Gebeurt er na zo`n dienst ook nog wat eigenlijk? Qua activiteiten? De ex van m`n ma zat bij een kerk die hadden de hele dag daar ook gratis Nederlandse lessen enzoquote:Op zondag 15 november 2015 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
\
[..]
o nee, dat betaald zich wel terug
Uh cursussen.quote:Op zondag 15 november 2015 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebeurt er na zo`n dienst ook nog wat eigenlijk? Qua activiteiten? De ex van m`n ma zat bij een kerk die hadden de hele dag daar ook gratis Nederlandse lessen enzo
Oh dat is wel nice dan ja. Goeie manier ook wel om contacten op te doen voor mensenquote:Op zondag 15 november 2015 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh cursussen.
Discussiegroepen.
Jeugdgroepen
Groepen voor eenzame ouderen
Vrijwilligerswerk
Mensen die gewoon binnenlopen om thee te drinken met elkaar, mijn oma komt vrijwel iedere ochtend om met allemaal bejaarden de leef te bespreken.
Ik kom er verder alleen bij de zondagsdiensten en in tijden van crisis heel af en toe op de dagelijkse ochtendmis.quote:Op zondag 15 november 2015 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is wel nice dan ja. Goeie manier ook wel om contacten op te doen voor mensen
Discussiegroepen zijn toch ook wel wat voor jou lijkt mequote:Op zondag 15 november 2015 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kom er verder alleen bij de zondagsdiensten en in tijden van crisis heel af en toe op de dagelijkse ochtendmis.
ik heb niet zo'n zin in een cirkeltrek.quote:Op zondag 15 november 2015 03:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Discussiegroepen zijn toch ook wel wat voor jou lijkt me
En wat gaan we doen met die lui die al binnen zijn?quote:Op zondag 15 november 2015 12:22 schreef Simterklaas het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het niet lang meer gaat duren voordat iedereen zijn grenzen dichtgooit. Good ol' times.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ks-doodvriezen.dhtmlquote:Op zondag 15 november 2015 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En wat gaan we doen met die lui die al binnen zijn?
Ik hoop op kampjes maar zou wel niet.
Mooi spoedberaad is trouwens niet nodig pleit er voor om alle vluchtelingen hulp gelijk maar stop te zetten laat ze het maar uitzoeken klagen als het vlees niet hallal is en de wifi niet werkt.quote:Op zondag 15 november 2015 13:41 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ks-doodvriezen.dhtml
quote:Op zondag 15 november 2015 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zeg flikker ze allemaal terug de zee in.
Ja mooi he smilies plaatsen intussen weet er niemand hoeveel van die lui er nou IS strijders Gelukzoekers of echte vluchtelingen zijn.quote:
Nee maar ´flikker ze allemaal terug de zee in' vind ik wel een ontzettend kansloze opmerking.quote:Op zondag 15 november 2015 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja mooi he smilies plaatsen intussen weet er niemand hoeveel van die lui er nou IS strijders Gelukzoekers of echte vluchtelingen zijn.
Als ze straks een aanslag in assen plegen doe je ook een smilie zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |