Praagquote:Op zondag 15 november 2015 16:53 schreef Tjacka het volgende:
Een vriendin vroeg aan mij of ik zin heb in een citytrip.
Weten jullie nog een leuke stad?
Ieder stadje ander schatjequote:Op zondag 15 november 2015 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje Australische surfdudes hosselen
Mag best hoor. Ik was zo gaar van 13 uur vliegen dat ik ook Maccie heb gedaan en m`n kamer in ben gegaanquote:Op zondag 15 november 2015 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohnou ja neem aan dat dat wel goed komt of dat ik het ergens kan achterhalen of zo waar iets westers /Engels zit.
[..]
Heb ik ook en reispillen
[..]
Dat lijkt me ook. Maar ik heb voor de eerste avond al bedacht dat ik naar de McDonald's ga als echte westerse cultuurbarbaar. Die zit op 3 minuten van hotel
al geweestquote:Op zondag 15 november 2015 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Praag
[..]
Ieder stadje ander schatje
Heb gehoord van wel. Wil sowieso naar alle Scandinavische landen en Baltische staten.quote:
Toevallig wel ja.quote:Op zondag 15 november 2015 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat heb je tegen de Chinezen? Omdat ze toevallig hond en kat eten?
Welkequote:Op zondag 15 november 2015 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toevallig wel ja.
Nee gewoon interessantere landen
Subwaytje volgende dagquote:Op zondag 15 november 2015 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag best hoor. Ik was zo gaar van 13 uur vliegen dat ik ook Maccie heb gedaan en m`n kamer in ben gegaan
Heb alleen NY nog maar gezien dus soieso heel VS.quote:
Iran en IJsland wil ik ook heenquote:Op zondag 15 november 2015 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb alleen NY nog maar gezien dus soieso heel VS.
Canada
Ijsland
Brazilie
Iran
Japan
IJsland staat ook op m'n lijstje.quote:Op zondag 15 november 2015 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb alleen NY nog maar gezien dus soieso heel VS.
Canada
Ijsland
Brazilie
Iran
Japan
Dag erna Pad Thai op geloof ik. Genotquote:
Ik vind oost-europa wel tof ja.quote:Op zondag 15 november 2015 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sevilla, Valencia, Porto, Florence? Of wil je per se oost Europa?
Ja hoor. Al zou ik er niet een man gaan knallen.quote:
Iran kan je goed bereizen hoorquote:
Verder dan Griekenland ga ik niet.quote:Op zondag 15 november 2015 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Al zou ik er niet een man gaan knallen.
Of als vrouw in een minirok
dat laatste kan wel hoor #richkidsoftehrangenotquote:Op zondag 15 november 2015 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Al zou ik er niet een man gaan knallen.
Of als vrouw in een minirok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |