Klopt. Heb het ook wel gedaan.quote:Op zondag 15 november 2015 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja je moet wel als je meer bijna 2 maanden weg bent
Ik vind eigenlijk dat de topposter van GRTD een plaatje hoort te krijgen in de OPquote:
Ik dacht dat we allang eens waren dat Inso dat is.quote:Op zondag 15 november 2015 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat de topposter van GRTD een plaatje hoort te krijgen in de OP
Waar is die?quote:Op zondag 15 november 2015 16:27 schreef Etsu het volgende:
Tjacka,
Ik eis dat je dat oude plaatje van GRTD in de OP terugplaatst
Met Kate erin
Tweemaal
True.quote:Op zondag 15 november 2015 16:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Heb het ook wel gedaan.
Maar je geeft toch even honderden ponden dan wel niet meer aan kleding af aan iemand die skeer is.
Haal de statistieken er maar bijquote:Op zondag 15 november 2015 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat we allang eens waren dat Inso dat is.
Bedankt maar een tt is al genoeg hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat de topposter van GRTD een plaatje hoort te krijgen in de OP
Dat dacht ik ook en anders neem ik idd maar minder kleding meequote:Op zondag 15 november 2015 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Das wel nice ja. Dat had ik ook. Daar past wel genoeg in. En in Azie kan je super cheap je kleding wassen dus daar zou ik niet al te veel an meenemen
4/5 maandenquote:
huh heb je verlengdquote:Op zondag 15 november 2015 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook en anders neem ik idd maar minder kleding meeEn over kleding maak ik me ook niet druk dan haal ik daar wel idd
D
[..]
4/5 maanden
Je kan anders ook altijd kekke broeken kopen waar iedere westerse toerist mee loopt.quote:Op zondag 15 november 2015 16:28 schreef Flippiee het volgende:
Dat dacht ik ook en anders neem ik idd maar minder kleding meeEn over kleding maak ik me ook niet druk dan haal ik daar wel idd
D
Wat is nou je route precies?quote:Op zondag 15 november 2015 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
D
[..]
4/5 maanden
Wat verlengdquote:
Jaaaaquote:
Ik doe niet aan kekke broeken. Aan rokjes dan weer wel en die neem ik ook mee.quote:Op zondag 15 november 2015 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan anders ook altijd kekke broeken kopen waar iedere westerse toerist mee loopt.
Bangkok start ik inderdaad. En ik twijfel nog heel erg maar ik gok dat ik naar eilanden trek en vandaar uit naar Cambodja/Vietnam. Al zit ik in zo'n Azië backpack groep facebook ding whatever en ik hoorde dat iedereen op die koh Tao eilanden zit met oud en nieuw. En ik weet nog niet helemaal hoe ik O&N wil doen.quote:Op zondag 15 november 2015 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is nou je route precies?
Begin je in Bangkok?
Volgend jaar met mij.quote:Op zondag 15 november 2015 16:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat verlengd
[..]
Jaaaa
[..]
Ik doe niet aan kekke broeken. Aan rokjes dan weer wel en die neem ik ook mee.
[..]
Bangkok start ik inderdaad. En ik twijfel nog heel erg maar ik gok dat ik naar eilanden trek en vandaar uit naar Cambodja/Vietnam. Al zit ik in zo'n Azië backpack groep facebook ding whatever en ik hoorde dat iedereen op die koh Tao eilanden zit met oud en nieuw. En ik weet nog niet helemaal hoe ik O&N wil doen.
Lekker hoorquote:Op zondag 15 november 2015 16:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat verlengd
[..]
Jaaaa
[..]
Ik doe niet aan kekke broeken. Aan rokjes dan weer wel en die neem ik ook mee.
[..]
Bangkok start ik inderdaad. En ik twijfel nog heel erg maar ik gok dat ik naar eilanden trek en vandaar uit naar Cambodja/Vietnam. Al zit ik in zo'n Azië backpack groep facebook ding whatever en ik hoorde dat iedereen op die koh Tao eilanden zit met oud en nieuw. En ik weet nog niet helemaal hoe ik O&N wil doen.
Ga maar jaloers makenquote:Op zondag 15 november 2015 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
[..]
Ik lig over 2 weken in ieder geval met mijn dikke kont op het strand
wowquote:Op zondag 15 november 2015 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
[..]
Ik lig over 2 weken in ieder geval met mijn dikke kont op het strand
Beetje uitslapen, beetje zonnen, beetje in het water chillen, beetje drinken beetje duiken beetje van alles.quote:
je zal in die 5 maanden sowieso wel een keer ziek worden jaquote:Op zondag 15 november 2015 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje uitslapen, beetje zonnen, beetje in het water chillen, beetje drinken beetje duiken beetje van alles.
Zul je zien dat ik ziek word of aangerand of whatever![]()
Dan kom ik je redden.quote:Op zondag 15 november 2015 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje uitslapen, beetje zonnen, beetje in het water chillen, beetje drinken beetje duiken beetje van alles.
Samen naar Thailand opzoek naar ladyboys .quote:Op zondag 15 november 2015 16:47 schreef Etsu het volgende:
ik wil ook op rondreis
Fok-it, laten we gaan
Dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 15 november 2015 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je zal in die 5 maanden sowieso wel een keer ziek worden ja
Fijnquote:
Dat moet je wel incalculeren ja.quote:Op zondag 15 november 2015 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja, als fok-it er geen geld voor heeft, mag hij in natura terugbetalen hihiquote:Op zondag 15 november 2015 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Samen naar Thailand opzoek naar ladyboys .
Waar gaan we naar toe?quote:Op zondag 15 november 2015 16:47 schreef Etsu het volgende:
ik wil ook op rondreis
Fok-it, laten we gaan
En hopen dat het gebeurd op een plek waar Engels sprekende artsen zijnquote:Op zondag 15 november 2015 16:47 schreef Flippiee het volgende:
Dat denk ik ook wel.ik verwacht niet anders. Zolang geen dengue of zo vind ik het best
waar jij heen wiltquote:
Ik ga als het even kan deze zomer een paar dagen naar Seoul.quote:Op zondag 15 november 2015 16:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar jij heen wilt
china, noord- en zuid korea lijken me mooi
Badschaap wil al zijn hele leven naar Noord-Korea. Misschien kan je hem meenemen? Hij schijnt er in zijn eentje binnen te kunnen komenquote:Op zondag 15 november 2015 16:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar jij heen wilt
china, noord- en zuid korea lijken me mooi
lekkerquote:Op zondag 15 november 2015 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga als het even kan deze zomer een paar dagen naar Seoul.
Als Korean Air een beetje meewerkt.
Heb al thermometer en diarreeremmer voor in geval van nood. Dus nou ja datquote:Op zondag 15 november 2015 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet je wel incalculeren ja.
Dat ziek worden dan he
Dat ook ja en anders zorg = zorgquote:Op zondag 15 november 2015 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En hopen dat het gebeurd op een plek waar Engels sprekende artsen zijn
Waarom begin je ineens over die debiel die een 2 haalt voor het centraal examen wiskunde B?quote:Op zondag 15 november 2015 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Badschaap wil al zijn hele leven naar Noord-Korea. Misschien kan je hem meenemen? Hij schijnt er in zijn eentje binnen te komen
ik was echt niet naar die thai arts gegaan vertrouw die echt nietquote:
ORS moet je meenemenquote:Op zondag 15 november 2015 16:50 schreef Flippiee het volgende:
Heb al thermometer en diarreeremmer voor in geval van nood. Dus nou ja dat
Gewoon goed kijken naar bepaalde foodhawks en tentjes en shit. Je kan zelf altijd wel goed inschatten of het betrouwbaar eten isquote:Op zondag 15 november 2015 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb al thermometer en diarreeremmer voor in geval van nood. Dus nou ja dat
[..]
Dat ook ja en anders zorg = zorg
China trekt me niet vandaarquote:Op zondag 15 november 2015 16:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom begin je ineens over die debiel die een 2 haalt voor het centraal examen wiskunde B?
Ik heb het tegen jou.
en geen water uit de kraan drinkenquote:Op zondag 15 november 2015 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon goed kijken naar bepaalde foodhawks en tentjes en shit. Je kan zelf altijd wel goed inschatten of het betrouwbaar eten is
Je bent ook wel echt achterlijk als je dat ook doet verderquote:Op zondag 15 november 2015 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en geen water uit de kraan drinken
beetje Australische surfdudes hosselenquote:Op zondag 15 november 2015 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dubrovnikquote:Op zondag 15 november 2015 16:53 schreef Tjacka het volgende:
Een vriendin vroeg aan mij of ik zin heb in een citytrip.
Weten jullie nog een leuke stad?
Islamabad.quote:Op zondag 15 november 2015 16:53 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb het 1 keer gedaan toen ik midden in de nacht aan het uitdrogen was door diaree en AL HET drinken bij mn broertje die in een comateuze alcohol toestand lag te slapen lag.quote:Op zondag 15 november 2015 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent ook wel echt achterlijk als je dat ook doet verderZelfs de grootste reisleek weet dat hopelijk wel.
Lekker je flesje water vullen in de Ganges
ORS heb ik wel veel gebruiktquote:Op zondag 15 november 2015 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tekenpincet, maar niets van die dingen nodig gehad
Barcelonaquote:Op zondag 15 november 2015 16:53 schreef Tjacka het volgende:
Ohquote:Op zondag 15 november 2015 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik was echt niet naar die thai arts gegaan vertrouw die echt niet
Heb ik ook en reispillenquote:
Dat lijkt me ook. Maar ik heb voor de eerste avond al bedacht dat ik naar de McDonald's ga als echte westerse cultuurbarbaar. Die zit op 3 minuten van hotelquote:Op zondag 15 november 2015 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon goed kijken naar bepaalde foodhawks en tentjes en shit. Je kan zelf altijd wel goed inschatten of het betrouwbaar eten is
ik ga volgend jaar naar helsinkiquote:Op zondag 15 november 2015 16:53 schreef Tjacka het volgende:
crackie schattiequote:Op zondag 15 november 2015 16:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook wel weer echt op vakantie dit jaar hoor.
Mij ook niet hoor. Net als Indiaquote:Op zondag 15 november 2015 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat heb je tegen de Chinezen? Omdat ze toevallig hond en kat eten?
Praagquote:Op zondag 15 november 2015 16:53 schreef Tjacka het volgende:
Ieder stadje ander schatjequote:Op zondag 15 november 2015 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje Australische surfdudes hosselen
Mag best hoor. Ik was zo gaar van 13 uur vliegen dat ik ook Maccie heb gedaan en m`n kamer in ben gegaanquote:Op zondag 15 november 2015 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohnou ja neem aan dat dat wel goed komt of dat ik het ergens kan achterhalen of zo waar iets westers /Engels zit.
[..]
Heb ik ook en reispillen
[..]
Dat lijkt me ook. Maar ik heb voor de eerste avond al bedacht dat ik naar de McDonald's ga als echte westerse cultuurbarbaar. Die zit op 3 minuten van hotel
al geweestquote:Op zondag 15 november 2015 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Praag
[..]
Ieder stadje ander schatje
Heb gehoord van wel. Wil sowieso naar alle Scandinavische landen en Baltische staten.quote:
Toevallig wel ja.quote:Op zondag 15 november 2015 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat heb je tegen de Chinezen? Omdat ze toevallig hond en kat eten?
Welkequote:Op zondag 15 november 2015 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toevallig wel ja.
Nee gewoon interessantere landen
Subwaytje volgende dagquote:Op zondag 15 november 2015 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag best hoor. Ik was zo gaar van 13 uur vliegen dat ik ook Maccie heb gedaan en m`n kamer in ben gegaan
Heb alleen NY nog maar gezien dus soieso heel VS.quote:
Iran en IJsland wil ik ook heenquote:Op zondag 15 november 2015 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb alleen NY nog maar gezien dus soieso heel VS.
Canada
Ijsland
Brazilie
Iran
Japan
IJsland staat ook op m'n lijstje.quote:Op zondag 15 november 2015 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb alleen NY nog maar gezien dus soieso heel VS.
Canada
Ijsland
Brazilie
Iran
Japan
Dag erna Pad Thai op geloof ik. Genotquote:
Ik vind oost-europa wel tof ja.quote:Op zondag 15 november 2015 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sevilla, Valencia, Porto, Florence? Of wil je per se oost Europa?
Ja hoor. Al zou ik er niet een man gaan knallen.quote:
Iran kan je goed bereizen hoorquote:
Verder dan Griekenland ga ik niet.quote:Op zondag 15 november 2015 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Al zou ik er niet een man gaan knallen.
Of als vrouw in een minirok
dat laatste kan wel hoor #richkidsoftehrangenotquote:Op zondag 15 november 2015 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Al zou ik er niet een man gaan knallen.
Of als vrouw in een minirok
Plaatje kaputquote:
Tja.quote:Op zondag 15 november 2015 17:02 schreef Crack_ het volgende:
Wat denk je zelf, het is van de rijksoverheid
Kan jij niet weg gaan?quote:Op zondag 15 november 2015 17:02 schreef Simterklaas het volgende:
Wat gaan jullie dikzakjes eten vanavond?
Ik heb dit ook in mn hoofd maar ik weet niet zo heel erg goed wat ik daar verder moet doen en het is nogal een zeer prijzig reisjequote:
Indiaasquote:Op zondag 15 november 2015 17:02 schreef Simterklaas het volgende:
Wat gaan jullie dikzakjes eten vanavond?
Van de zomer werd Istanbul sterk afgeraden. Toen ik er was, zag ik niks/niemand.quote:Op zondag 15 november 2015 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, het is van de rijksoverheid
Een selfie metquote:Op zondag 15 november 2015 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dit ook in mn hoofd maar ik weet niet zo heel erg goed wat ik daar verder moet doen en het is nogal een zeer prijzig reisje
Was het ook afgeraden in de periode dat jij er was?quote:Op zondag 15 november 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van de zomer werd Istanbul sterk afgeraden. Toen ik er was, zag ik niks/niemand.
Ik couscous met courgette-bieslookkoekjesquote:
Egypte werd in 1 dag 2 keer veranderd het veiligheidsrisicoquote:Op zondag 15 november 2015 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was het ook afgeraden in de periode dat jij er was?
En dat het wordt afgeraden betekent niet dat jij niks boeiends kunt zien.
Je hebt ook in die landen waar westerlingen gegijzeld kunnen worden, euh ja als jij zelf niet gegijzeld wordt ziet je niks/niemand, maar dan wel extra risico en zegt Nederland toch van ja, we willen niet dat je daar heen gaat
Ja.quote:Op zondag 15 november 2015 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was het ook afgeraden in de periode dat jij er was?
Ja weet ikquote:En dat het wordt afgeraden betekent niet dat jij niks boeiends kunt zien.
Je hebt ook in die landen waar westerlingen gegijzeld kunnen worden, euh ja als jij zelf niet gegijzeld wordt ziet je niks/niemand, maar dan wel extra risico en zegt Nederland toch van ja, we willen niet dat je daar heen gaat
Ik vind couscous tov rijst ZEER onsmakelijkquote:Op zondag 15 november 2015 17:04 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik couscous met courgette-bieslookkoekjes
Gaan we doen.quote:Op zondag 15 november 2015 17:04 schreef Flippiee het volgende:
Ik ontdekte laatst het eilandje Guam. Ik wil daar ook heen. Lekker in the middle of fucking nowhere.
Of nou ja vooral midden in de zee.
Ja, dat kan.quote:Op zondag 15 november 2015 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Egypte werd in 1 dag 2 keer veranderd het veiligheidsrisico
Guam is toch India? Dat hippiegedeelte?quote:Op zondag 15 november 2015 17:04 schreef Flippiee het volgende:
Ik ontdekte laatst het eilandje Guam. Ik wil daar ook heen. Lekker in the middle of fucking nowhere.
Het is ook maar een beetje gokken bij de meeste landen die niet overduidelijk gevaarlijk zijnquote:Op zondag 15 november 2015 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Lijkt me ook niet makkelijk
Of gewoon Hawaii. Aanrader.quote:Op zondag 15 november 2015 17:04 schreef Flippiee het volgende:
Achja, maar als er dan alsnog verhoogd risico is.quote:Op zondag 15 november 2015 17:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ja weet ikMaar in Turkije waren in de zomer van die aanslagen bij/op Taskim. Toen ik er was, wel redelijk politie, maar verder was t rustig.
Hmhm, ja helaas wel. Nouja helaas, zou gek zijn als het anders gingquote:Op zondag 15 november 2015 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is ook maar een beetje gokken bij de meeste landen die niet overduidelijk gevaarlijk zijn
Noord is dan ook niet te vergelijken met midden en zuid.quote:Op zondag 15 november 2015 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je niet willen. Heb Tunesië en Egypte gehad, maar kan me betere werelddelen voorstellen.
Dat is toch niet echt afrika.quote:Op zondag 15 november 2015 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je niet willen. Heb Tunesië en Egypte gehad, maar kan me betere werelddelen voorstellen.
Ja. Maar ik heb ook een dagje Caïro gepakt en zou daar nooit van mijn leven willen wonen. Wat een verschrikkelijke, vieze, smerige, chaotische stad is dat zeg. Tering jantje.quote:Op zondag 15 november 2015 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noord is dan ook niet te vergelijken met midden en zuid.
En je hebt in resorts gezeten waarschijnlijk
je mag er toch niet op schietenquote:Op zondag 15 november 2015 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alleen dieren zijn leuk nou woopdoopdiedoop
Hapt wel makkelijker weg.quote:Op zondag 15 november 2015 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind couscous tov rijst ZEER onsmakelijk
Einde bericht
Luxor ook?quote:Op zondag 15 november 2015 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb ook een dagje Caïro gepakt en zou daar nooit van mijn leven willen wonen. Wat een verschrikkelijke, vieze, smerige, chaotische stad is dat zeg. Tering jantje.
Vind je? Koude smerige troep man manquote:
quote:Op zondag 15 november 2015 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
https://instagram.com/therichkidsoftehran/
kom Fokkie we gaan NU naar het vliegveld
quote:Op zondag 15 november 2015 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je? Koude smerige troep man man
Iraakse zijn leuker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op zondag 15 november 2015 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Jij kunt altijd zo overdreven je mening zeggen
[..]![]()
[..]![]()
[..]![]()
Als je hier alleen maar komt om te emogiffen hebben wij je hier niet graag bij.quote:Op zondag 15 november 2015 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
quote:
Ergens boven Oceaniëquote:Op zondag 15 november 2015 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Guam is toch India? Dat hippiegedeelte?
Of ben ik in de war
Lijkt me ook wel eens tof jaquote:
quote:Op zondag 15 november 2015 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Ik hou gewoon van overdrijven
![]()
En van warm eten. koud vind ik vaak niks
[..]
[..]
[..]
![]()
[..]
[..]
[..]
![]()
[..]
[..]
[..]
![]()
[..]
[..]
[..]
![]()
[..]
[..]
[..]
![]()
[..]
[..]
[..]
![]()
[..]
[..]
[..]
![]()
[..]
[..]
[..]
![]()
[..]
[..]
[..]
![]()
Ja.quote:Op zondag 15 november 2015 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Ik heb veel landen waar ik weinig van ken maar toch een hekel aan heb. Lekker makkelijkquote:Op zondag 15 november 2015 17:09 schreef Crack_ het volgende:
Er zijn eigenlijk heel veel landen die ik gewoon niet ken. Geen idee wat ik zou moeten verwachten en alles.
quote:Op zondag 15 november 2015 17:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar komt om te emogiffen hebben wij je hier niet graag bij.
Dat is Goaquote:Op zondag 15 november 2015 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Guam is toch India? Dat hippiegedeelte?
Of ben ik in de war
Waarom quote je dit 4x?quote:Op zondag 15 november 2015 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Ik ben geen moeilijke jongen nee.quote:Op zondag 15 november 2015 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]Jij bent ook overal voor in he
[..]
Ergens boven Oceanië
[..]
Lijkt me ook wel eens tof ja
Beetje verdiepen enzo en cultuur meepakken is leuk.quote:Op zondag 15 november 2015 17:09 schreef Crack_ het volgende:
Er zijn eigenlijk heel veel landen die ik gewoon niet ken. Geen idee wat ik zou moeten verwachten en alles.
Wouden ze je kontje?quote:Op zondag 15 november 2015 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beetje verdiepen enzo en cultuur meepakken is leuk.
Heb me prima vermaakt in Cyprus en Athene. Istanbul wat minder, maar dat kwam gewoon door de opdringerige Turken.
quote:Op zondag 15 november 2015 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb veel landen waar ik weinig van ken maar toch een hekel aan heb. Lekker makkelijk
Oh jaquote:
Waarom hou jij je mond niet?quote:
Het is meer dat ik geen geld wil uitgeven aan landen waar ik niet van te voren al een beetje een lekker gevoel bij hebquote:Op zondag 15 november 2015 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Dat is inderdaad lekker makkelijk, zo lang je maar door hebt wat je doet denk ik
Daar kan ik ook heeeel erg slecht tegen ja, teringquote:Op zondag 15 november 2015 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beetje verdiepen enzo en cultuur meepakken is leuk.
Heb me prima vermaakt in Cyprus en Athene. Istanbul wat minder, maar dat kwam gewoon door de opdringerige Turken.
Ik ben nooit in India geweest, trekt me niet zoquote:Op zondag 15 november 2015 17:11 schreef Fok-it het volgende:
O
[..]
Oh ja![]()
Daar ben jij wel bekend mee zeker
quote:Op zondag 15 november 2015 17:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen geen eten in huis.
Is goed.quote:Op zondag 15 november 2015 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik eten voor je laten bezorgen?
Wel lang vliegenquote:
Hoeft niet hoor, ga er zo wel heen lopen, tijd zat nog.quote:Op zondag 15 november 2015 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik eten voor je laten bezorgen?
Beter ergens heen waar 2015 snel is afgelopen dit keerquote:Op zondag 15 november 2015 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel lang vliegen22 uur ofzo. Wat een marteling
Maar wel heel erg leuk, en Hawaii is een van de laatste eilanden die O&N ingaat.![]()
In feite heb ik 2015 langer meegemaakt dan de rest hier.
Mijn salaris is nog niet gestort voor vorige maand.quote:Op zondag 15 november 2015 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ga er zo wel heen lopen, tijd zat nog.
Ik geloof er niets van dat je geen geld hebt voor een kapsalon.quote:Op zondag 15 november 2015 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn salaris is nog niet gestort voor vorige maand.
Pauperleef nu.
Ik bedoelde 2014. Wij gingen als een na laatste het nieuwe jaar in.quote:Op zondag 15 november 2015 17:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter ergens heen waar 2015 snel is afgelopen dit keer
Door jouw tr die niet eens serieus bedoeld was had ik een ban dus zeg maar niksquote:
*jouwquote:Op zondag 15 november 2015 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door jou tr die niet eens serieus bedoeld was had ik een ban dus zeg maar niks
Zei ik toch?quote:
Maar serieus?quote:Op zondag 15 november 2015 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door jouw tr die niet eens serieus bedoeld was had ik een ban dus zeg maar niks
Ik kan er nog wel een flink aantal kopen, dat is waar.quote:Op zondag 15 november 2015 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat je geen geld hebt voor een kapsalon.
Als je zelf een ecto beta bent is dat lastig jaquote:Op zondag 15 november 2015 17:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Enorme masculiene cultuur. Ik kan dat niet diggen.
zijn er mensen die echt TR's maken?quote:Op zondag 15 november 2015 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door jouw tr die niet eens serieus bedoeld was had ik een ban dus zeg maar niks
Mag ik meequote:Op zondag 15 november 2015 17:16 schreef Kauai het volgende:
Heel misschien in de kerstvakantie naar mn familie en Iran
Anders volgend jaar
quote:Op zondag 15 november 2015 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je zelf een ecto beta bent is dat lastig ja
Mag ik mee.quote:Op zondag 15 november 2015 17:16 schreef Kauai het volgende:
Anders volgend jaar
quote:Op zondag 15 november 2015 17:16 schreef Kauai het volgende:
Anders volgend jaar
Wat doe je dan hier?quote:Op zondag 15 november 2015 17:15 schreef Rickertman96 het volgende:
er toch niks is op tv, snap echter niet wat hier leuk aan is
Nice.quote:Op zondag 15 november 2015 17:16 schreef Kauai het volgende:
Anders volgend jaar
quote:Op zondag 15 november 2015 17:15 schreef Rickertman96 het volgende:
ik zit een beetje f1 te kijken aangezien er toch niks is op tv, snap echter niet wat hier leuk aan is
F1 is toch niks man, net als dartsen. ga je toch niet volhouden om te kijkenquote:
ben je weleens in Irak geweest?quote:Op zondag 15 november 2015 17:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ben ik ook
Zou dus naar Irak en Iran gaan
nooit in turkije geweest?quote:Op zondag 15 november 2015 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik twijfel als ik geld heb volgend jaar waarheen te gaan. Ik zei Turkije en Iran, maar wil opzich ook wel naar Cali ofzo
over cali is een leuk nummer gemaaktquote:Op zondag 15 november 2015 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik twijfel als ik geld heb volgend jaar waarheen te gaan. Ik zei Turkije en Iran, maar wil opzich ook wel naar Cali ofzo
Nope.quote:
pics van de vriendinquote:Op zondag 15 november 2015 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
de vriendin van mn broertje gaat naar afghanistan
nou daar zou ik toch bijzonder weinig zin in hebben
Hmm, ik ken ook een andere FOK!ker die uit Irak komt en ze was daar weleens geweest, overal geweren en soldaten enzo.quote:Op zondag 15 november 2015 17:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja drie keer nu
Laatste keer was twee jaar geleden geloof ik
Klopt. En kut zonder autoquote:
Zou niet langer dan 4/5 dagen blijven in Istanbul en de zomer vermijden.quote:Op zondag 15 november 2015 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope.
En als ik dat zou doen zou ik eerst naar Istanbul willen dan met de trein van Ankara naar Teheran
Nja, als je in SF en LA blijft..quote:
Zelfs LA is niet te doen zonder auto.quote:Op zondag 15 november 2015 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, als je in SF en LA blijft..
En dan bustripjes makt naar National Park ook niet?
Dan spoor je ook niet helemaal zegquote:Op zondag 15 november 2015 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
de vriendin van mn broertje gaat naar afghanistan
nou daar zou ik toch bijzonder weinig zin in hebben
je moet wat als je je familie nog eens wilt zienquote:Op zondag 15 november 2015 17:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan spoor je ook niet helemaal zeg
Het is altijd wel een bijzondere beleving inderdaadquote:Op zondag 15 november 2015 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, ik ken ook een andere FOK!ker die uit Irak komt en ze was daar weleens geweest, overal geweren en soldaten enzo.Waarom ga je daar voor je lol heen of heb je daar familie zitten?
ze komt getrouwd terugquote:Op zondag 15 november 2015 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet wat als je je familie nog eens wilt zien
Daar hebben ze toch ook vervoerquote:Op zondag 15 november 2015 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs LA is niet te doen zonder auto.
Misschien een rare vraag, maar wat vindt jouw familie van de situatie daar?quote:Op zondag 15 november 2015 17:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Het is altijd wel een bijzondere beleving inderdaadGroot deel van mn familie woont er ja
Ga LA eens uitzoeken.quote:Op zondag 15 november 2015 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook vervoerNY is toch ook te doen lopend
Hmm. Kutleefquote:Op zondag 15 november 2015 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga LA eens uitzoeken.
Het OV is daar zo enorm slecht. Het is zo enorm uitgerekt.
SF kan wel.quote:
Ja is ook wel zo inderdaadquote:Op zondag 15 november 2015 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
En die nationale parken is zonder auto toch ook wel matig omdat ze zo groot zijn
Ze wonen in het zuiden waar het best wel veilig is. En ja nouja mijn opa en oma bijvoorbeeld zijn heel erg gehecht aan dat land en willen niet weg. Zomaar vluchten en zeker als je zo oud bent gaat niet zo makkelijkquote:Op zondag 15 november 2015 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar wat vindt jouw familie van de situatie daar?Waarom blijven ze nog daar of hebben ze er nergens last van?
Jij gaat van pijpen ook over je nek.quote:Op zondag 15 november 2015 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat at ging ik bruut over mijn nek.
Moet niet maar beter wel als je niet aangestaard wil wordenquote:Op zondag 15 november 2015 17:24 schreef Tjacka het volgende:
kauai moet je in iran en irak een hoofddoekgod dragen
Snap ik.quote:Op zondag 15 november 2015 17:27 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ze wonen in het zuiden waar het best wel veilig is. En ja nouja mijn opa en oma bijvoorbeeld zijn heel erg gehecht aan dat land en willen niet weg. Zomaar vluchten en zeker als je zo oud bent gaat niet zo makkelijk
Mijn oom en tante hebben wel een verblijfsvergunning gekregen in Amerika nu maar die details weet ik ook niet helemaal.
quote:Op zondag 15 november 2015 17:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij gaat van pijpen ook over je nek.
Misschien moet je hem dan eens wassenquote:Op zondag 15 november 2015 17:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij gaat van pijpen ook over je nek.
Ja geloof het wel maar we hebben niet zo veel contact met ze verderquote:Op zondag 15 november 2015 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Snap ik.
Gaan je oom/tante naar Amerika of niet? Of hoort dat bij die details?
Had ik maar seks met ama. Knap meisje wel.quote:Op zondag 15 november 2015 17:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet je hem dan eens wassen
Ik eerstquote:Op zondag 15 november 2015 17:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had ik maar seks met ama. Knap meisje wel.
Dan moet je hem sowieso gaan wassen! Anders wordt het zo'n smeerboel!quote:Op zondag 15 november 2015 17:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had ik maar seks met ama. Knap meisje wel.
Dit snap ik niet.quote:Op zondag 15 november 2015 17:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je hem sowieso gaan wassen! Anders wordt het zo'n smeerboel!
oeh nu ben ik bangquote:Op zondag 15 november 2015 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe even normaal, Sked, of ik stuur Johannes op je af. En die kan er wat van.
Als je hem niet wast gaat de rest over z'n nek.quote:
Ik denk dat ik hier overheen gelezen hebquote:Op zondag 15 november 2015 17:31 schreef Etsu het volgende:
beetje jammer dat Fok-it mijn welgemeende advies negeert
ik weet waar we nu staan
Dit snap ik nog steeds niet.quote:Op zondag 15 november 2015 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je hem niet wast gaat de rest over z'n nek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |