quote:Op zondag 15 november 2015 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop het nog steeds maar ik voorspel dit.
Mensen worden nog banger voor vluchtelingen.
Vluchtelingen voelen zich genaaid omdat Europa toch niet zo mooi is als ze beloofd is en ze voelen de haat en het niet gewild zijn.
vervolgens sluiten ze zich allemaal aan bij Is en hebben we de oorlog hier waar ze daar voor gevlucht zijn. Dan mogen we van jouw ons zelf eindelijk gaan verdedigen hoop ik ?
quote:Op zondag 15 november 2015 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop het nog steeds maar ik voorspel dit.
Mensen worden nog banger voor vluchtelingen.
Vluchtelingen voelen zich genaaid omdat Europa toch niet zo mooi is als ze beloofd is en ze voelen de haat en het niet gewild zijn.
vervolgens sluiten ze zich allemaal aan bij Is en hebben we de oorlog hier waar ze daar voor gevlucht zijn. Dan mogen we van jouw ons zelf eindelijk gaan verdedigen hoop ik ?
Kut fok! typ je een heel verhaal komt een mongool het teniet doen met wat kut smilies.quote:
De pro vluchtelingenstroom mensen argumenteren sowieso niet bijzonder veel.quote:Op zondag 15 november 2015 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kut fok! typ je een heel verhaal komt een mongool het teniet doen met wat kut smilies.
Kom dan met een reactie man in plaats van hahaha kijk die debiele mikey weer onzin verkondigen zeker zijn pilletje niet gehad.
quote:Op zondag 15 november 2015 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kut fok! typ je een heel verhaal komt een mongool het teniet doen met wat kut smilies.
Kom dan met een reactie man in plaats van hahaha kijk die debiele mikey weer onzin verkondigen zeker zijn pilletje niet gehad.
Ik denk dat jouw situatieschets het korte termijn gevaar van vluchtelingenstromen een beetje overschat. Ik denk niet dat de vluchtelingen zomaar een gevaar zullen opleveren in combinatie met IS. Maar het zal wel degelijk ontwrichtend gaan werken op de langere termijn.quote:Op zondag 15 november 2015 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom de EU nog steeds niks doet ja de grenzen dicht zodat Griekenland er mee blijft zitten maar niks geen echte acties tegen de vluchtelingen die er al zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw situatieschets het korte termijn gevaar van vluchtelingenstromen een beetje overschat. Ik denk niet dat de vluchtelingen zomaar een gevaar zullen opleveren in combinatie met IS. Maar het zal wel degelijk ontwrichtend gaan werken op de langere termijn.
Wat zouden ze dan moeten doen volgens jou?quote:Op zondag 15 november 2015 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom de EU nog steeds niks doet ja de grenzen dicht zodat Griekenland er mee blijft zitten maar niks geen echte acties tegen de vluchtelingen die er al zijn.
In elk geval stoppen met het opvangen van mensen.quote:Op zondag 15 november 2015 14:53 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wat zouden ze dan moeten doen volgens jou?
Daar gaat het niet om. Val nu eens niet terug in die one-liners.quote:Op zondag 15 november 2015 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Want alle vluchtelingen zijn het zelfde Mikey. Tuurlijk.
Je lost het ook niet op door ze allemaal te vergassen zoals Mikey het graag zou willen zien.quote:Op zondag 15 november 2015 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Val nu eens niet terug in die one-liners.
Geef dan eens een idee hoe jij het voor je ziet?quote:Op zondag 15 november 2015 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je lost het ook niet op door ze allemaal te vergassen zoals Mikey het graag zou willen zien.
Jij kan echt never nooit wat serieus zeggen hier hequote:Op zondag 15 november 2015 14:32 schreef Oriente het volgende:
alle vluchtelingen terug naar istanbul
Jij geloofd nog teveel in 1 wereld een grote vrede allemaal vreedzaam naast elkaar dat gaat niet meer het is wij het westen tegen zij het Midden-Oosten momenteel.quote:Op zondag 15 november 2015 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Want alle vluchtelingen zijn het zelfde Mikey. Tuurlijk.
Ik weet het niet. Ik denk alleen dat je het probleem met aanslagen niet oplost door alle vluchtelingen dood te maken. Wat ook gewoon niet menselijk is om ze allemaal van kant te gaan maken omdat er een paar mongolen tussen zitten.quote:Op zondag 15 november 2015 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geef dan eens een idee hoe jij het voor je ziet?
Je lost het zeker niet op door ze hier te laten komen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet het niet. Ik denk alleen dat je het probleem met aanslagen niet oplost door alle vluchtelingen dood te maken
KLB'er hèquote:Op zondag 15 november 2015 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan echt never nooit wat serieus zeggen hier heWaarom kan je niet gewoon eens ergens je mening over geven?
SOW.quote:Op zondag 15 november 2015 15:05 schreef xcachet het volgende:
Wij hebben er 15 bij gekregen deze week. Stond in 't nieuws.
Dat wordt demonstrerenquote:Op zondag 15 november 2015 15:05 schreef xcachet het volgende:
Wij hebben er 15 bij gekregen deze week. Stond in 't nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |