Dat was wel echt het begin van het einde ja.quote:Op zondag 15 november 2015 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat topic van die 2 chicks in Panama was wel tergend
Toch vind ik NWS wel goedquote:Op zondag 15 november 2015 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was wel echt het begin van het einde ja.
Wat werd dat treurig zeg.
Al zijn zulke zaken ook in NWS extreem treurig.
NWS topics zijn goed zolang ze live zijnquote:Op zondag 15 november 2015 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch vind ik NWS wel goed
Net als gister, ontstaat toch een soort live-blog waarde meeste nieuwssites een puntje aan kunnen zuigen.
Daarna hoor je 40-45 keer hetzelfde jaquote:Op zondag 15 november 2015 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
NWS topics zijn goed zolang ze live zijn
Die vriend van LB had ook wel echt een paar hele rare opmerkingenquote:Op zondag 15 november 2015 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt matig is dat.
De zelfde discussies die altijd zijn komen er dan
Die poept naakt.quote:Op zondag 15 november 2015 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vriend van LB had ook wel echt een paar hele rare opmerkingen
quote:
Maar dat was wel apart ja, al weet ik niet meer precies wat.quote:
Ja over die identificatiecontroles van de poltiei. dat hij het knap vond dat ze hem niet helemaal naar de tering hadden getraptquote:Op zondag 15 november 2015 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat was wel apart ja, al weet ik niet meer precies wat.
smhquote:Op zondag 15 november 2015 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja over die identificatiecontroles van de poltiei. dat hij het knap vond dat ze hem niet helemaal naar de tering hadden getrapt
quote:
kerk?quote:Op zondag 15 november 2015 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Over paar minuten nog maar even boekie lezen pff morgen weer vroeg op
hoelaat is dat?quote:
10:30quote:
Dayt is er toch altijd?quote:Op zondag 15 november 2015 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
en bij deze stel ik het gratis eten en thee veilig
niet bij de vroege dienst omdat er kort daarna weer een dienst is (deze dus) dus dan is er alleen thee vaakquote:
Word te duur dan zekerquote:Op zondag 15 november 2015 03:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet bij de vroege dienst omdat er kort daarna weer een dienst is (deze dus) dus dan is er alleen thee vaak
110% daartegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |