lekkerquote:Op zondag 15 november 2015 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga als het even kan deze zomer een paar dagen naar Seoul.
Als Korean Air een beetje meewerkt.
Heb al thermometer en diarreeremmer voor in geval van nood. Dus nou ja datquote:Op zondag 15 november 2015 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet je wel incalculeren ja.
Dat ziek worden dan he
Dat ook ja en anders zorg = zorgquote:Op zondag 15 november 2015 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En hopen dat het gebeurd op een plek waar Engels sprekende artsen zijn
Waarom begin je ineens over die debiel die een 2 haalt voor het centraal examen wiskunde B?quote:Op zondag 15 november 2015 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Badschaap wil al zijn hele leven naar Noord-Korea. Misschien kan je hem meenemen? Hij schijnt er in zijn eentje binnen te komen
ik was echt niet naar die thai arts gegaan vertrouw die echt nietquote:
ORS moet je meenemenquote:Op zondag 15 november 2015 16:50 schreef Flippiee het volgende:
Heb al thermometer en diarreeremmer voor in geval van nood. Dus nou ja dat
Gewoon goed kijken naar bepaalde foodhawks en tentjes en shit. Je kan zelf altijd wel goed inschatten of het betrouwbaar eten isquote:Op zondag 15 november 2015 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb al thermometer en diarreeremmer voor in geval van nood. Dus nou ja dat
[..]
Dat ook ja en anders zorg = zorg
China trekt me niet vandaarquote:Op zondag 15 november 2015 16:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom begin je ineens over die debiel die een 2 haalt voor het centraal examen wiskunde B?
Ik heb het tegen jou.
en geen water uit de kraan drinkenquote:Op zondag 15 november 2015 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon goed kijken naar bepaalde foodhawks en tentjes en shit. Je kan zelf altijd wel goed inschatten of het betrouwbaar eten is
Je bent ook wel echt achterlijk als je dat ook doet verderquote:Op zondag 15 november 2015 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en geen water uit de kraan drinken
beetje Australische surfdudes hosselenquote:Op zondag 15 november 2015 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje uitslapen, beetje zonnen, beetje in het water chillen, beetje drinken beetje duiken beetje van alles.
Zul je zien dat ik ziek word of aangerand of whatever![]()
Dubrovnikquote:Op zondag 15 november 2015 16:53 schreef Tjacka het volgende:
Een vriendin vroeg aan mij of ik zin heb in een citytrip.
Weten jullie nog een leuke stad?
Islamabad.quote:Op zondag 15 november 2015 16:53 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb het 1 keer gedaan toen ik midden in de nacht aan het uitdrogen was door diaree en AL HET drinken bij mn broertje die in een comateuze alcohol toestand lag te slapen lag.quote:Op zondag 15 november 2015 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent ook wel echt achterlijk als je dat ook doet verderZelfs de grootste reisleek weet dat hopelijk wel.
Lekker je flesje water vullen in de Ganges
ORS heb ik wel veel gebruiktquote:Op zondag 15 november 2015 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tekenpincet, maar niets van die dingen nodig gehad
Barcelonaquote:Op zondag 15 november 2015 16:53 schreef Tjacka het volgende:
Ohquote:Op zondag 15 november 2015 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik was echt niet naar die thai arts gegaan vertrouw die echt niet
Heb ik ook en reispillenquote:
Dat lijkt me ook. Maar ik heb voor de eerste avond al bedacht dat ik naar de McDonald's ga als echte westerse cultuurbarbaar. Die zit op 3 minuten van hotelquote:Op zondag 15 november 2015 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon goed kijken naar bepaalde foodhawks en tentjes en shit. Je kan zelf altijd wel goed inschatten of het betrouwbaar eten is
ik ga volgend jaar naar helsinkiquote:Op zondag 15 november 2015 16:53 schreef Tjacka het volgende:
crackie schattiequote:Op zondag 15 november 2015 16:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook wel weer echt op vakantie dit jaar hoor.
Mij ook niet hoor. Net als Indiaquote:Op zondag 15 november 2015 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat heb je tegen de Chinezen? Omdat ze toevallig hond en kat eten?
Praagquote:Op zondag 15 november 2015 16:53 schreef Tjacka het volgende:
Ieder stadje ander schatjequote:Op zondag 15 november 2015 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje Australische surfdudes hosselen
Mag best hoor. Ik was zo gaar van 13 uur vliegen dat ik ook Maccie heb gedaan en m`n kamer in ben gegaanquote:Op zondag 15 november 2015 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohnou ja neem aan dat dat wel goed komt of dat ik het ergens kan achterhalen of zo waar iets westers /Engels zit.
[..]
Heb ik ook en reispillen
[..]
Dat lijkt me ook. Maar ik heb voor de eerste avond al bedacht dat ik naar de McDonald's ga als echte westerse cultuurbarbaar. Die zit op 3 minuten van hotel
al geweestquote:Op zondag 15 november 2015 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Praag
[..]
Ieder stadje ander schatje
Heb gehoord van wel. Wil sowieso naar alle Scandinavische landen en Baltische staten.quote:
Toevallig wel ja.quote:Op zondag 15 november 2015 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat heb je tegen de Chinezen? Omdat ze toevallig hond en kat eten?
Welkequote:Op zondag 15 november 2015 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toevallig wel ja.
Nee gewoon interessantere landen
Subwaytje volgende dagquote:Op zondag 15 november 2015 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag best hoor. Ik was zo gaar van 13 uur vliegen dat ik ook Maccie heb gedaan en m`n kamer in ben gegaan
Heb alleen NY nog maar gezien dus soieso heel VS.quote:
Iran en IJsland wil ik ook heenquote:Op zondag 15 november 2015 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb alleen NY nog maar gezien dus soieso heel VS.
Canada
Ijsland
Brazilie
Iran
Japan
IJsland staat ook op m'n lijstje.quote:Op zondag 15 november 2015 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb alleen NY nog maar gezien dus soieso heel VS.
Canada
Ijsland
Brazilie
Iran
Japan
Dag erna Pad Thai op geloof ik. Genotquote:
Ik vind oost-europa wel tof ja.quote:Op zondag 15 november 2015 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sevilla, Valencia, Porto, Florence? Of wil je per se oost Europa?
Ja hoor. Al zou ik er niet een man gaan knallen.quote:
Iran kan je goed bereizen hoorquote:
Verder dan Griekenland ga ik niet.quote:Op zondag 15 november 2015 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Al zou ik er niet een man gaan knallen.
Of als vrouw in een minirok
dat laatste kan wel hoor #richkidsoftehrangenotquote:Op zondag 15 november 2015 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Al zou ik er niet een man gaan knallen.
Of als vrouw in een minirok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |