Moet niet maar beter wel als je niet aangestaard wil wordenquote:Op zondag 15 november 2015 17:24 schreef Tjacka het volgende:
kauai moet je in iran en irak een hoofddoekgod dragen
Snap ik.quote:Op zondag 15 november 2015 17:27 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ze wonen in het zuiden waar het best wel veilig is. En ja nouja mijn opa en oma bijvoorbeeld zijn heel erg gehecht aan dat land en willen niet weg. Zomaar vluchten en zeker als je zo oud bent gaat niet zo makkelijk
Mijn oom en tante hebben wel een verblijfsvergunning gekregen in Amerika nu maar die details weet ik ook niet helemaal.
quote:Op zondag 15 november 2015 17:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij gaat van pijpen ook over je nek.
Misschien moet je hem dan eens wassenquote:Op zondag 15 november 2015 17:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij gaat van pijpen ook over je nek.
Ja geloof het wel maar we hebben niet zo veel contact met ze verderquote:Op zondag 15 november 2015 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Snap ik.
Gaan je oom/tante naar Amerika of niet? Of hoort dat bij die details?
Had ik maar seks met ama. Knap meisje wel.quote:Op zondag 15 november 2015 17:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet je hem dan eens wassen
Ik eerstquote:Op zondag 15 november 2015 17:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had ik maar seks met ama. Knap meisje wel.
Dan moet je hem sowieso gaan wassen! Anders wordt het zo'n smeerboel!quote:Op zondag 15 november 2015 17:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had ik maar seks met ama. Knap meisje wel.
Dit snap ik niet.quote:Op zondag 15 november 2015 17:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je hem sowieso gaan wassen! Anders wordt het zo'n smeerboel!
oeh nu ben ik bangquote:Op zondag 15 november 2015 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe even normaal, Sked, of ik stuur Johannes op je af. En die kan er wat van.
Als je hem niet wast gaat de rest over z'n nek.quote:
Ik denk dat ik hier overheen gelezen hebquote:Op zondag 15 november 2015 17:31 schreef Etsu het volgende:
beetje jammer dat Fok-it mijn welgemeende advies negeert
ik weet waar we nu staan
Dit snap ik nog steeds niet.quote:Op zondag 15 november 2015 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je hem niet wast gaat de rest over z'n nek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |