Wouden ze je kontje?quote:Op zondag 15 november 2015 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beetje verdiepen enzo en cultuur meepakken is leuk.
Heb me prima vermaakt in Cyprus en Athene. Istanbul wat minder, maar dat kwam gewoon door de opdringerige Turken.
quote:Op zondag 15 november 2015 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb veel landen waar ik weinig van ken maar toch een hekel aan heb. Lekker makkelijk
Oh jaquote:
Waarom hou jij je mond niet?quote:
Het is meer dat ik geen geld wil uitgeven aan landen waar ik niet van te voren al een beetje een lekker gevoel bij hebquote:Op zondag 15 november 2015 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Dat is inderdaad lekker makkelijk, zo lang je maar door hebt wat je doet denk ik
Daar kan ik ook heeeel erg slecht tegen ja, teringquote:Op zondag 15 november 2015 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beetje verdiepen enzo en cultuur meepakken is leuk.
Heb me prima vermaakt in Cyprus en Athene. Istanbul wat minder, maar dat kwam gewoon door de opdringerige Turken.
Ik ben nooit in India geweest, trekt me niet zoquote:Op zondag 15 november 2015 17:11 schreef Fok-it het volgende:
O
[..]
Oh ja![]()
Daar ben jij wel bekend mee zeker
quote:Op zondag 15 november 2015 17:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen geen eten in huis.
Is goed.quote:Op zondag 15 november 2015 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik eten voor je laten bezorgen?
Wel lang vliegenquote:
Hoeft niet hoor, ga er zo wel heen lopen, tijd zat nog.quote:Op zondag 15 november 2015 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik eten voor je laten bezorgen?
Beter ergens heen waar 2015 snel is afgelopen dit keerquote:Op zondag 15 november 2015 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel lang vliegen22 uur ofzo. Wat een marteling
Maar wel heel erg leuk, en Hawaii is een van de laatste eilanden die O&N ingaat.![]()
In feite heb ik 2015 langer meegemaakt dan de rest hier.
Mijn salaris is nog niet gestort voor vorige maand.quote:Op zondag 15 november 2015 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ga er zo wel heen lopen, tijd zat nog.
Ik geloof er niets van dat je geen geld hebt voor een kapsalon.quote:Op zondag 15 november 2015 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn salaris is nog niet gestort voor vorige maand.
Pauperleef nu.
Ik bedoelde 2014. Wij gingen als een na laatste het nieuwe jaar in.quote:Op zondag 15 november 2015 17:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter ergens heen waar 2015 snel is afgelopen dit keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |