Wat verlengdquote:
Jaaaaquote:
Ik doe niet aan kekke broeken. Aan rokjes dan weer wel en die neem ik ook mee.quote:Op zondag 15 november 2015 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan anders ook altijd kekke broeken kopen waar iedere westerse toerist mee loopt.
Bangkok start ik inderdaad. En ik twijfel nog heel erg maar ik gok dat ik naar eilanden trek en vandaar uit naar Cambodja/Vietnam. Al zit ik in zo'n Azië backpack groep facebook ding whatever en ik hoorde dat iedereen op die koh Tao eilanden zit met oud en nieuw. En ik weet nog niet helemaal hoe ik O&N wil doen.quote:Op zondag 15 november 2015 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is nou je route precies?
Begin je in Bangkok?
Volgend jaar met mij.quote:Op zondag 15 november 2015 16:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat verlengd
[..]
Jaaaa
[..]
Ik doe niet aan kekke broeken. Aan rokjes dan weer wel en die neem ik ook mee.
[..]
Bangkok start ik inderdaad. En ik twijfel nog heel erg maar ik gok dat ik naar eilanden trek en vandaar uit naar Cambodja/Vietnam. Al zit ik in zo'n Azië backpack groep facebook ding whatever en ik hoorde dat iedereen op die koh Tao eilanden zit met oud en nieuw. En ik weet nog niet helemaal hoe ik O&N wil doen.
Lekker hoorquote:Op zondag 15 november 2015 16:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat verlengd
[..]
Jaaaa
[..]
Ik doe niet aan kekke broeken. Aan rokjes dan weer wel en die neem ik ook mee.
[..]
Bangkok start ik inderdaad. En ik twijfel nog heel erg maar ik gok dat ik naar eilanden trek en vandaar uit naar Cambodja/Vietnam. Al zit ik in zo'n Azië backpack groep facebook ding whatever en ik hoorde dat iedereen op die koh Tao eilanden zit met oud en nieuw. En ik weet nog niet helemaal hoe ik O&N wil doen.
Ga maar jaloers makenquote:Op zondag 15 november 2015 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
[..]
Ik lig over 2 weken in ieder geval met mijn dikke kont op het strand
wowquote:Op zondag 15 november 2015 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
[..]
Ik lig over 2 weken in ieder geval met mijn dikke kont op het strand
Beetje uitslapen, beetje zonnen, beetje in het water chillen, beetje drinken beetje duiken beetje van alles.quote:
je zal in die 5 maanden sowieso wel een keer ziek worden jaquote:Op zondag 15 november 2015 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje uitslapen, beetje zonnen, beetje in het water chillen, beetje drinken beetje duiken beetje van alles.
Zul je zien dat ik ziek word of aangerand of whatever![]()
Dan kom ik je redden.quote:Op zondag 15 november 2015 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje uitslapen, beetje zonnen, beetje in het water chillen, beetje drinken beetje duiken beetje van alles.
Samen naar Thailand opzoek naar ladyboys .quote:Op zondag 15 november 2015 16:47 schreef Etsu het volgende:
ik wil ook op rondreis
Fok-it, laten we gaan
Dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 15 november 2015 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je zal in die 5 maanden sowieso wel een keer ziek worden ja
Fijnquote:
Dat moet je wel incalculeren ja.quote:Op zondag 15 november 2015 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja, als fok-it er geen geld voor heeft, mag hij in natura terugbetalen hihiquote:Op zondag 15 november 2015 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Samen naar Thailand opzoek naar ladyboys .
Waar gaan we naar toe?quote:Op zondag 15 november 2015 16:47 schreef Etsu het volgende:
ik wil ook op rondreis
Fok-it, laten we gaan
En hopen dat het gebeurd op een plek waar Engels sprekende artsen zijnquote:Op zondag 15 november 2015 16:47 schreef Flippiee het volgende:
Dat denk ik ook wel.ik verwacht niet anders. Zolang geen dengue of zo vind ik het best
waar jij heen wiltquote:
Ik ga als het even kan deze zomer een paar dagen naar Seoul.quote:Op zondag 15 november 2015 16:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar jij heen wilt
china, noord- en zuid korea lijken me mooi
Badschaap wil al zijn hele leven naar Noord-Korea. Misschien kan je hem meenemen? Hij schijnt er in zijn eentje binnen te kunnen komenquote:Op zondag 15 november 2015 16:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar jij heen wilt
china, noord- en zuid korea lijken me mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |