Dus jij vind ook dat ze allemaal maar dood moeten?quote:Op zondag 15 november 2015 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je lost het zeker niet op door ze hier te laten komen.
Woorden in mijn mond leggen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus jij vind ook dat ze allemaal maar dood moeten?
Skedgodquote:
Je bent het met Mikey constant eens (wat mag) dus ik ben gewoon benieuwd of je het daar ook mee eens bent.quote:
Dit dus ja. Binnen de bevolking zorgen voor meer moslimhaat komt hun niet slecht uitquote:Op zondag 15 november 2015 14:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lol jij doet nu precies wat de terroristen willen bereiken
Nee ik weet niet hoe dat opgelost moet worden, wist ik het antwoord maar.quote:Op zondag 15 november 2015 15:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar op het moment dat jij met one liners gaat gooien "niet alle vluchtelingen zijn het zelfde"
Neem ik aan dat je een globaal idee hebt hoe je een groep gaat filteren waar een aanzienlijk deel geradicaliseerd is, waar west-europa de opvang capciteiten niet hebben, waar het er niet op lijkt dat ze op termijn in de maatschappij zullen functioneren omdat hun diplomas vrijwel niets waard zijn en het baanaanbod in de lagergeschoolde functies enorm afneemt.
quote:Op zondag 15 november 2015 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik weet niet hoe dat opgelost moet worden, wist ik het antwoord maar.
Oh sorryquote:Op zondag 15 november 2015 15:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben het heel weinig met Mikey eens.
Komt door het kampen denken wat in de discussie is ingebakken. Geeft niets.quote:
Je bent lang weggeweest of niet?quote:
quote:
Ja 13 nachten 14 dagenquote:Op zondag 15 november 2015 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent lang weggeweest of niet?2 weken ofzo?
Chillquote:
Witte/zwarte piet discussie is dom ja, kebab heb je hier al overal ook zonder een hele stroom vluchtelingen erbij en verkrachtingen worden net zo goed door Nederlanders gedaan hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stel je voor dit meisje is Nederland wil je dat het meisje veilig kan opgroeien in een land van Sinterklaas en Zwarte piet en boerenkool of wil je dat die meisje opgegroeid in een land van witte pieten kebab en verkrachtingen ?
Daarom moeten we offers brengen zodat onze kinderen weer in een vredelievende wereld kunnen opgroeien met ons als enige bevelhebbers in de wereld.
Doen we dat niet staan we net als de perzen en de romijnen straks alleen nog maar in geschiedenis boekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |