Plaatje kaputquote:
Tja.quote:Op zondag 15 november 2015 17:02 schreef Crack_ het volgende:
Wat denk je zelf, het is van de rijksoverheid
Kan jij niet weg gaan?quote:Op zondag 15 november 2015 17:02 schreef Simterklaas het volgende:
Wat gaan jullie dikzakjes eten vanavond?
Ik heb dit ook in mn hoofd maar ik weet niet zo heel erg goed wat ik daar verder moet doen en het is nogal een zeer prijzig reisjequote:
Indiaasquote:Op zondag 15 november 2015 17:02 schreef Simterklaas het volgende:
Wat gaan jullie dikzakjes eten vanavond?
Van de zomer werd Istanbul sterk afgeraden. Toen ik er was, zag ik niks/niemand.quote:Op zondag 15 november 2015 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, het is van de rijksoverheid
Een selfie metquote:Op zondag 15 november 2015 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dit ook in mn hoofd maar ik weet niet zo heel erg goed wat ik daar verder moet doen en het is nogal een zeer prijzig reisje
Was het ook afgeraden in de periode dat jij er was?quote:Op zondag 15 november 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van de zomer werd Istanbul sterk afgeraden. Toen ik er was, zag ik niks/niemand.
Ik couscous met courgette-bieslookkoekjesquote:
Egypte werd in 1 dag 2 keer veranderd het veiligheidsrisicoquote:Op zondag 15 november 2015 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was het ook afgeraden in de periode dat jij er was?
En dat het wordt afgeraden betekent niet dat jij niks boeiends kunt zien.
Je hebt ook in die landen waar westerlingen gegijzeld kunnen worden, euh ja als jij zelf niet gegijzeld wordt ziet je niks/niemand, maar dan wel extra risico en zegt Nederland toch van ja, we willen niet dat je daar heen gaat
Ja.quote:Op zondag 15 november 2015 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was het ook afgeraden in de periode dat jij er was?
Ja weet ikquote:En dat het wordt afgeraden betekent niet dat jij niks boeiends kunt zien.
Je hebt ook in die landen waar westerlingen gegijzeld kunnen worden, euh ja als jij zelf niet gegijzeld wordt ziet je niks/niemand, maar dan wel extra risico en zegt Nederland toch van ja, we willen niet dat je daar heen gaat
Ik vind couscous tov rijst ZEER onsmakelijkquote:Op zondag 15 november 2015 17:04 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik couscous met courgette-bieslookkoekjes
Gaan we doen.quote:Op zondag 15 november 2015 17:04 schreef Flippiee het volgende:
Ik ontdekte laatst het eilandje Guam. Ik wil daar ook heen. Lekker in the middle of fucking nowhere.
Of nou ja vooral midden in de zee.
Ja, dat kan.quote:Op zondag 15 november 2015 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Egypte werd in 1 dag 2 keer veranderd het veiligheidsrisico
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |