Bureaucratie, my dear. Bureacratie everywhere.quote:Op zondag 15 november 2015 15:16 schreef xcachet het volgende:
Ook gewoon een kantoorbaan. Wat is het verschil dan?
Ik bedoelde het meer dat het net zo`n onzin vergelijking is als die Mikey maakte.quote:Op zondag 15 november 2015 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat staat hem verder vrij, zie de vergelijking niet zo
Verder post Mikey een hoop rotzooi. Maar in plaats van mensen die zich op zijn gekke vergelijkingen focussen zou ik zo graag eens alternatieven horen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer dat het net zo`n onzin vergelijking is als die Mikey maakte.
Als je randstad-moslims zo wilt betitelen kan je dorpelingen wereldvreemd noemen. Het slaat beide gewoon nergens op
Sorry maar dat kan mij dus niks interesserenquote:Op zondag 15 november 2015 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bureaucratie, my dear. Bureacratie everywhere.
Dat ga je echt wel merken hoor als je iets voor elkaar wil krijgen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry maar dat kan mij dus niks interesseren
quote:
quote:‘Europese media zwijgen over verkrachtingsgolf door immigranten en asielzoekers’
Xander 22-04-2015 15:38- in EU, Islam & Terreur, Maatschappij
Met dank overgenomen van http://xandernieuws.punt.(...)nten-en-asielzoekers
Moslim migranten in Zweden verantwoordelijk voor 1472% meer verkrachtingen – ‘De autochtone Zweedse vrouw wordt statistisch gezien minstens één keer in haar leven verkracht door een immigrant’
Hoi.quote:Op zondag 15 november 2015 15:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, maar je moet niet vergeten dat wij gewoon leken zijn die niet de ins en outs weten omdat we er 1 niet voor gestudeerd hebben en 2 niet dusdanig politiek betrokken zijnquote:Op zondag 15 november 2015 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder post Mikey een hoop rotzooi. Maar in plaats van mensen die zich op zijn gekke vergelijkingen focussen zou ik zo graag eens alternatieven horen.
Etsugodinquote:
Dankjewelquote:Op zondag 15 november 2015 15:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi.
Veel succes op je eerste stagedag morgen.
Ach, zie ik dan wel weer.quote:Op zondag 15 november 2015 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ga je echt wel merken hoor als je iets voor elkaar wil krijgen.
Iedereen kan zich anno 2015 inlezen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar je moet niet vergeten dat wij gewoon leken zijn die niet de ins en outs weten omdat we er 1 niet voor gestudeerd hebben en 2 niet dusdanig politiek betrokken zijnMet wat uitzonderingen na dan die zich goed hebben ingelezen en objectiever naar de situatie kijken dan anderen. Zoals jij.
Dat vind ik wel een beetje een domme uitspraak als je denkt aan emigreren. Dat zou iedereen die dat wilt doen moeten interesserenquote:Op zondag 15 november 2015 15:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt. Maar dingen van beide kanten begrijpen is dan ook nog een dingetjequote:Op zondag 15 november 2015 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen kan zich anno 2015 inlezen.
Nee maak mij om vrij weinig dingen druk en zulke dingen interesseren mij nietquote:Op zondag 15 november 2015 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje een domme uitspraak als je denkt aan emigreren. Dat zou iedereen die dat wilt doen moeten interesseren
Dat hoeft nog niet eens zo zeer.quote:Op zondag 15 november 2015 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar dingen van beide kanten begrijpen is dan ook nog een dingetje
Totdat je straks in Spanjewoont en je moet iets regelenq qua huisvesting, zorg noem maar op en je merkt dat het allemaal lastig is tov Nederlandquote:Op zondag 15 november 2015 15:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee maak mij om vrij weinig dingen druk en zulke dingen interesseren mij niet
Hoe oud is Xcatcet precies.quote:Op zondag 15 november 2015 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totdat je straks in Spanjewoont en je moet iets regelenq qua huisvesting, zorg noem maar op en je merkt dat het allemaal lastig is tov Nederland
Klopt wel. Maar ja, je kan het mensen weinig kwalijk nemen verderquote:Op zondag 15 november 2015 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat hoeft nog niet eens zo zeer.
Maar dingen roepen als "niet alle vluchtelingen zijn het zelfde" en dan niet met een alternatief kunnen komen is ook niet bijzonder constructief. Voor niemand niet, en zeker niet om met een gepaste oplossing te komen.
Geestelijk ben jij niet veel ouder Mikeyquote:
Spanje is dan ook wel een van de grootste rampen omtrent dit soort dingenquote:Op zondag 15 november 2015 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totdat je straks in Spanjewoont en je moet iets regelenq qua huisvesting, zorg noem maar op en je merkt dat het allemaal lastig is tov Nederland
Klopt, dat doe ik dan ook niet zo zeer.quote:Op zondag 15 november 2015 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt wel. Maar ja, je kan het mensen weinig kwalijk nemen verder
Dit is een belediging voor xcachet.quote:Op zondag 15 november 2015 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geestelijk ben jij niet veel ouder Mikey
Mijn schoonouders zijn 12 maanden bezig geweest met vergunningen om hun huis daar te bouwenquote:Op zondag 15 november 2015 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Peterpan syndroom he.quote:Op zondag 15 november 2015 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geestelijk ben jij niet veel ouder Mikey
Als er nou 2 landen zijn waar ik niet heen hoef permanent is dat het wel.quote:
Heb ik dat niet al gedaan?quote:Op zondag 15 november 2015 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga naar België daar schijnt de sharia te heersen als ik de interwebs moet geloven.quote:
Ja nouja ik heb ook liever warmte of langs de zee, maar wel twee landen die me mooi lijken om er te wonen in Europa.quote:Op zondag 15 november 2015 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als er nou 2 landen zijn waar ik niet heen hoef permanent is dat het wel.
Wel weinig bureaucratie en alles goed geregeld.
Jammer dat een tussenweg moeilijk is omdat het zo veel verschillende groepen mensen zijn die binnen komen stromenquote:Op zondag 15 november 2015 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, dat doe ik dan ook niet zo zeer.
Al nemen mensen het met een andere mening wel heel erg kwalijk terwijl ze zelf niet met tussenwegen komen. Dat wringt mij een beetje.
Ik mis het aantal uur en minutenquote:
Ja want iemand met een afwijkende mening is gelijk een debiel natuurlijk.quote:Op zondag 15 november 2015 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is een belediging voor xcachet.
en seconden op het moment van klikken op 'invoeren'quote:Op zondag 15 november 2015 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mis het aantal uur en minuten
Een stageadres zoeken is anders dan vergunningen aanvragen etc etc. inschrijvingen noem maar opquote:
Dat is niet waar.quote:Op zondag 15 november 2015 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja want iemand met een afwijkende mening is gelijk een debiel natuurlijk.
Och heden ik troost mij maar met het feit dat Da Vinci ook werd verketterd in zijn tijd.
Je zit daar qua zekerheid wel prima jaquote:Op zondag 15 november 2015 15:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja nouja ik heb ook liever warmte of langs de zee, maar wel twee landen die me mooi lijken om er te wonen in Europa.
De rest is aids.
Of gewoon een tabel maken met alle precieze geboorten data van alle GRTD'ersquote:Op zondag 15 november 2015 15:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
en seconden op het moment van klikken op 'invoeren'
Ik heb mijn huisvesting hier zelf gedaan en een NIEquote:Op zondag 15 november 2015 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een stageadres zoeken is anders dan vergunningen aanvragen etc etc. inschrijvingen noem maar op
Heb je genoeg geld gespaard etc om je te kunnen blijven vestigen in Spanje ?quote:
pappie betaaltquote:Op zondag 15 november 2015 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je genoeg geld gespaard etc om je te kunnen blijven vestigen in Spanje ?
Wat voor stage je doe je precies.
Alleen jammer van mijn opleiding.quote:Op zondag 15 november 2015 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zit daar qua zekerheid wel prima ja
Ik moet hoe dan ook terug naar Nederland om mijn opleiding af te maken.quote:Op zondag 15 november 2015 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je genoeg geld gespaard etc om je te kunnen blijven vestigen in Spanje ?
Wat voor stage je doe je precies.
Gewoon notaris van de Noorse staatsloterij tochquote:
Tot wanneer blijf je in spanje?quote:Op zondag 15 november 2015 15:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet hoe dan ook terug naar Nederland om mijn opleiding af te maken.
Bij een internationaal bedrijf op de inkoop.
ik doe geen facebookquote:Op zondag 15 november 2015 15:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi sked.
Heb jij ook een franse vlag op facebook?
quote:Op zondag 15 november 2015 15:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Maar jij bent wel een debiel.
Dat kan ook niet want het Noorse recht is anders.quote:Op zondag 15 november 2015 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon notaris van de Noorse staatsloterij toch
Oh jammer.quote:
kun je nagaan als zij die syrische tandartsen en ingenieurs zouden opnemen. Dan zijn ze daar gewoon klaarquote:Op zondag 15 november 2015 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Noorwegen kom je verder nauwelijks in, Zwitserland ook niet zo.
Wel frappant dat landen waar je niet makkelijk inkomt permanent het zo goed doen.
Jij bent geen slechte jongen, integendeel.quote:
Dat kan ook idd, op de ABC-eilanden lijkt me ook wel erg mooi. Altijd mooi weer, maar qua leven weet ik niet zo. Best armoedig denk ik.quote:Op zondag 15 november 2015 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Of anders moet je proberen op een Nederlandse school les gaan geven, Etsu
Kennis van mij werkt nu in Nieuw-Zeeland als docent Nederlands
Ja, kun je zo ook nog wat foto's pm'en voor bij het interview?quote:
Dat is wel nice wat voor opleiding doe je ?quote:Op zondag 15 november 2015 15:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet hoe dan ook terug naar Nederland om mijn opleiding af te maken.
Bij een internationaal bedrijf op de inkoop.
Erg armoedig ja.quote:Op zondag 15 november 2015 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kan ook idd, op de ABC-eilanden lijkt me ook wel erg mooi. Altijd mooi weer, maar qua leven weet ik niet zo. Best armoedig denk ik.
lul niet zo stom, ik kom altijd tussen de 120 en de 140 uit en dan heb ik de meeste reken vragen fout. Mijn probleem is meer dat ik de genialiteit van binnen niet zo goed naar buiten kan dragen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent geen slechte jongen, integendeel.
Alleen je IQ is niet al te hoog. Geen probleem verder.
Elke winter skieen. Niks mis meequote:Op zondag 15 november 2015 15:32 schreef Etsu het volgende:
Nadeel aan Noorwegen is sneeuw. Meters dik.
Dan is dat het.quote:Op zondag 15 november 2015 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
lul niet zo stom, ik kom altijd tussen de 120 en de 140 uit en dan heb ik de meeste reken vragen fout. Mijn probleem is meer dat ik de genialiteit van binnen niet zo goed naar buiten kan dragen.
quote:Op zondag 15 november 2015 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
lul niet zo stom, ik kom altijd tussen de 120 en de 140 uit en dan heb ik de meeste reken vragen fout. Mijn probleem is meer dat ik de genialiteit van binnen niet zo goed naar buiten kan dragen.
quote:Op zondag 15 november 2015 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als 'kijk mij eens een hoog IQ hebben met mijn mbo diploma dat ik heb gehaald omdat ik geen reet deed op de havoquote:
Is goed. Waarvan wil je?quote:Op zondag 15 november 2015 15:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, kun je zo ook nog wat foto's pm'en voor bij het interview?
International business studiequote:Op zondag 15 november 2015 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is wel nice wat voor opleiding doe je ?
Vind het sowieso beetje wedstrijdej ver plassenquote:Op zondag 15 november 2015 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als 'kijk mij eens een hoog IQ hebben met mijn mbo diploma dat ik heb gehaald omdat ik geen reet deed op de havo
Moet gtelijk aan dat briefje denken die LMI had gephotoshopt dat hij de beste van z`n klas wasquote:
Jezelf?quote:Op zondag 15 november 2015 15:34 schreef Tjacka het volgende:
Waarom vragen mensen zoveel aandacht.
Ik noem geen namen.
Kan ik me niet meer herinneren.quote:Op zondag 15 november 2015 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet gtelijk aan dat briefje denken die LMI had gephotoshopt dat hij de beste van z`n klas was![]()
Een paspoort foto voor bij je profiel en nog twee A5 formaat foto's waar je jezelf een beetje portretteert, gaarne met iets typisch Spaans erbij.quote:
Had hem gezien jaquote:
Dat heet een lapjeskat.quote:Op zondag 15 november 2015 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had hem gezien ja![]()
Lief beest
Soiweos katten met die aparte vacht is leuk
In mijn vorig leven was ik de wijze oude kluizenaar die boven op de berg woonde waar het normale volk naartoe kwam als er problemen waren.quote:
Oja. Toen had ie in word iets geschreven dat ie bij de beste van zn leerjaar hoordequote:
quote:Op zondag 15 november 2015 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oja. Toen had ie in word iets geschreven dat ie bij de beste van zn leerjaar hoorde
Heb er zelf ook 1 met bijna dezelfde vacht als die van jou en dat was geen lapjeskatquote:
Ik vind dat soort dingen altijd gefrustreerd over komen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het sowieso beetje wedstrijdej ver plassen
Nou JR is Simba dus misschien kunnen jullie clubje beginnenquote:Op zondag 15 november 2015 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In mijn vorig leven was ik de wijze oude kluizenaar die boven op de berg woonde waar het normale volk naartoe kwam als er problemen waren.
Ik brabbelde dan op zijn Rafiki's iets waar ze dan een eigen ingeving aan konden geven en dan werd het opgelost.
Ohquote:Op zondag 15 november 2015 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb er zelf ook 1 met bijna dezelfde vacht als die van jou en dat was geen lapjeskatEcht ras, weet alleen naam niet meer
Wat een leukieeeequote:Op zondag 15 november 2015 15:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 109
Nog verlegen zeker of niet?quote:Op zondag 15 november 2015 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
OhDeze is gewoon een Europees korthaar/schildpadjeskat met wit ertussen/lapjeskat.
Gewoon van alles.En ze komt amper van de stoel af.
Dit is te veel gevraagd.quote:Op zondag 15 november 2015 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een paspoort foto voor bij je profiel en nog twee A5 formaat foto's waar je jezelf een beetje portretteert, gaarne met iets typisch Spaans erbij.
Dan wil mijn opdrachtgever graag zijn voorschot van 10.000 eurie terug hebben en gaat de hele deal niet door.quote:
Eerste twee dagen in de inloopkast verstopt, toen kwam ze eruit en zit ze wel in de huiskamer, op de stoel.quote:
quote:Op zondag 15 november 2015 15:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan wil mijn opdrachtgever graag zijn voorschot van 10.000 eurie terug hebben en gaat de hele deal niet door.
Dit is ook een leuke, ja.quote:Op zondag 15 november 2015 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
wist je dat mijn kat en die van etsu hetzelfde heten fokkie
Ik doorzie ook altijd alles dat heeft mij wel eens bijna mijn leven gekost vriend.quote:Op zondag 15 november 2015 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou JR is Simba dus misschien kunnen jullie clubje beginnen
Hoe dan?quote:Op zondag 15 november 2015 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2015 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerste twee dagen in de inloopkast verstopt, toen kwam ze eruit en zit ze wel in de huiskamer, op de stoel.Laat zich ook aaien enzo, en weet prima de bak/eten/drinken te vinden, maar verder durft ze nog niet naar me toe te komen (als ik bv. uitlok om op de bank te komen), dan gaat ze terug naar de stoel.
En ik mag niet erbij zijn als ze gaat eten in de keuken, anders gaat ze ook weer terug naar de stoel.
Jouwe heet ook Bella dus, denk niet dat jij dat verzonnenhebtquote:Op zondag 15 november 2015 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Katten gedrag in een notendopquote:Op zondag 15 november 2015 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerste twee dagen in de inloopkast verstopt, toen kwam ze eruit en zit ze wel in de huiskamer, op de stoel.Laat zich ook aaien enzo, en weet prima de bak/eten/drinken te vinden, maar verder durft ze nog niet naar me toe te komen (als ik bv. uitlok om op de bank te komen), dan gaat ze terug naar de stoel.
En ik mag niet erbij zijn als ze gaat eten in de keuken, anders gaat ze ook weer terug naar de stoel.
nee, de kat was er eerder.quote:Op zondag 15 november 2015 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouwe heet ook Bella dus, denk niet dat jij dat verzonnenhebt
vrienden van vrienden..quote:Op zondag 15 november 2015 15:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik doorzie ook altijd alles dat heeft mij wel eens bijna mijn leven gekost vriend.
Zo was ik ooit op een woonboot een nog al apart feestje bij vrienden van vrienden.
Was er opeens een kerel die een meisje aansprak met de woorden '' Hey zou jij dolfijnen trainster willen worden bij het dolfinarium'' Bij mij gingen toen alle loverboy alarmen af dus ik tegen die gozer hey stop eens je zit meisjes te ronselen. Kreeg ik shit over me heen en moest ik maken dat ik weg kwam later toch melding bij de politie gemaakt hadden ze genoeg bewijs om die kerel op te pakken.
M'n ouders kregen vorig jaar een kitten bij, en Bella was een optie, maar kozen ze toch nietquote:Op zondag 15 november 2015 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouwe heet ook Bella dus, denk niet dat jij dat verzonnenhebt
Hoe heet je hondje dan?quote:Op zondag 15 november 2015 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, de kat was er eerder.
het is nog een kater ook
Wel origineel opzich.quote:Op zondag 15 november 2015 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n ouders kregen vorig jaar een kitten bij, en Bella was een optie, maar kozen ze toch nietToen tegen mezelf en tegen hun gezegd dat als ik een eigen kat heb, ik haar Bella noem.
Inso was gewoon toeval.
oh dan is jouw bella ouder dan mijn bellaquote:Op zondag 15 november 2015 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een jaar of 7-8 weet het niet precies.
Tommy is echt afgezaagd ja.quote:Op zondag 15 november 2015 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel origineel opzich.
Luna en Evy hier
Snap ook niet waarom je je kat Minoes of Snuf of Tommy wilt noemenIs toch niet leuk
daar heb ik de hersencapaciteit niet voorquote:Op zondag 15 november 2015 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan echt never nooit wat serieus zeggen hier heWaarom kan je niet gewoon eens ergens je mening over geven?
Spaansquote:Op zondag 15 november 2015 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tommy is echt afgezaagd ja.![]()
Die bij mijn ouders heten Kanjer en Azul (Turks voor blauw dacht ik).
Spaansquote:Op zondag 15 november 2015 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tommy is echt afgezaagd ja.![]()
Die bij mijn ouders heten Kanjer en Azul (Turks voor blauw dacht ik).
Hey die van mij heet Eevee. Spreekt 't wel hetzelfde uitquote:Op zondag 15 november 2015 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel origineel opzich.
Luna en Evy hier
Snap ook niet waarom je je kat Minoes of Snuf of Tommy wilt noemenIs toch niet leuk
mijn kat weet niet eens dat ze bella heetquote:Op zondag 15 november 2015 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik spreek de naam van onze kat eigenlijk nooit uit
Dan had je een hond moeten nemenquote:Op zondag 15 november 2015 15:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijn kat weet niet eens dat ze bella heet
wat ik ook zeg of roep, ze negeert me
Daar hebben dieren wel vaker last van.quote:Op zondag 15 november 2015 15:48 schreef Etsu het volgende:
Mijn kat deed dat vroeger wel altijd hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 15:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat ik ook zeg of roep, ze negeert me
#teamhontiequote:
uitlaatservicejequote:Op zondag 15 november 2015 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en dan 3x in dit schijtweer uitlaten zeker. Mijn reet.
quote:Op zondag 15 november 2015 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en dan 3x in dit schijtweer uitlaten zeker. Mijn reet.
Ja, m'n kat bij mijn ouders reageert ook op zijn naam/op mijn stem. Dus het kan wel.quote:Op zondag 15 november 2015 15:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn kat deed dat vroeger wel altijd hoor.
Of hij reageerde gewoon op mijn stem dat zou ook kunnen.
nah, een hond maakt zoveel lawaai, viezigheid, afval, rommel, ze blaffen, ze zijn veel te grootquote:
Waarom?quote:Op zondag 15 november 2015 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Onze kat gaat wel over 2,5 maanden weg.
Uit dat licht
Mee eensquote:Op zondag 15 november 2015 15:51 schreef Fok-it het volgende:
Honden zijn wel leuker qua liefde geven enzo. Zo enthousiast als je thuis komt, helemaal springen alles![]()
Katten zijn idealer om als huisdier te hebben dat wel
ga 1 februari verhuizen, en onze kat is heel veel buiten en nee dat is niks als hij in kleine appartementje moetquote:
Dump je hem dan?quote:Op zondag 15 november 2015 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga 1 februari verhuizen, en onze kat is heel veel buiten en nee dat is niks als hij in kleine appartementje moet
Als ik ooit een hond zou nemen, zou het sowieso weer een Berner Sennenhond worden.quote:Op zondag 15 november 2015 15:51 schreef Fok-it het volgende:
Honden zijn wel leuker qua liefde geven enzo. Zo enthousiast als je thuis komt, helemaal springen alles![]()
Katten zijn idealer om als huisdier te hebben dat wel
Jij weetquote:Op zondag 15 november 2015 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik ooit een hond zou nemen, zou het sowieso weer een Berner Sennenhond worden.
Zijn wel leuke beesten jaquote:Op zondag 15 november 2015 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik ooit een hond zou nemen, zou het sowieso weer een Berner Sennenhond worden.
Van m'n 7de tot m'n 12de een Berner Sennenhond gehad. Daarna weggedaan en een jaar later ging die dood aan botkanker.quote:
Lapjesbaas?quote:
Hoezo niet?quote:Op zondag 15 november 2015 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Als onze hond dood is komt er geen huisdieren meer.
Ik heb al genoeg aan Mikey in dm. ik pasquote:Op zondag 15 november 2015 15:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging om te komen vechten?
Kost veel tijd man. Zeker als mn vriendin coschappen gaat lopen volgend jaar dan komt het toch beetje op mij neer, en is niet echt te doen na studeren en andere activiteiten ook een hond opvoedenquote:
Hij is een slapjanus. Tegen mij is het veel leuker. Of ben je bang?quote:Op zondag 15 november 2015 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg aan Mikey in dm. ik pas
Klopt ja. Kan je dan beter nemen als je beide weer ouder bentquote:Op zondag 15 november 2015 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Eerste jaar hond kost echt VIES veel tijd
echt vies vies vies veel tijd jaquote:Op zondag 15 november 2015 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Eerste jaar hond kost echt VIES veel tijd
Veel leuker. Ik zou maar oppassen met bukken, fokkiequote:Op zondag 15 november 2015 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is een slapjanus. Tegen mij is het veel leuker. Of ben je bang?
Bang voor een bloedende reet jaquote:Op zondag 15 november 2015 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is een slapjanus. Tegen mij is het veel leuker. Of ben je bang?
quote:Op zondag 15 november 2015 15:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Veel leuker. Ik zou maar oppassen met bukken, fokkie
en het moet wel anders krijg je echt een kaolo hondquote:
Ik ben bang dat het dan hier op uitdraait. Ik pasquote:Op zondag 15 november 2015 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou JR is Simba dus misschien kunnen jullie clubje beginnen
Klopt. Bij bij gaan ze er nu 3 keer per week zelfs mee naar puppy cursus.quote:Op zondag 15 november 2015 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en het moet wel anders krijg je echt een kaolo hond
Etsu geloof ik. Maar kan me vergissenquote:
oh puppy cursus niet gedaan is niksquote:Op zondag 15 november 2015 15:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt. Bij bij gaan ze er nu 3 keer per week zelfs mee naar puppy cursus.
no shitquote:Op zondag 15 november 2015 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu geloof ik. Maar kan me vergissen
Ze gaan naar die popo cursusquote:Op zondag 15 november 2015 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh puppy cursus niet gedaan is niks
Hoi flippie.quote:Op zondag 15 november 2015 15:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Veel leuker. Ik zou maar oppassen met bukken, fokkie
Jaquote:Op zondag 15 november 2015 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Al kwam onze hond van de hulphond academie![]()
![]()
![]()
![]()
Onze hond kon al superveel toen we m kregen.quote:
Waarom weet je dat niet zeker?quote:Op zondag 15 november 2015 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu geloof ik. Maar kan me vergissen
Jullie Groningers hebben er een handje van om van seksuele geaardheid te wisselen. Ik noem een Paxconquote:
Haiii tjackaaaquote:Op zondag 15 november 2015 16:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi flippie.
Ik ben echt traag met hardlopen vertelde runkeeper mij.
4,3 kilometer in een half uur.quote:Op zondag 15 november 2015 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haiii tjackaaa
Dat is heel vervelend.
Ga je weer de ajax-run doen?quote:Op zondag 15 november 2015 16:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
4,3 kilometer in een half uur.
Moet dus nog 700 meter versnellen voor 29 november.
Nee.quote:
Goed bezigquote:Op zondag 15 november 2015 16:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Die is al geweest.De movemberrun ofzo in het vondelpark. En heb er in december ook al een paar staan.
Dat is niet onmogelijk. Beter gezegd het zou gek zijn als het je niet lukt.quote:Op zondag 15 november 2015 16:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
4,3 kilometer in een half uur.
Moet dus nog 700 meter versnellen voor 29 november.
Ik sprak laatst een homo die was voor Ajax toen moest ik wel weer even lachen.quote:
Ik blijf liever homo dan dat ik ooit hetero kan worden.quote:Op zondag 15 november 2015 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie Groningers hebben er een handje van om van seksuele geaardheid te wisselen. Ik noem een Paxcon
Nou valt best tegen hoor. Ik doe iets van 7 minuten dus over een kilometer. Moet dus 1 minuut er af. Of beter gezegd 5 minuten van een half uur af. Vind ik best veel.quote:Op zondag 15 november 2015 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is niet onmogelijk. Beter gezegd het zou gek zijn als het je niet lukt.
Iedereen voor Ajax is dat, toch?quote:Op zondag 15 november 2015 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik sprak laatst een homo die was voor Ajax toen moest ik wel weer even lachen.
Leuk voor je.quote:Op zondag 15 november 2015 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik sprak laatst een homo die was voor Ajax toen moest ik wel weer even lachen.
Kutjesquote:Op zondag 15 november 2015 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik blijf liever homo dan dat ik ooit hetero kan worden.
Kutjes
Inkoppertjequote:Op zondag 15 november 2015 16:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Iedereen voor Ajax is dat, toch?
Daarom was ik ook zo gesteld met de bevestiging.quote:Op zondag 15 november 2015 16:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Het lijken wel net homo´s in het bestuur ja.quote:Op zondag 15 november 2015 16:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Lekker toch ?quote:Op zondag 15 november 2015 16:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst maar eens aan ruiken/voelen/likken alvorens je je mening geeft, Fok-it.
Ruiken lukt wel. Als ik al langs loopt stroomt het langs hun benenquote:Op zondag 15 november 2015 16:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst maar eens aan ruiken/voelen/likken alvorens je je mening geeft, Fok-it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zondag 15 november 2015 16:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het lijken wel net homo´s in het bestuur ja.kut homo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 november 2015 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ruiken lukt wel. Als ik al langs loopt stroomt het langs hun benenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 november 2015 16:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het lijken wel net homo´s in het bestuur ja.Ik ben opgegroeid in Amsterdam dus ik ben voor Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets op tegen?
Na 5 meter schiet het al in mijn knieenquote:
Ik moest ooit 2,4km hardlopen in 10 minuut 45 secondequote:
is ook normaal als je geen conditie hebtquote:Op zondag 15 november 2015 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 5 meter schiet het al in mijn knieen3x geprobeerd. Echt nooit meer
Nee.quote:Op zondag 15 november 2015 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in Amsterdam dus ik ben voor Ajax.
Iets op tegen?
bedanktquote:Op zondag 15 november 2015 16:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Het is ook niet raar dat veel homo´s (als het al uberhaupt waar is) voor Ajax zijn.
Ajax is een multiculturele club. Dus daar passen ook verkapte nichten bij ja. Beter dan die tokkies bij dat clubje uit Rotterdam.
quote:
quote:Op zondag 15 november 2015 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is ook normaal als je geen conditie hebt
Dat lijkt veel maar is echt niet onmogelijk in 2 weken tijd. Tenzij je nu niet meer gaat hardlopen. En je loopt met een groep toch harder.quote:Op zondag 15 november 2015 16:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nou valt best tegen hoor. Ik doe iets van 7 minuten dus over een kilometer. Moet dus 1 minuut er af. Of beter gezegd 5 minuten van een half uur af. Vind ik best veel.
Ik ga naar sportschool?quote:Op zondag 15 november 2015 16:12 schreef Etsu het volgende:
Maar Fokkie, je kan ook naar sportschool en fietsen ofzo. Dan blijf je zitten zeg maar en werk je aan je conditie
ja dat wel maar wij hebben internet, tv enzo op onze beeldschermenquote:Op zondag 15 november 2015 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
cardio in de sportschool.
Dat is echt heel saai.
tijdens de cardio??????quote:Op zondag 15 november 2015 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat wel maar wij hebben internet, tv enzo op onze beeldschermen
en ik neem altijd mobiel mee dus lekker whatsappen tussendoor
Ik ga het proberen. Heb al 10 minuten er afgelopen. Van waar ik begon.quote:Op zondag 15 november 2015 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt veel maar is echt niet onmogelijk in 2 weken tijd. Tenzij je nu niet meer gaat hardlopen. En je loopt met een groep toch harder.
hoezo?quote:
Dan zou ik het eerder korter doen en meer inspannen dan een uur andere dingen tussendoor doen.quote:Op zondag 15 november 2015 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo?een uur lang op een hardloopapparaat of een fiets zitten en naar voren staren is pas saai
Hoeveel kwijt?quote:Op zondag 15 november 2015 16:15 schreef Tjacka het volgende:
Ik doe nu 3 keer week hardlopen en 2 keer per week fitness.
Ik ben al behoorlijk wat vet kwijt.
Ik ben na 5 minuten al klaar.quote:Op zondag 15 november 2015 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Een uur in de sportschool cardio'en zou ik sowieso al erg snel klaar mee zijn.
Wat is dat saai zeg.
lekker bezig hoe lang bezigquote:Op zondag 15 november 2015 16:16 schreef Etsu het volgende:
Ik ben met enkel voeding van 98,5 naar 87,0 gegaan.
Ik ga soms op een hardloop band staan en na 2 minuten denk ik.quote:
En dat is een erg goede ontwikkeling.quote:Op zondag 15 november 2015 16:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga het proberen. Heb al 10 minuten er afgelopen. Van waar ik begon.
Heb je je koffers al gepakt?
Sportschool is altijd wel een beetje saai en plichtmatig toch.quote:Op zondag 15 november 2015 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Een uur in de sportschool cardio'en zou ik sowieso al erg snel klaar mee zijn.
Wat is dat saai zeg.
kan ik eigenlijk niet zeggenquote:
Hoeveel kg is je backpack?quote:Op zondag 15 november 2015 16:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat is een erg goede ontwikkeling.
Ik heb al een keer ingepakt inmiddelsmaar ik ga hem nog wel een paar keer herpakken
Weet ik niet precies.quote:Op zondag 15 november 2015 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeveel kwijt?
Ik ben met enkel voeding van 98,5 naar 87,0 gegaan.
Morgen weer verder.
Ik vind sportschool heerlijkquote:Op zondag 15 november 2015 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sportschool is altijd wel een beetje saai en plichtmatig toch.
Ik zou er nooit voor mijn plezier heen gaan.
Heb ik ook.quote:Op zondag 15 november 2015 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga soms op een hardloop band staan en na 2 minuten denk ik.
Ja leuk geweest.
ja ik ookquote:Op zondag 15 november 2015 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga soms op een hardloop band staan en na 2 minuten denk ik.
Ja leuk geweest.
Toen ik voor die fitness test trainde ook altijd buiten.quote:Op zondag 15 november 2015 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Maar buiten vind ik het wel leuk ofzo. Heel erg vreemd.
quote:Op zondag 15 november 2015 16:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat is een erg goede ontwikkeling.
Ik heb al een keer ingepakt inmiddelsmaar ik ga hem nog wel een paar keer herpakken
Ja ach.quote:Op zondag 15 november 2015 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik voor die fitness test trainde ook altijd buiten.
let je ook op de voeding?quote:Op zondag 15 november 2015 16:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weet ik niet precies.
Ik ben 4 kilo afgevallen en mijn buik is echt heel erg minder geworden.
Ja ik bedoel meer hoeveel inhoud heeft je backpack? Toch geen 8 kg?quote:Op zondag 15 november 2015 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met inhoud zat ie nu op ongeveer 7/8maar dan mist nog een tablet om maar iets te noemen
Hoe dan.quote:Op zondag 15 november 2015 16:19 schreef Tjacka het volgende:
Fitness vind ik kut. Vooral omdat je je hele avond kwijt bent.
Geen snoep en chips en koek meer nee.quote:
Heen rijden of fietsen. Duurt half uur.quote:
chips, snoep en koek doe ik ook niet meerquote:Op zondag 15 november 2015 16:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen snoep en chips en koek meer nee.
En drink 2 liter water per dag. Nu gewoon fruit enzo. Maar niet te veel.
Al drink ik natuurlijk wel nog bier. En ik ben gestopt met roken.
Oh mijn workouts duren over het algemeen niet langer dan 45-60 minuten.quote:Op zondag 15 november 2015 16:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heen rijden of fietsen. Duurt half uur.
Omkleden duurt kwartier.
Dan 1,5 uur sporten. En weer douchen en omkleden.
Ben je zo 2,5 uur verder.
Hopelijk wel. Van mijn vriendinnen moest ik al iedere dag op facebook met een ander stadschatje op de foto staan dus ik krijg het nog druk.quote:Op zondag 15 november 2015 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Je ga mij wel elke dag foto´s sturen hé.
ZO-Aziequote:
55lquote:Op zondag 15 november 2015 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel meer hoeveel inhoud heeft je backpack? Toch geen 8 kg?
Ik ben niet echt een vaste roker geweest eigenlijk.quote:Op zondag 15 november 2015 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
chips, snoep en koek doe ik ook niet meer
water wel, maar ook nog wel af en toe sportdrank of redbullmoet daar echt mee stoppen, maar is moeilijk
bier drink ik niet meer, wel droge wijn. en stoppen met roken kan ik niet. tips?
Als ik cold turkey ga stoppen, ga ik in het begin echt doordraaien denk ik.quote:Op zondag 15 november 2015 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een vaste roker geweest eigenlijk.
Alleen de laatste 5 maanden wel. Hoop stress en dan hielp roken wel. Cold turkey is gewoon het best.
Das wel nice ja. Dat had ik ook. Daar past wel genoeg in. En in Azie kan je super cheap je kleding wassen dus daar zou ik niet al te veel an meenemenquote:Op zondag 15 november 2015 16:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Van mijn vriendinnen moest ik al iedere dag op facebook met een ander stadschatje op de foto staan dus ik krijg het nog druk.
[..]
ZO-Azie
[..]
55l
Leukquote:Op zondag 15 november 2015 16:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Van mijn vriendinnen moest ik al iedere dag op facebook met een ander stadschatje op de foto staan dus ik krijg het nog druk.
[..]
ZO-Azie
[..]
55l
Ook hoeren neuken toch?quote:Op zondag 15 november 2015 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Das wel nice ja. Dat had ik ook. Daar past wel genoeg in. En in Azie kan je super cheap je kleding wassen dus daar zou ik niet al te veel an meenemen
Ik vond dat toch een vervelend idee.quote:Op zondag 15 november 2015 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Das wel nice ja. Dat had ik ook. Daar past wel genoeg in. En in Azie kan je super cheap je kleding wassen dus daar zou ik niet al te veel an meenemen
En pingpongshows bekijkenquote:
Nou ja je moet wel als je meer bijna 2 maanden weg bentquote:Op zondag 15 november 2015 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond dat toch een vervelend idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |