Ik ga naar sportschool?quote:Op zondag 15 november 2015 16:12 schreef Etsu het volgende:
Maar Fokkie, je kan ook naar sportschool en fietsen ofzo. Dan blijf je zitten zeg maar en werk je aan je conditie
ja dat wel maar wij hebben internet, tv enzo op onze beeldschermenquote:Op zondag 15 november 2015 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
cardio in de sportschool.
Dat is echt heel saai.
tijdens de cardio??????quote:Op zondag 15 november 2015 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat wel maar wij hebben internet, tv enzo op onze beeldschermen
en ik neem altijd mobiel mee dus lekker whatsappen tussendoor
Ik ga het proberen. Heb al 10 minuten er afgelopen. Van waar ik begon.quote:Op zondag 15 november 2015 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt veel maar is echt niet onmogelijk in 2 weken tijd. Tenzij je nu niet meer gaat hardlopen. En je loopt met een groep toch harder.
hoezo?quote:
Dan zou ik het eerder korter doen en meer inspannen dan een uur andere dingen tussendoor doen.quote:Op zondag 15 november 2015 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo?een uur lang op een hardloopapparaat of een fiets zitten en naar voren staren is pas saai
Hoeveel kwijt?quote:Op zondag 15 november 2015 16:15 schreef Tjacka het volgende:
Ik doe nu 3 keer week hardlopen en 2 keer per week fitness.
Ik ben al behoorlijk wat vet kwijt.
Ik ben na 5 minuten al klaar.quote:Op zondag 15 november 2015 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Een uur in de sportschool cardio'en zou ik sowieso al erg snel klaar mee zijn.
Wat is dat saai zeg.
lekker bezig hoe lang bezigquote:Op zondag 15 november 2015 16:16 schreef Etsu het volgende:
Ik ben met enkel voeding van 98,5 naar 87,0 gegaan.
Ik ga soms op een hardloop band staan en na 2 minuten denk ik.quote:
En dat is een erg goede ontwikkeling.quote:Op zondag 15 november 2015 16:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga het proberen. Heb al 10 minuten er afgelopen. Van waar ik begon.
Heb je je koffers al gepakt?
Sportschool is altijd wel een beetje saai en plichtmatig toch.quote:Op zondag 15 november 2015 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Een uur in de sportschool cardio'en zou ik sowieso al erg snel klaar mee zijn.
Wat is dat saai zeg.
kan ik eigenlijk niet zeggenquote:
Hoeveel kg is je backpack?quote:Op zondag 15 november 2015 16:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat is een erg goede ontwikkeling.
Ik heb al een keer ingepakt inmiddelsmaar ik ga hem nog wel een paar keer herpakken
Weet ik niet precies.quote:Op zondag 15 november 2015 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeveel kwijt?
Ik ben met enkel voeding van 98,5 naar 87,0 gegaan.
Morgen weer verder.
Ik vind sportschool heerlijkquote:Op zondag 15 november 2015 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sportschool is altijd wel een beetje saai en plichtmatig toch.
Ik zou er nooit voor mijn plezier heen gaan.
Heb ik ook.quote:Op zondag 15 november 2015 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga soms op een hardloop band staan en na 2 minuten denk ik.
Ja leuk geweest.
ja ik ookquote:Op zondag 15 november 2015 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga soms op een hardloop band staan en na 2 minuten denk ik.
Ja leuk geweest.
Toen ik voor die fitness test trainde ook altijd buiten.quote:Op zondag 15 november 2015 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Maar buiten vind ik het wel leuk ofzo. Heel erg vreemd.
quote:Op zondag 15 november 2015 16:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat is een erg goede ontwikkeling.
Ik heb al een keer ingepakt inmiddelsmaar ik ga hem nog wel een paar keer herpakken
Ja ach.quote:Op zondag 15 november 2015 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik voor die fitness test trainde ook altijd buiten.
let je ook op de voeding?quote:Op zondag 15 november 2015 16:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weet ik niet precies.
Ik ben 4 kilo afgevallen en mijn buik is echt heel erg minder geworden.
Ja ik bedoel meer hoeveel inhoud heeft je backpack? Toch geen 8 kg?quote:Op zondag 15 november 2015 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met inhoud zat ie nu op ongeveer 7/8maar dan mist nog een tablet om maar iets te noemen
Hoe dan.quote:Op zondag 15 november 2015 16:19 schreef Tjacka het volgende:
Fitness vind ik kut. Vooral omdat je je hele avond kwijt bent.
Geen snoep en chips en koek meer nee.quote:
Heen rijden of fietsen. Duurt half uur.quote:
chips, snoep en koek doe ik ook niet meerquote:Op zondag 15 november 2015 16:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen snoep en chips en koek meer nee.
En drink 2 liter water per dag. Nu gewoon fruit enzo. Maar niet te veel.
Al drink ik natuurlijk wel nog bier. En ik ben gestopt met roken.
Oh mijn workouts duren over het algemeen niet langer dan 45-60 minuten.quote:Op zondag 15 november 2015 16:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heen rijden of fietsen. Duurt half uur.
Omkleden duurt kwartier.
Dan 1,5 uur sporten. En weer douchen en omkleden.
Ben je zo 2,5 uur verder.
Hopelijk wel. Van mijn vriendinnen moest ik al iedere dag op facebook met een ander stadschatje op de foto staan dus ik krijg het nog druk.quote:Op zondag 15 november 2015 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Je ga mij wel elke dag foto´s sturen hé.
ZO-Aziequote:
55lquote:Op zondag 15 november 2015 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel meer hoeveel inhoud heeft je backpack? Toch geen 8 kg?
Ik ben niet echt een vaste roker geweest eigenlijk.quote:Op zondag 15 november 2015 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
chips, snoep en koek doe ik ook niet meer
water wel, maar ook nog wel af en toe sportdrank of redbullmoet daar echt mee stoppen, maar is moeilijk
bier drink ik niet meer, wel droge wijn. en stoppen met roken kan ik niet. tips?
Als ik cold turkey ga stoppen, ga ik in het begin echt doordraaien denk ik.quote:Op zondag 15 november 2015 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een vaste roker geweest eigenlijk.
Alleen de laatste 5 maanden wel. Hoop stress en dan hielp roken wel. Cold turkey is gewoon het best.
Das wel nice ja. Dat had ik ook. Daar past wel genoeg in. En in Azie kan je super cheap je kleding wassen dus daar zou ik niet al te veel an meenemenquote:Op zondag 15 november 2015 16:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Van mijn vriendinnen moest ik al iedere dag op facebook met een ander stadschatje op de foto staan dus ik krijg het nog druk.
[..]
ZO-Azie
[..]
55l
Leukquote:Op zondag 15 november 2015 16:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Van mijn vriendinnen moest ik al iedere dag op facebook met een ander stadschatje op de foto staan dus ik krijg het nog druk.
[..]
ZO-Azie
[..]
55l
Ook hoeren neuken toch?quote:Op zondag 15 november 2015 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Das wel nice ja. Dat had ik ook. Daar past wel genoeg in. En in Azie kan je super cheap je kleding wassen dus daar zou ik niet al te veel an meenemen
Ik vond dat toch een vervelend idee.quote:Op zondag 15 november 2015 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Das wel nice ja. Dat had ik ook. Daar past wel genoeg in. En in Azie kan je super cheap je kleding wassen dus daar zou ik niet al te veel an meenemen
En pingpongshows bekijkenquote:
Nou ja je moet wel als je meer bijna 2 maanden weg bentquote:Op zondag 15 november 2015 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond dat toch een vervelend idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |