Vrouwen op internet bestaan niet.quote:Op zondag 15 november 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Beste micky of mikey ofzo, ik ben geen catfish.
ga jij op maandag naar de kerkquote:Op zondag 15 november 2015 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen na kerk even gym pakken pff is wel nodig
Dag Stijnquote:Op zondag 15 november 2015 02:10 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ga jij op maandag naar de kerk
Gr gr
quote:Op zondag 15 november 2015 02:09 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vrouwen op internet bestaan niet.
Genot, wilde morgen ook gaanquote:Op zondag 15 november 2015 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen na kerk even gym pakken pff is wel nodig
nee ik ben erquote:Op zondag 15 november 2015 02:10 schreef Paxcon het volgende:
M'n grote vriend fokker101 is er hoorde ik
Heb je hem betrapt met Viktor?quote:Op zondag 15 november 2015 02:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja grote afstand relatie is gewoon lastig
Hoe oud denk je dat ik ben?quote:Op zondag 15 november 2015 02:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
is fischer niet te jong voor jou pax
Eerste toetsweek ging niet zo soepelquote:
Gymquote:
misschien had hij datequote:Op zondag 15 november 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
waarom was je niet op de foks deze avond fokkie
Ik zat net naast de winnares van HNTMquote:
Was stad inquote:Op zondag 15 november 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
waarom was je niet op de foks deze avond fokkie
Ik probeer 5 keer in de week.quote:Op zondag 15 november 2015 02:16 schreef Kauai het volgende:
[..]
Lekker
Ik probeer drie keer per week te gaan nu
Je moet fylax ff lokquotenquote:Op zondag 15 november 2015 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat net naast de winnares van HNTM
Nee dat ga ik volgende week doen met VAquote:Op zondag 15 november 2015 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik hoop de aspen valley onveilig maken
lekker manquote:Op zondag 15 november 2015 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat ga ik volgende week doen met VA
Doe jij maar.quote:Op zondag 15 november 2015 02:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je moet fylax ff lokquoten
Die gaat dan op je fappen
Ben er opzich wel benieuwd naarquote:Op zondag 15 november 2015 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker man
om 6 uur robbetje vechten met de wouten
retorische vraagquote:Op zondag 15 november 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat kun jij domme vragen stellen zeg.
Echt een enorme pauperbende.quote:Op zondag 15 november 2015 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben er opzich wel benieuwd naarNog niet binnen geweest
OMG ZO JALOERSquote:Op zondag 15 november 2015 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat net naast de winnares van HNTM
Heb jij zijn nummer?quote:
Best mooi meisje wel.quote:
Misschien moet jij eens wat zinnigs gaan doen ipv mensen fanboyenquote:Op zondag 15 november 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze is prachtig. Ik heb al twee berichten van haar ontvangen.
Stuur je haar fanmail?quote:Op zondag 15 november 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
kkgayquote:Op zondag 15 november 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ik heb haar uit elkaar getrokken op de wcquote:Op zondag 15 november 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Winnares van Hollands Next Top Model zat naast tafeltje waar ik zatquote:
o ken ik nietquote:Op zondag 15 november 2015 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Winnares van Hollands Next Top Model zat naast tafeltje waar ik zat
Transgendermeisjequote:
quote:Op zondag 15 november 2015 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Transgendermeisje
Dit vind jij heel leuk
Is de norm tegenwoordig als je iets wilt winnen.quote:Op zondag 15 november 2015 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Transgendermeisje
Dit vind jij heel leuk
Cilessen doet toch al mee?quote:Op zondag 15 november 2015 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is de norm tegenwoordig als je iets wilt winnen.
Ik denk dat nederland ook omgebouwden naar het WK moet gaan sturen.
Die is keeper.quote:
Had me er meer van voorgesteldquote:Op zondag 15 november 2015 02:25 schreef Tyron het volgende:
jongens wat vonden we van de aanslagen in parIS????
Zullen we de Franse vlag in onze UI's zetten.quote:Op zondag 15 november 2015 02:25 schreef Tyron het volgende:
jongens wat vonden we van de aanslagen in parIS????
oja dat doen mensen op facebook opeensquote:Op zondag 15 november 2015 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zullen we de Franse vlag in onze UI's zetten.
Een quasi intellectueel tekstje erbij en dan even wat likes binnen hengelen.quote:Op zondag 15 november 2015 02:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
oja dat doen mensen op facebook opeens
prayforparisquote:Op zondag 15 november 2015 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een quasi intellectueel tekstje erbij en dan even wat likes binnen hengelen.
Niets mis mee, ouwe reus.
Ik al jaren.quote:Op zondag 15 november 2015 02:29 schreef Kauai het volgende:
Heb facebook vandaag ontweken. Zoals wel vaker de laatste tijd
Facebook heeft zich ontpopt tot 1 van de matigste Social Mediaquote:Op zondag 15 november 2015 02:29 schreef Kauai het volgende:
Heb facebook vandaag ontweken. Zoals wel vaker de laatste tijd
Elk social media waar de massa zich moet laten gelden zal dat zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Facebook heeft zich ontpopt tot 1 van de matigste Social Media
Dan hou je weinig overquote:Op zondag 15 november 2015 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder is het een prima medium als je gewoon iedereen die je niet bevalt er af dendert.
Valt wel mee hoor.quote:
Beter gewoon whatsappen dan. Facebook is juist voor die vage kennissenquote:Op zondag 15 november 2015 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder is het een prima medium als je gewoon iedereen die je niet bevalt er af dendert.
Heb jij ook de franse vlag in je profiel.quote:Op zondag 15 november 2015 02:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
Beter gewoon whatsappen dan. Facebook is juist voor die vage kennissen
Neequote:Op zondag 15 november 2015 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij ook de franse vlag in je profiel.
Valt ook wel opzich maar toch. Ik gebruik het alleen om te zien of er wat speelt bij familie/vrienden, leuke foto spotten of nieuws wat geliked wordt.quote:Op zondag 15 november 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Ik filter in het echt ook al genoeg mensen die weinig toevoegen in het leven dus op facebook zou ik ook niet veel van dat volk hebben
Ik lees soms via de facebook van mn vriendin de facebook posts van mn oma uit Polen.quote:Op zondag 15 november 2015 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt ook wel opzich maar toch. Ik gebruik het alleen om te zien of er wat speelt bij familie/vrienden, leuke foto spotten of nieuws wat geliked wordt.
Zet er zelf al maanden niks meer op
quote:Op zondag 15 november 2015 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik lees soms via de facebook van mn vriendin de facebook posts van mn oma uit Polen.
Dat is wel echt dagelijks topvermaak.
Die schrijft echt lappen tekst in nagenoeg perfect Engels, Pools of Russisch over de meest uiteenlopende dingen. Zoals de gemeentepolitiek, wereldpolitiek, haar werk, of willekeurige nieuwsgebeurtenissen.quote:
quote:Op zondag 15 november 2015 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die schrijft echt lappen tekst in nagenoeg perfect Engels, Pools of Russisch over de meest uiteenlopende dingen. Zoals de gemeentepolitiek, wereldpolitiek, haar werk, of willekeurige nieuwsgebeurtenissen.
Die dan door niemand worden gelezen maar waar ze wel een half uur mee bezig is geweest.
Echt heel frappant is dat.
Jammer van de spelfout.quote:Op zondag 15 november 2015 02:37 schreef Fok-it het volgende:
Oh mijn ex heeft wel mooie gedeeld op FB
I am sorry this world
could not keep you safe
may your journey home
be a soft and peacful one
8/10
Haha nee, die spelfout komt van mijquote:
En verder post ze dagelijks welke dochters, zussen en kleinkinderen bij haar komen eten. Oude mensen op de facebook somsquote:
Leuk toch.quote:Op zondag 15 november 2015 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En verder post ze dagelijks welke dochters, zussen en kleinkinderen bij haar komen eten. Oude mensen op de facebook soms
quote:Op zondag 15 november 2015 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk toch.
Mijn oma reageert op recente berichtjes met antwoorden die ze eigenlijk bij een maanden oude foto wilde posten. Hele rare antwoorden krijg je dan
kromme tenenquote:Op zondag 15 november 2015 02:37 schreef Fok-it het volgende:
Oh mijn ex heeft wel mooie gedeeld op FB
I am sorry this world
could not keep you safe
may your journey home
be a soft and peacful one
8/10
Hoezo?quote:
Godsammequote:Op zondag 15 november 2015 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn oma snapt facebook verder wel uitstekend.
Wie?quote:Op zondag 15 november 2015 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
In BNW zit nu een nieuwe hele rare user.
Ben even zn naam kwijt.quote:
Ik had ook niet anderrs verwacht van die mensen daarquote:Op zondag 15 november 2015 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben even zn naam kwijt.
Maar hij is erg gericht op Satanisme.
Ik heb hem de ware betekenis van het omgekeerde kruis proberen uit te leggen, maar ik geloof niet dat het binnen komt
Tot een jaar geleden waren er best interessante topics.quote:Op zondag 15 november 2015 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had ook niet anderrs verwacht van die mensen daar
Dat topic van die 2 chicks in Panama was wel tergendquote:Op zondag 15 november 2015 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tot een jaar geleden waren er best interessante topics.
Dat was wel echt het begin van het einde ja.quote:Op zondag 15 november 2015 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat topic van die 2 chicks in Panama was wel tergend
Toch vind ik NWS wel goedquote:Op zondag 15 november 2015 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was wel echt het begin van het einde ja.
Wat werd dat treurig zeg.
Al zijn zulke zaken ook in NWS extreem treurig.
NWS topics zijn goed zolang ze live zijnquote:Op zondag 15 november 2015 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch vind ik NWS wel goed
Net als gister, ontstaat toch een soort live-blog waarde meeste nieuwssites een puntje aan kunnen zuigen.
Daarna hoor je 40-45 keer hetzelfde jaquote:Op zondag 15 november 2015 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
NWS topics zijn goed zolang ze live zijn
Die vriend van LB had ook wel echt een paar hele rare opmerkingenquote:Op zondag 15 november 2015 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt matig is dat.
De zelfde discussies die altijd zijn komen er dan
Die poept naakt.quote:Op zondag 15 november 2015 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vriend van LB had ook wel echt een paar hele rare opmerkingen
quote:
Maar dat was wel apart ja, al weet ik niet meer precies wat.quote:
Ja over die identificatiecontroles van de poltiei. dat hij het knap vond dat ze hem niet helemaal naar de tering hadden getraptquote:Op zondag 15 november 2015 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat was wel apart ja, al weet ik niet meer precies wat.
smhquote:Op zondag 15 november 2015 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja over die identificatiecontroles van de poltiei. dat hij het knap vond dat ze hem niet helemaal naar de tering hadden getrapt
quote:
kerk?quote:Op zondag 15 november 2015 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Over paar minuten nog maar even boekie lezen pff morgen weer vroeg op
hoelaat is dat?quote:
10:30quote:
Dayt is er toch altijd?quote:Op zondag 15 november 2015 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
en bij deze stel ik het gratis eten en thee veilig
niet bij de vroege dienst omdat er kort daarna weer een dienst is (deze dus) dus dan is er alleen thee vaakquote:
Word te duur dan zekerquote:Op zondag 15 november 2015 03:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet bij de vroege dienst omdat er kort daarna weer een dienst is (deze dus) dus dan is er alleen thee vaak
110% daartegen
Gebeurt er na zo`n dienst ook nog wat eigenlijk? Qua activiteiten? De ex van m`n ma zat bij een kerk die hadden de hele dag daar ook gratis Nederlandse lessen enzoquote:Op zondag 15 november 2015 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
\
[..]
o nee, dat betaald zich wel terug
Uh cursussen.quote:Op zondag 15 november 2015 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebeurt er na zo`n dienst ook nog wat eigenlijk? Qua activiteiten? De ex van m`n ma zat bij een kerk die hadden de hele dag daar ook gratis Nederlandse lessen enzo
Oh dat is wel nice dan ja. Goeie manier ook wel om contacten op te doen voor mensenquote:Op zondag 15 november 2015 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh cursussen.
Discussiegroepen.
Jeugdgroepen
Groepen voor eenzame ouderen
Vrijwilligerswerk
Mensen die gewoon binnenlopen om thee te drinken met elkaar, mijn oma komt vrijwel iedere ochtend om met allemaal bejaarden de leef te bespreken.
Ik kom er verder alleen bij de zondagsdiensten en in tijden van crisis heel af en toe op de dagelijkse ochtendmis.quote:Op zondag 15 november 2015 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is wel nice dan ja. Goeie manier ook wel om contacten op te doen voor mensen
Discussiegroepen zijn toch ook wel wat voor jou lijkt mequote:Op zondag 15 november 2015 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kom er verder alleen bij de zondagsdiensten en in tijden van crisis heel af en toe op de dagelijkse ochtendmis.
ik heb niet zo'n zin in een cirkeltrek.quote:Op zondag 15 november 2015 03:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Discussiegroepen zijn toch ook wel wat voor jou lijkt me
En wat gaan we doen met die lui die al binnen zijn?quote:Op zondag 15 november 2015 12:22 schreef Simterklaas het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het niet lang meer gaat duren voordat iedereen zijn grenzen dichtgooit. Good ol' times.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ks-doodvriezen.dhtmlquote:Op zondag 15 november 2015 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En wat gaan we doen met die lui die al binnen zijn?
Ik hoop op kampjes maar zou wel niet.
Mooi spoedberaad is trouwens niet nodig pleit er voor om alle vluchtelingen hulp gelijk maar stop te zetten laat ze het maar uitzoeken klagen als het vlees niet hallal is en de wifi niet werkt.quote:Op zondag 15 november 2015 13:41 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ks-doodvriezen.dhtml
quote:Op zondag 15 november 2015 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zeg flikker ze allemaal terug de zee in.
Ja mooi he smilies plaatsen intussen weet er niemand hoeveel van die lui er nou IS strijders Gelukzoekers of echte vluchtelingen zijn.quote:
Nee maar ´flikker ze allemaal terug de zee in' vind ik wel een ontzettend kansloze opmerking.quote:Op zondag 15 november 2015 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja mooi he smilies plaatsen intussen weet er niemand hoeveel van die lui er nou IS strijders Gelukzoekers of echte vluchtelingen zijn.
Als ze straks een aanslag in assen plegen doe je ook een smilie zeker.
quote:Op zondag 15 november 2015 14:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar ´flikker ze allemaal terug de zee in' vind ik wel een ontzettend kansloze opmerking.
Wat moeten we dan ? die mensen heulen met de vijand. Het zijn er veel te veel die ga je toch niet zitten opvangen in de weet dat je eigen burgers in gevaar brengt ?quote:Radicale moslims proberen de vluchtelingencrisis in Duitsland aan te grijpen om meer aanhangers te rekruteren. Daarvoor waarschuwde de chef van de Duitse binnenlandse veiligheidsdienst, Hans-Georg Maassen, zondag in Duitse media. Islamisten zouden actief vluchtelingen benaderen. "We kennen al meer dan honderd gevallen", aldus Maassen.
Het is wel dicht bij huis, misschien dat hij dat bedoelde.quote:Op zondag 15 november 2015 14:03 schreef Amarantha het volgende:
Waarom denkt iedereen ineens dat ik in Assen woon?
Dat weetje niet.quote:Op zondag 15 november 2015 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hadden die mensen in Parijs nu nog geleefd.
Drenthe is allemaal hetzelfde.quote:Op zondag 15 november 2015 14:03 schreef Amarantha het volgende:
Waarom denkt iedereen ineens dat ik in Assen woon?
Het is bewezen dat drie van de daders mee kwamen als vluchteling.quote:
Nee, het is Smaug.quote:
Dus die andere 5 hadden dit niet kunnen doen?quote:Op zondag 15 november 2015 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is bewezen dat drie van de daders mee kwamen als vluchteling.
Want er zijn geen andere manieren voor die mensen om in Europa te komenquote:Op zondag 15 november 2015 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is bewezen dat drie van de daders mee kwamen als vluchteling.
Je kunt ook prima als niet vluchteling Europa binnen rijden idd.quote:Op zondag 15 november 2015 14:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Want er zijn geen andere manieren voor die mensen om in Europa te komen
Verder moet je ondanks de wat achterlijke bewoording van Mikey vluchtelingen opvang linea recta stoppen als blijkt dat het er wel aanzienlijk mee te maken heeft.quote:Op zondag 15 november 2015 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus die andere 5 hadden dit niet kunnen doen?
quote:Op zondag 15 november 2015 14:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Want er zijn geen andere manieren voor die mensen om in Europa te komen
Kop op gasten als de Europse leiders ook maar iets om Europa en het eigen volk geeft is het eerste wat je nu toch doet kappen met die vluchtelingen opvangen en de gene die er al zijn ergens zien te lozen ?quote:Op zondag 15 november 2015 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kunt ook prima als niet vluchteling Europa binnen rijden idd.
Maar Mikey doet nu alsof die aanslag zonder die 3 vluchtelingen niet gebeurd zou zijn. Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 15 november 2015 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder moet je ondanks de wat achterlijke bewoording van Mikey vluchtelingen opvang linea recta stoppen als blijkt dat het er wel aanzienlijk mee te maken heeft.
Het heeft er wel extreem mee te maken.quote:Op zondag 15 november 2015 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar Mikey doet nu alsof die aanslag zonder die 3 vluchtelingen niet gebeurd zou zijn. Daar ben ik het niet mee eens.
Ergens zien te lozen? Gast je hebt echt geen idee wat je allemaal uitkraamt of wel?quote:Op zondag 15 november 2015 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Kop op gasten als de Europse leiders ook maar iets om Europa en het eigen volk geeft is het eerste wat je nu toch doet kappen met die vluchtelingen opvangen en de gene die er al zijn ergens zien te lozen ?
Jawel dat heb ik heel goed maar het is niet zo populair wat ik verkondig dus ik pak het een beetje in.quote:Op zondag 15 november 2015 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ergens zien te lozen? Gast je hebt echt geen idee wat je allemaal uitkraamt of wel?![]()
Ik denk dat het zonder hun ook wel gebeurd zou zijn. Ik ontken echt niet dat er vluchtelingen bij betrokken waren hoor maar ik vind het raar dat er over die andere daders niets gezegd word door Mikey.quote:Op zondag 15 november 2015 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het heeft er wel extreem mee te maken.
Het is juist ontzettend populair om zulke dingen te roepen. Maar het is schier onmogelijk.quote:Op zondag 15 november 2015 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel dat heb ik heel goed maar het is niet zo populair wat ik verkondig dus ik pak het een beetje in.
ik weet heel goed wat ik bedoel als ik lozen zeg dont worry.
Vermoedelijk niet op deze schaal, want je haalt nu gewoon een groep mensen binnen waar al maanden van bekend is dat een deel getraind is door ISIS waar je geen controle over hebt. Die zijn toch wel even iets gevaarlijker dan Jihad4belgium types in Molenbroek.quote:Op zondag 15 november 2015 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat het zonder hun ook wel gebeurd zou zijn
Klopt en dat komt omdat er al teveel binnen zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 14:09 schreef Sked het volgende:
Vluchtelingenstroom werkt het in de hand, maar als je het stopt sluit je volgende aanslagen niet uit
Die sluit je nooit uit, aanslagen zijn niet te voorkomen.quote:Op zondag 15 november 2015 14:09 schreef Sked het volgende:
Vluchtelingenstroom werkt het in de hand, maar als je het stopt sluit je volgende aanslagen niet uit
Wij zijn als Europa veel te gallant geweest tegenover de vluchtelingen hoe betalen ze ons terug door te rellen en nu door aanslagen te plegen. Waarom moeten wij menselijk en inhumaan blijven terwijl zij elke keer weer aantonen totaal andere soort mensen te zijn. Vroeger leefde de Neandertaler ook met andere soorten mensen het is niet voor niks dat er nu nog maar een soort is.quote:Op zondag 15 november 2015 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is juist ontzettend populair om zulke dingen te roepen. Maar het is schier onmogelijk.
Nee, dus laten we ook niet doen alsof het dumpen van alle vluchtelingen alles oplost (Mikey)quote:Op zondag 15 november 2015 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die sluit je nooit uit, aanslagen zijn niet te voorkomen.
Want alle aanslagen worden door vluchtelingen gedaan.quote:Op zondag 15 november 2015 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wij zijn als Europa veel te gallant geweest tegenover de vluchtelingen hoe betalen ze ons terug door te rellen en nu door aanslagen te plegen. Waarom moeten wij menselijk en inhumaan blijven terwijl zij elke keer weer aantonen totaal andere soort mensen te zijn. Vroeger leefde de Neandertaler ook met andere soorten mensen het is niet voor niks dat er nu nog maar een soort is.
Laten we ook niet doen dat een aanslag ook was gebeurd zonder vluchtelingen.quote:Op zondag 15 november 2015 14:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, dus laten we ook niet doen alsof het dumpen van alle vluchtelingen alles oplost (Mikey)
Dat denk ik dus wel.quote:Op zondag 15 november 2015 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laten we ook niet doen dat een aanslag ook was gebeurd zonder vluchtelingen.
Daar gaat het totaal niet om.quote:Op zondag 15 november 2015 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want alle aanslagen worden door vluchtelingen gedaan.
Ik zei niet voor niets dat zo'n stroom het wel in de hand werkt.quote:Op zondag 15 november 2015 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laten we ook niet doen dat een aanslag ook was gebeurd zonder vluchtelingen.
Want? Die andere 5 daders zouden thuis op de bank tv zitten kijken vrijdagavond als die andere 3 er niet waren? Mwah denk het nietquote:
Nee maar je haalt wel een groot risico binnen .quote:Op zondag 15 november 2015 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want alle aanslagen worden door vluchtelingen gedaan.
Het is al heel duidelijk dat er enorme radicalisering is onder vluchtelingen. Daarbij zijn de mensen die met vluchtelingen mee gaan al getraind, hebben ze eerder de connecties en is er minder controle op.quote:Op zondag 15 november 2015 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want? Die andere 5 daders zouden thuis op de bank tv zitten kijken vrijdagavond als die andere 3 er niet waren? Mwah denk het niet
Waar slaat dit op danquote:Op zondag 15 november 2015 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bovendien is elke moslim die de trip naar Europa heeft gemaakt naar de zee in wijze deel van het Trojaanse paard van IS.
Van de huidige vluchtelingen toch wel er moet een grote groep zijn om je in te kunnen verschuilen. Als die grote groep er niet was en er stonden opeens drie in Griekenland dan was dit allemaal niet gebeurd.quote:Op zondag 15 november 2015 14:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Waar slaat dit op dan
Tuurlijk, het is niet te ontkennen dat er terroristen zich voordoen als vluchteling en zo Europa binnen komen.
Maar om dit nou over alle moslims te zeggen
Als je Europa in wilt kom je echt wel Europa in. Het enige is dat zo'n grote groep het makkelijker maakt.quote:Op zondag 15 november 2015 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van de huidige vluchtelingen toch wel er moet een grote groep zijn om je in te kunnen verschuilen. Als die grote groep er niet was en er stonden opeens drie in Griekenland dan was dit allemaal niet gebeurd.
Daarom moet je het op elke manier proberen te vermoeilijken.quote:Op zondag 15 november 2015 14:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je Europa in wilt kom je echt wel Europa in. Het enige is dat zo'n grote groep het makkelijker maakt.
Ik snap deze zin nietquote:Op zondag 15 november 2015 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van de huidige vluchtelingen toch wel er moet een grote groep zijn om je in te kunnen verschuilen. Als die grote groep er niet was en er stonden opeens drie in Griekenland dan was dit allemaal niet gebeurd.
De daders zijn meegekomen met een grote stroom vluchtelingen.quote:
Oh zo. Ja dat weet ik, maar mijn punt was dat jij zegt dat álle moslims die vluchten naar Europa bij IS horenquote:Op zondag 15 november 2015 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De daders zijn meegekomen met een grote stroom vluchtelingen.
Die stroom is ontstaan omdat oa Merkel zo iets hadden van kom maar kom maar kom maar.
Als dat niet gebeurd was had je geen grote stroom mensen dus hadden de daders er niet tussen kunnen schuilen.
Mee eens. Maar hoe sommigen dit zo achterlijk verwoorden of het nog extremer willen zien word ik een beetje simpel van.quote:Op zondag 15 november 2015 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom moet je het op elke manier proberen te vermoeilijken.
Ik hoop het nog steeds maar ik voorspel dit.quote:Op zondag 15 november 2015 14:30 schreef Amarantha het volgende:
Volgens Mikey moeten ze het oplossen zoals het gebeurde in de 2de wereldoorlog met joden.
Tja.. Wat moet ik daar nou op zeggen Mikey?
Ach, mensen moeten daar gewoon niet meer de vocale minderheid reageren die vooral achterlijk schreeuwt.quote:Op zondag 15 november 2015 14:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Mee eens. Maar hoe sommigen dit zo achterlijk verwoorden of het nog extremer willen zien word ik een beetje simpel van.
Lol jij doet nu precies wat de terroristen willen bereikenquote:Op zondag 15 november 2015 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bovendien is elke moslim die de trip naar Europa heeft gemaakt naar de zee in wijze deel van het Trojaanse paard van IS. Ik snap gewoon niet waar onze europese leiders zijn als er varkenspest uitbreekt zijn ze ook goed in ruimen.
Zo heb ik het inderdaad niet bedoeld.quote:Op zondag 15 november 2015 14:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh zo. Ja dat weet ik, maar mijn punt was dat jij zegt dat álle moslims die vluchten naar Europa bij IS horen
Dat slaat nergens op en dat snap je zelf denk ik ook wel
quote:Op zondag 15 november 2015 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop het nog steeds maar ik voorspel dit.
Mensen worden nog banger voor vluchtelingen.
Vluchtelingen voelen zich genaaid omdat Europa toch niet zo mooi is als ze beloofd is en ze voelen de haat en het niet gewild zijn.
vervolgens sluiten ze zich allemaal aan bij Is en hebben we de oorlog hier waar ze daar voor gevlucht zijn. Dan mogen we van jouw ons zelf eindelijk gaan verdedigen hoop ik ?
quote:Op zondag 15 november 2015 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop het nog steeds maar ik voorspel dit.
Mensen worden nog banger voor vluchtelingen.
Vluchtelingen voelen zich genaaid omdat Europa toch niet zo mooi is als ze beloofd is en ze voelen de haat en het niet gewild zijn.
vervolgens sluiten ze zich allemaal aan bij Is en hebben we de oorlog hier waar ze daar voor gevlucht zijn. Dan mogen we van jouw ons zelf eindelijk gaan verdedigen hoop ik ?
Kut fok! typ je een heel verhaal komt een mongool het teniet doen met wat kut smilies.quote:
De pro vluchtelingenstroom mensen argumenteren sowieso niet bijzonder veel.quote:Op zondag 15 november 2015 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kut fok! typ je een heel verhaal komt een mongool het teniet doen met wat kut smilies.
Kom dan met een reactie man in plaats van hahaha kijk die debiele mikey weer onzin verkondigen zeker zijn pilletje niet gehad.
quote:Op zondag 15 november 2015 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kut fok! typ je een heel verhaal komt een mongool het teniet doen met wat kut smilies.
Kom dan met een reactie man in plaats van hahaha kijk die debiele mikey weer onzin verkondigen zeker zijn pilletje niet gehad.
Ik denk dat jouw situatieschets het korte termijn gevaar van vluchtelingenstromen een beetje overschat. Ik denk niet dat de vluchtelingen zomaar een gevaar zullen opleveren in combinatie met IS. Maar het zal wel degelijk ontwrichtend gaan werken op de langere termijn.quote:Op zondag 15 november 2015 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom de EU nog steeds niks doet ja de grenzen dicht zodat Griekenland er mee blijft zitten maar niks geen echte acties tegen de vluchtelingen die er al zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw situatieschets het korte termijn gevaar van vluchtelingenstromen een beetje overschat. Ik denk niet dat de vluchtelingen zomaar een gevaar zullen opleveren in combinatie met IS. Maar het zal wel degelijk ontwrichtend gaan werken op de langere termijn.
Wat zouden ze dan moeten doen volgens jou?quote:Op zondag 15 november 2015 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom de EU nog steeds niks doet ja de grenzen dicht zodat Griekenland er mee blijft zitten maar niks geen echte acties tegen de vluchtelingen die er al zijn.
In elk geval stoppen met het opvangen van mensen.quote:Op zondag 15 november 2015 14:53 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wat zouden ze dan moeten doen volgens jou?
Daar gaat het niet om. Val nu eens niet terug in die one-liners.quote:Op zondag 15 november 2015 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Want alle vluchtelingen zijn het zelfde Mikey. Tuurlijk.
Je lost het ook niet op door ze allemaal te vergassen zoals Mikey het graag zou willen zien.quote:Op zondag 15 november 2015 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Val nu eens niet terug in die one-liners.
Geef dan eens een idee hoe jij het voor je ziet?quote:Op zondag 15 november 2015 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je lost het ook niet op door ze allemaal te vergassen zoals Mikey het graag zou willen zien.
Jij kan echt never nooit wat serieus zeggen hier hequote:Op zondag 15 november 2015 14:32 schreef Oriente het volgende:
alle vluchtelingen terug naar istanbul
Jij geloofd nog teveel in 1 wereld een grote vrede allemaal vreedzaam naast elkaar dat gaat niet meer het is wij het westen tegen zij het Midden-Oosten momenteel.quote:Op zondag 15 november 2015 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Want alle vluchtelingen zijn het zelfde Mikey. Tuurlijk.
Ik weet het niet. Ik denk alleen dat je het probleem met aanslagen niet oplost door alle vluchtelingen dood te maken. Wat ook gewoon niet menselijk is om ze allemaal van kant te gaan maken omdat er een paar mongolen tussen zitten.quote:Op zondag 15 november 2015 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geef dan eens een idee hoe jij het voor je ziet?
Je lost het zeker niet op door ze hier te laten komen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet het niet. Ik denk alleen dat je het probleem met aanslagen niet oplost door alle vluchtelingen dood te maken
KLB'er hèquote:Op zondag 15 november 2015 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan echt never nooit wat serieus zeggen hier heWaarom kan je niet gewoon eens ergens je mening over geven?
SOW.quote:Op zondag 15 november 2015 15:05 schreef xcachet het volgende:
Wij hebben er 15 bij gekregen deze week. Stond in 't nieuws.
Dat wordt demonstrerenquote:Op zondag 15 november 2015 15:05 schreef xcachet het volgende:
Wij hebben er 15 bij gekregen deze week. Stond in 't nieuws.
Dus jij vind ook dat ze allemaal maar dood moeten?quote:Op zondag 15 november 2015 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je lost het zeker niet op door ze hier te laten komen.
Woorden in mijn mond leggen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus jij vind ook dat ze allemaal maar dood moeten?
Skedgodquote:
Je bent het met Mikey constant eens (wat mag) dus ik ben gewoon benieuwd of je het daar ook mee eens bent.quote:
Dit dus ja. Binnen de bevolking zorgen voor meer moslimhaat komt hun niet slecht uitquote:Op zondag 15 november 2015 14:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lol jij doet nu precies wat de terroristen willen bereiken
Nee ik weet niet hoe dat opgelost moet worden, wist ik het antwoord maar.quote:Op zondag 15 november 2015 15:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar op het moment dat jij met one liners gaat gooien "niet alle vluchtelingen zijn het zelfde"
Neem ik aan dat je een globaal idee hebt hoe je een groep gaat filteren waar een aanzienlijk deel geradicaliseerd is, waar west-europa de opvang capciteiten niet hebben, waar het er niet op lijkt dat ze op termijn in de maatschappij zullen functioneren omdat hun diplomas vrijwel niets waard zijn en het baanaanbod in de lagergeschoolde functies enorm afneemt.
quote:Op zondag 15 november 2015 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik weet niet hoe dat opgelost moet worden, wist ik het antwoord maar.
Oh sorryquote:Op zondag 15 november 2015 15:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben het heel weinig met Mikey eens.
Komt door het kampen denken wat in de discussie is ingebakken. Geeft niets.quote:
Je bent lang weggeweest of niet?quote:
quote:
Ja 13 nachten 14 dagenquote:Op zondag 15 november 2015 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent lang weggeweest of niet?2 weken ofzo?
Chillquote:
Witte/zwarte piet discussie is dom ja, kebab heb je hier al overal ook zonder een hele stroom vluchtelingen erbij en verkrachtingen worden net zo goed door Nederlanders gedaan hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stel je voor dit meisje is Nederland wil je dat het meisje veilig kan opgroeien in een land van Sinterklaas en Zwarte piet en boerenkool of wil je dat die meisje opgegroeid in een land van witte pieten kebab en verkrachtingen ?
Daarom moeten we offers brengen zodat onze kinderen weer in een vredelievende wereld kunnen opgroeien met ons als enige bevelhebbers in de wereld.
Doen we dat niet staan we net als de perzen en de romijnen straks alleen nog maar in geschiedenis boekjes.
In Zuid-Europa moeten wonen lijkt me denk ik nog rampzaliger dan in west-europa.quote:
ik zou wel eerder naar zuid gaan als ik straks op me 60e ofzo rijke tata benquote:Op zondag 15 november 2015 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Zuid-Europa moeten wonen lijkt me denk ik nog rampzaliger dan in west-europa.
Op het weer na dan.
Zullen we Zweden er even bij pakken ?quote:Op zondag 15 november 2015 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Witte/zwarte piet discussie is dom ja, kebab heb je hier al overal ook zonder een hele stroom vluchtelingen erbij en verkrachtingen worden net zo goed door Nederlanders gaan hoor.
Hoezo dan?quote:Op zondag 15 november 2015 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Zuid-Europa moeten wonen lijkt me denk ik nog rampzaliger dan in west-europa.
Op het weer na dan.
Alles gaat goedquote:Op zondag 15 november 2015 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja jij bent ook weg natuurlijk. Hoe gaat het?
Alleen dan ja.quote:Op zondag 15 november 2015 15:12 schreef Sked het volgende:
[..]
ik zou wel eerder naar zuid gaan als ik straks op me 60e ofzo rijke tata ben
En wat zijn de statistieken hier in NL?quote:Op zondag 15 november 2015 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zullen we Zweden er even bij pakken ?
Oh wat goedquote:Op zondag 15 november 2015 15:12 schreef xcachet het volgende:
Alles gaat goedSpaans cursus net afgerond en morgen beginnen met stage.
Ja, 95 procent van alle zweedsevrouwen was verkracht door een vluchteling ofzo was het?quote:Op zondag 15 november 2015 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zullen we Zweden er even bij pakken ?
Merk van de armoede vrij weinig eigenlijk. En dat laatste ook niet.quote:Op zondag 15 november 2015 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Smerige armoedige landen.
Hoge werkjeugdloosheid.
Dankjequote:Op zondag 15 november 2015 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wat goedSucces morgen op je 1ste dag
Omdat je in de stad zit.quote:Op zondag 15 november 2015 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Merk van de armoede vrij weinig eigenlijk. En dat laatste ook niet.
Post je nog even een keer een jaloersmakende foto hier van wat uitzicht ergensquote:
Dat het veel al moslim mannen zijn die het doen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En wat zijn de statistieken hier in NL?
Het veranderd wel als je inwoner wordt en geen stagiar natuurlijkquote:
Als je zelf daar permanent moet werken, en de voorzieningen slechter zijn in Nederland weet ik het nog niet.quote:
Ik zie graag bronnen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat het veel al moslim mannen zijn die het doen.
Je weet toch zelf als je als vrouw in de randstad loopt langs een groepje Marokkanen
''Hey meisje pst meisje'' en als je niet reageert is het het ''hey hoer'' Dat zie ik Teun uit Drenthe niet zo snel doen.
Nee Teun uit Drenthe haalt zijn kinderen van straat als er iemand met een niqab aan komt wandelen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat het veel al moslim mannen zijn die het doen.
Je weet toch zelf als je als vrouw in de randstad loopt langs een groepje Marokkanen
''Hey meisje pst meisje'' en als je niet reageert is het het ''hey hoer'' Dat zie ik Teun uit Drenthe niet zo snel doen.
Dat staat hem verder vrij, zie de vergelijking niet zoquote:Op zondag 15 november 2015 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Teun uit Drenthe haalt zijn kinderen van straat als er iemand met een niqab aan komt wandelen.
Zijn er wel maar je verwerpt het dan toch met een oneliner of een smilie.quote:
Haha, ja ga ik doen. Straks naar het strandquote:Op zondag 15 november 2015 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Post je nog even een keer een jaloersmakende foto hier van wat uitzicht ergens?
Ook gewoon een kantoorbaan. Wat is het verschil dan?quote:Op zondag 15 november 2015 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het veranderd wel als je inwoner wordt en geen stagiar natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |