjes naar de spiegel gedraaid over je schouder te gluren?quote:
Dat doen enkel vrouwen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij staat nooit met je billetjes naar de spiegel gedraaid over je schouder te gluren?
Zou kunnen.quote:
Uiteraard. Veel leuker.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Jullie staan enkel te helicopteren natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze mag wel toch?![]()
Liever je handtekening. Dan kan ik hem laten tatoeëren. Kan met je handafdruk ook wel, maar dan denken mannen voortaan dat ze precies daar moeten meppen.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
Moet die niet in US?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze mag wel toch?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wijze woorden zeg. Wijs man.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nope. Maar doet er verder niet toe, is een kwestie van gewoon spelen met de kaarten die je gekregen hebt. Want zoals een groot filosoof ooit zei, 'Niet meer aan denken, het heeft toch geen nut, want vanaf het begin zijn je kaarten geschud'
Als jij denkt dat mijn billen er zo uit zien, heb jij OF niet goed gekeken, OF je hebt een totaal andere user in je hoofdquote:
Oh echt wel. Stiekem een beetje op mijn tenen staan zodat ie nog mooier uitkomtquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij staat nooit met je billetjes naar de spiegel gedraaid over je schouder te gluren?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
Dat zijn mooie billen maar 55 procent te zwaar en te dik en zelfs dan heeft niemand die hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze mag wel toch?
Laat maar waaien
WTF lul je man. Dit zijn prima billenquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn mooie billen maar 55 procent te zwaar en te dik en zelfs dan heeft niemand die hier
"Te dikke billen"quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn mooie billen maar 55 procent te zwaar en te dik en zelfs dan heeft niemand die hier
quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Oh echt wel. Stiekem een beetje op mijn tenen staan zodat ie nog mooier uitkomt
Rly?quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Te dikke billen"
Dat is net zoiets als teveel bier, of te lekker eten.Tering.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Te dikke billen"
Eeeuhm, nee.....gewoon neequote:Op dinsdag 24 november 2015 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Te dikke billen"
Heb je toestemming gevraagd om mijn billen te postenquote:
Ik help de mannen graag op wegquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Liever je handtekening. Dan kan ik hem laten tatoeëren. Kan met je handafdruk ook wel, maar dan denken mannen voortaan dat ze precies daar moeten meppen.
Bwehehehehehequote:Op dinsdag 24 november 2015 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Te dikke billen"
Binnen het rijk der werkelijke verwachtingen natuurlijk.quote:
Dat is hier helaas nodig.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Binnen het rijk der werkelijke verwachtingen natuurlijk.![]()
Of moet hier alles perfect gedefinieerd worden met elke uitzondering?
Ow ja, auti feestje hier, probeer ik altijd te vergeten.quote:
Ja hihi :$quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Binnen het rijk der werkelijke verwachtingen natuurlijk.![]()
Of moet hier alles perfect gedefinieerd worden met elke uitzondering?
uitzonderingen daargelatenquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow ja, auti feestje hier, probeer ik altijd te vergeten.
Ik denk dat 2 % van alle vrouwen een echt mooie kont heeft, opmerkelijk en ergens ook wel heuglijk dat ze allemaal hier zittenquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer lelijke dikke konten zijn dan mooie, eigenlijk.
Dat ben ik met je eens. Ik zie liever een wat kleinere ronde bil dan een hele flinke.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hierbij vergeleken heb ik een mooi rond kontjequote:
Er word hier eigenlijk maar 1 vrouwenkont vaak genoemd.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat 2 % van alle vrouwen een echt mooie kont heeft, opmerkelijk en ergens ook wel heuglijk dat ze allemaal hier zitten
Dat sowieso, al mag die van jou er zeker zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En daar plukt Art de vruchten van kan je eigenlijk wel zeggen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso, al mag die van jou er zeker zijn.
Ik heb grote handen, dus ik heb liever een bil die ik goed vast kan pakkenquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik zie liever een wat kleinere ronde bil dan een hele flinke.
Door de persoon zelf, jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
Er word hier eigenlijk maar 1 vrouwenkont vaak genoemd.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb grote handen, dus ik heb liever een bil die ik goed vast kan pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Doe niet zo geheimzinnig. SPILL ITquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Wie doet dat dan?
Ik heb een andere in gedachten, waar vooral anderen het altijd over hebben
Oh, dan weet ik het niet denk ik.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Wie doet dat dan?
Ik heb een andere in gedachten, waar vooral anderen het altijd over hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |