Guam is toch India? Dat hippiegedeelte?quote:Op zondag 15 november 2015 17:04 schreef Flippiee het volgende:
Ik ontdekte laatst het eilandje Guam. Ik wil daar ook heen. Lekker in the middle of fucking nowhere.
Of nou ja vooral midden in de zee.
Het is ook maar een beetje gokken bij de meeste landen die niet overduidelijk gevaarlijk zijnquote:Op zondag 15 november 2015 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Lijkt me ook niet makkelijk
Of gewoon Hawaii. Aanrader.quote:Op zondag 15 november 2015 17:04 schreef Flippiee het volgende:
Ik ontdekte laatst het eilandje Guam. Ik wil daar ook heen. Lekker in the middle of fucking nowhere.
Of nou ja vooral midden in de zee.
Achja, maar als er dan alsnog verhoogd risico is.quote:Op zondag 15 november 2015 17:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ja weet ikMaar in Turkije waren in de zomer van die aanslagen bij/op Taskim. Toen ik er was, wel redelijk politie, maar verder was t rustig.
Hmhm, ja helaas wel. Nouja helaas, zou gek zijn als het anders gingquote:Op zondag 15 november 2015 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is ook maar een beetje gokken bij de meeste landen die niet overduidelijk gevaarlijk zijn
Noord is dan ook niet te vergelijken met midden en zuid.quote:Op zondag 15 november 2015 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je niet willen. Heb Tunesië en Egypte gehad, maar kan me betere werelddelen voorstellen.
Dat is toch niet echt afrika.quote:Op zondag 15 november 2015 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je niet willen. Heb Tunesië en Egypte gehad, maar kan me betere werelddelen voorstellen.
Ja. Maar ik heb ook een dagje Caïro gepakt en zou daar nooit van mijn leven willen wonen. Wat een verschrikkelijke, vieze, smerige, chaotische stad is dat zeg. Tering jantje.quote:Op zondag 15 november 2015 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noord is dan ook niet te vergelijken met midden en zuid.
En je hebt in resorts gezeten waarschijnlijk
je mag er toch niet op schietenquote:Op zondag 15 november 2015 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alleen dieren zijn leuk nou woopdoopdiedoop
Hapt wel makkelijker weg.quote:Op zondag 15 november 2015 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind couscous tov rijst ZEER onsmakelijk
Einde bericht
Luxor ook?quote:Op zondag 15 november 2015 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb ook een dagje Caïro gepakt en zou daar nooit van mijn leven willen wonen. Wat een verschrikkelijke, vieze, smerige, chaotische stad is dat zeg. Tering jantje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |