quote:Op zondag 15 november 2015 14:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar ´flikker ze allemaal terug de zee in' vind ik wel een ontzettend kansloze opmerking.
Wat moeten we dan ? die mensen heulen met de vijand. Het zijn er veel te veel die ga je toch niet zitten opvangen in de weet dat je eigen burgers in gevaar brengt ?quote:Radicale moslims proberen de vluchtelingencrisis in Duitsland aan te grijpen om meer aanhangers te rekruteren. Daarvoor waarschuwde de chef van de Duitse binnenlandse veiligheidsdienst, Hans-Georg Maassen, zondag in Duitse media. Islamisten zouden actief vluchtelingen benaderen. "We kennen al meer dan honderd gevallen", aldus Maassen.
Het is wel dicht bij huis, misschien dat hij dat bedoelde.quote:Op zondag 15 november 2015 14:03 schreef Amarantha het volgende:
Waarom denkt iedereen ineens dat ik in Assen woon?
Dat weetje niet.quote:Op zondag 15 november 2015 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hadden die mensen in Parijs nu nog geleefd.
Drenthe is allemaal hetzelfde.quote:Op zondag 15 november 2015 14:03 schreef Amarantha het volgende:
Waarom denkt iedereen ineens dat ik in Assen woon?
Het is bewezen dat drie van de daders mee kwamen als vluchteling.quote:
Nee, het is Smaug.quote:
Dus die andere 5 hadden dit niet kunnen doen?quote:Op zondag 15 november 2015 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is bewezen dat drie van de daders mee kwamen als vluchteling.
Want er zijn geen andere manieren voor die mensen om in Europa te komenquote:Op zondag 15 november 2015 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is bewezen dat drie van de daders mee kwamen als vluchteling.
Je kunt ook prima als niet vluchteling Europa binnen rijden idd.quote:Op zondag 15 november 2015 14:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Want er zijn geen andere manieren voor die mensen om in Europa te komen
Verder moet je ondanks de wat achterlijke bewoording van Mikey vluchtelingen opvang linea recta stoppen als blijkt dat het er wel aanzienlijk mee te maken heeft.quote:Op zondag 15 november 2015 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus die andere 5 hadden dit niet kunnen doen?
quote:Op zondag 15 november 2015 14:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Want er zijn geen andere manieren voor die mensen om in Europa te komen
Kop op gasten als de Europse leiders ook maar iets om Europa en het eigen volk geeft is het eerste wat je nu toch doet kappen met die vluchtelingen opvangen en de gene die er al zijn ergens zien te lozen ?quote:Op zondag 15 november 2015 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kunt ook prima als niet vluchteling Europa binnen rijden idd.
Maar Mikey doet nu alsof die aanslag zonder die 3 vluchtelingen niet gebeurd zou zijn. Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 15 november 2015 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder moet je ondanks de wat achterlijke bewoording van Mikey vluchtelingen opvang linea recta stoppen als blijkt dat het er wel aanzienlijk mee te maken heeft.
Het heeft er wel extreem mee te maken.quote:Op zondag 15 november 2015 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar Mikey doet nu alsof die aanslag zonder die 3 vluchtelingen niet gebeurd zou zijn. Daar ben ik het niet mee eens.
Ergens zien te lozen? Gast je hebt echt geen idee wat je allemaal uitkraamt of wel?quote:Op zondag 15 november 2015 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Kop op gasten als de Europse leiders ook maar iets om Europa en het eigen volk geeft is het eerste wat je nu toch doet kappen met die vluchtelingen opvangen en de gene die er al zijn ergens zien te lozen ?
Jawel dat heb ik heel goed maar het is niet zo populair wat ik verkondig dus ik pak het een beetje in.quote:Op zondag 15 november 2015 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ergens zien te lozen? Gast je hebt echt geen idee wat je allemaal uitkraamt of wel?![]()
Ik denk dat het zonder hun ook wel gebeurd zou zijn. Ik ontken echt niet dat er vluchtelingen bij betrokken waren hoor maar ik vind het raar dat er over die andere daders niets gezegd word door Mikey.quote:Op zondag 15 november 2015 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het heeft er wel extreem mee te maken.
Het is juist ontzettend populair om zulke dingen te roepen. Maar het is schier onmogelijk.quote:Op zondag 15 november 2015 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel dat heb ik heel goed maar het is niet zo populair wat ik verkondig dus ik pak het een beetje in.
ik weet heel goed wat ik bedoel als ik lozen zeg dont worry.
Vermoedelijk niet op deze schaal, want je haalt nu gewoon een groep mensen binnen waar al maanden van bekend is dat een deel getraind is door ISIS waar je geen controle over hebt. Die zijn toch wel even iets gevaarlijker dan Jihad4belgium types in Molenbroek.quote:Op zondag 15 november 2015 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat het zonder hun ook wel gebeurd zou zijn
Klopt en dat komt omdat er al teveel binnen zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 14:09 schreef Sked het volgende:
Vluchtelingenstroom werkt het in de hand, maar als je het stopt sluit je volgende aanslagen niet uit
Die sluit je nooit uit, aanslagen zijn niet te voorkomen.quote:Op zondag 15 november 2015 14:09 schreef Sked het volgende:
Vluchtelingenstroom werkt het in de hand, maar als je het stopt sluit je volgende aanslagen niet uit
Wij zijn als Europa veel te gallant geweest tegenover de vluchtelingen hoe betalen ze ons terug door te rellen en nu door aanslagen te plegen. Waarom moeten wij menselijk en inhumaan blijven terwijl zij elke keer weer aantonen totaal andere soort mensen te zijn. Vroeger leefde de Neandertaler ook met andere soorten mensen het is niet voor niks dat er nu nog maar een soort is.quote:Op zondag 15 november 2015 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is juist ontzettend populair om zulke dingen te roepen. Maar het is schier onmogelijk.
Nee, dus laten we ook niet doen alsof het dumpen van alle vluchtelingen alles oplost (Mikey)quote:Op zondag 15 november 2015 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die sluit je nooit uit, aanslagen zijn niet te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |