Dan spoor je ook niet helemaal zegquote:Op zondag 15 november 2015 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
de vriendin van mn broertje gaat naar afghanistan
nou daar zou ik toch bijzonder weinig zin in hebben
je moet wat als je je familie nog eens wilt zienquote:Op zondag 15 november 2015 17:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan spoor je ook niet helemaal zeg
Het is altijd wel een bijzondere beleving inderdaadquote:Op zondag 15 november 2015 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, ik ken ook een andere FOK!ker die uit Irak komt en ze was daar weleens geweest, overal geweren en soldaten enzo.Waarom ga je daar voor je lol heen of heb je daar familie zitten?
ze komt getrouwd terugquote:Op zondag 15 november 2015 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet wat als je je familie nog eens wilt zien
Daar hebben ze toch ook vervoerquote:Op zondag 15 november 2015 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs LA is niet te doen zonder auto.
Misschien een rare vraag, maar wat vindt jouw familie van de situatie daar?quote:Op zondag 15 november 2015 17:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Het is altijd wel een bijzondere beleving inderdaadGroot deel van mn familie woont er ja
Ga LA eens uitzoeken.quote:Op zondag 15 november 2015 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook vervoerNY is toch ook te doen lopend
Hmm. Kutleefquote:Op zondag 15 november 2015 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga LA eens uitzoeken.
Het OV is daar zo enorm slecht. Het is zo enorm uitgerekt.
SF kan wel.quote:
Ja is ook wel zo inderdaadquote:Op zondag 15 november 2015 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
En die nationale parken is zonder auto toch ook wel matig omdat ze zo groot zijn
Ze wonen in het zuiden waar het best wel veilig is. En ja nouja mijn opa en oma bijvoorbeeld zijn heel erg gehecht aan dat land en willen niet weg. Zomaar vluchten en zeker als je zo oud bent gaat niet zo makkelijkquote:Op zondag 15 november 2015 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar wat vindt jouw familie van de situatie daar?Waarom blijven ze nog daar of hebben ze er nergens last van?
Jij gaat van pijpen ook over je nek.quote:Op zondag 15 november 2015 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat at ging ik bruut over mijn nek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |