ben je weleens in Irak geweest?quote:Op zondag 15 november 2015 17:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ben ik ook
Zou dus naar Irak en Iran gaan
nooit in turkije geweest?quote:Op zondag 15 november 2015 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik twijfel als ik geld heb volgend jaar waarheen te gaan. Ik zei Turkije en Iran, maar wil opzich ook wel naar Cali ofzo
over cali is een leuk nummer gemaaktquote:Op zondag 15 november 2015 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik twijfel als ik geld heb volgend jaar waarheen te gaan. Ik zei Turkije en Iran, maar wil opzich ook wel naar Cali ofzo
Nope.quote:
pics van de vriendinquote:Op zondag 15 november 2015 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
de vriendin van mn broertje gaat naar afghanistan
nou daar zou ik toch bijzonder weinig zin in hebben
Hmm, ik ken ook een andere FOK!ker die uit Irak komt en ze was daar weleens geweest, overal geweren en soldaten enzo.quote:Op zondag 15 november 2015 17:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja drie keer nu
Laatste keer was twee jaar geleden geloof ik
Klopt. En kut zonder autoquote:
Zou niet langer dan 4/5 dagen blijven in Istanbul en de zomer vermijden.quote:Op zondag 15 november 2015 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope.
En als ik dat zou doen zou ik eerst naar Istanbul willen dan met de trein van Ankara naar Teheran
Nja, als je in SF en LA blijft..quote:
Zelfs LA is niet te doen zonder auto.quote:Op zondag 15 november 2015 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, als je in SF en LA blijft..
En dan bustripjes makt naar National Park ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |