Want alle aanslagen worden door vluchtelingen gedaan.quote:Op zondag 15 november 2015 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wij zijn als Europa veel te gallant geweest tegenover de vluchtelingen hoe betalen ze ons terug door te rellen en nu door aanslagen te plegen. Waarom moeten wij menselijk en inhumaan blijven terwijl zij elke keer weer aantonen totaal andere soort mensen te zijn. Vroeger leefde de Neandertaler ook met andere soorten mensen het is niet voor niks dat er nu nog maar een soort is.
Laten we ook niet doen dat een aanslag ook was gebeurd zonder vluchtelingen.quote:Op zondag 15 november 2015 14:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, dus laten we ook niet doen alsof het dumpen van alle vluchtelingen alles oplost (Mikey)
Dat denk ik dus wel.quote:Op zondag 15 november 2015 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laten we ook niet doen dat een aanslag ook was gebeurd zonder vluchtelingen.
Daar gaat het totaal niet om.quote:Op zondag 15 november 2015 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want alle aanslagen worden door vluchtelingen gedaan.
Ik zei niet voor niets dat zo'n stroom het wel in de hand werkt.quote:Op zondag 15 november 2015 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laten we ook niet doen dat een aanslag ook was gebeurd zonder vluchtelingen.
Want? Die andere 5 daders zouden thuis op de bank tv zitten kijken vrijdagavond als die andere 3 er niet waren? Mwah denk het nietquote:
Nee maar je haalt wel een groot risico binnen .quote:Op zondag 15 november 2015 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want alle aanslagen worden door vluchtelingen gedaan.
Het is al heel duidelijk dat er enorme radicalisering is onder vluchtelingen. Daarbij zijn de mensen die met vluchtelingen mee gaan al getraind, hebben ze eerder de connecties en is er minder controle op.quote:Op zondag 15 november 2015 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want? Die andere 5 daders zouden thuis op de bank tv zitten kijken vrijdagavond als die andere 3 er niet waren? Mwah denk het niet
Waar slaat dit op danquote:Op zondag 15 november 2015 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bovendien is elke moslim die de trip naar Europa heeft gemaakt naar de zee in wijze deel van het Trojaanse paard van IS.
Van de huidige vluchtelingen toch wel er moet een grote groep zijn om je in te kunnen verschuilen. Als die grote groep er niet was en er stonden opeens drie in Griekenland dan was dit allemaal niet gebeurd.quote:Op zondag 15 november 2015 14:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Waar slaat dit op dan
Tuurlijk, het is niet te ontkennen dat er terroristen zich voordoen als vluchteling en zo Europa binnen komen.
Maar om dit nou over alle moslims te zeggen
Als je Europa in wilt kom je echt wel Europa in. Het enige is dat zo'n grote groep het makkelijker maakt.quote:Op zondag 15 november 2015 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van de huidige vluchtelingen toch wel er moet een grote groep zijn om je in te kunnen verschuilen. Als die grote groep er niet was en er stonden opeens drie in Griekenland dan was dit allemaal niet gebeurd.
Daarom moet je het op elke manier proberen te vermoeilijken.quote:Op zondag 15 november 2015 14:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je Europa in wilt kom je echt wel Europa in. Het enige is dat zo'n grote groep het makkelijker maakt.
Ik snap deze zin nietquote:Op zondag 15 november 2015 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van de huidige vluchtelingen toch wel er moet een grote groep zijn om je in te kunnen verschuilen. Als die grote groep er niet was en er stonden opeens drie in Griekenland dan was dit allemaal niet gebeurd.
De daders zijn meegekomen met een grote stroom vluchtelingen.quote:
Oh zo. Ja dat weet ik, maar mijn punt was dat jij zegt dat álle moslims die vluchten naar Europa bij IS horenquote:Op zondag 15 november 2015 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De daders zijn meegekomen met een grote stroom vluchtelingen.
Die stroom is ontstaan omdat oa Merkel zo iets hadden van kom maar kom maar kom maar.
Als dat niet gebeurd was had je geen grote stroom mensen dus hadden de daders er niet tussen kunnen schuilen.
Mee eens. Maar hoe sommigen dit zo achterlijk verwoorden of het nog extremer willen zien word ik een beetje simpel van.quote:Op zondag 15 november 2015 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom moet je het op elke manier proberen te vermoeilijken.
Ik hoop het nog steeds maar ik voorspel dit.quote:Op zondag 15 november 2015 14:30 schreef Amarantha het volgende:
Volgens Mikey moeten ze het oplossen zoals het gebeurde in de 2de wereldoorlog met joden.
Tja.. Wat moet ik daar nou op zeggen Mikey?
Ach, mensen moeten daar gewoon niet meer de vocale minderheid reageren die vooral achterlijk schreeuwt.quote:Op zondag 15 november 2015 14:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Mee eens. Maar hoe sommigen dit zo achterlijk verwoorden of het nog extremer willen zien word ik een beetje simpel van.
Lol jij doet nu precies wat de terroristen willen bereikenquote:Op zondag 15 november 2015 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bovendien is elke moslim die de trip naar Europa heeft gemaakt naar de zee in wijze deel van het Trojaanse paard van IS. Ik snap gewoon niet waar onze europese leiders zijn als er varkenspest uitbreekt zijn ze ook goed in ruimen.
Zo heb ik het inderdaad niet bedoeld.quote:Op zondag 15 november 2015 14:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh zo. Ja dat weet ik, maar mijn punt was dat jij zegt dat álle moslims die vluchten naar Europa bij IS horen
Dat slaat nergens op en dat snap je zelf denk ik ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |