Neequote:Op zondag 15 november 2015 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij ook de franse vlag in je profiel.
Valt ook wel opzich maar toch. Ik gebruik het alleen om te zien of er wat speelt bij familie/vrienden, leuke foto spotten of nieuws wat geliked wordt.quote:Op zondag 15 november 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Ik filter in het echt ook al genoeg mensen die weinig toevoegen in het leven dus op facebook zou ik ook niet veel van dat volk hebben
Ik lees soms via de facebook van mn vriendin de facebook posts van mn oma uit Polen.quote:Op zondag 15 november 2015 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt ook wel opzich maar toch. Ik gebruik het alleen om te zien of er wat speelt bij familie/vrienden, leuke foto spotten of nieuws wat geliked wordt.
Zet er zelf al maanden niks meer op
quote:Op zondag 15 november 2015 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik lees soms via de facebook van mn vriendin de facebook posts van mn oma uit Polen.
Dat is wel echt dagelijks topvermaak.
Die schrijft echt lappen tekst in nagenoeg perfect Engels, Pools of Russisch over de meest uiteenlopende dingen. Zoals de gemeentepolitiek, wereldpolitiek, haar werk, of willekeurige nieuwsgebeurtenissen.quote:
quote:Op zondag 15 november 2015 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die schrijft echt lappen tekst in nagenoeg perfect Engels, Pools of Russisch over de meest uiteenlopende dingen. Zoals de gemeentepolitiek, wereldpolitiek, haar werk, of willekeurige nieuwsgebeurtenissen.
Die dan door niemand worden gelezen maar waar ze wel een half uur mee bezig is geweest.
Echt heel frappant is dat.
Jammer van de spelfout.quote:Op zondag 15 november 2015 02:37 schreef Fok-it het volgende:
Oh mijn ex heeft wel mooie gedeeld op FB
I am sorry this world
could not keep you safe
may your journey home
be a soft and peacful one
8/10
Haha nee, die spelfout komt van mijquote:
En verder post ze dagelijks welke dochters, zussen en kleinkinderen bij haar komen eten. Oude mensen op de facebook somsquote:
Leuk toch.quote:Op zondag 15 november 2015 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En verder post ze dagelijks welke dochters, zussen en kleinkinderen bij haar komen eten. Oude mensen op de facebook soms
quote:Op zondag 15 november 2015 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk toch.
Mijn oma reageert op recente berichtjes met antwoorden die ze eigenlijk bij een maanden oude foto wilde posten. Hele rare antwoorden krijg je dan
kromme tenenquote:Op zondag 15 november 2015 02:37 schreef Fok-it het volgende:
Oh mijn ex heeft wel mooie gedeeld op FB
I am sorry this world
could not keep you safe
may your journey home
be a soft and peacful one
8/10
Hoezo?quote:
Godsammequote:Op zondag 15 november 2015 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn oma snapt facebook verder wel uitstekend.
Wie?quote:Op zondag 15 november 2015 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
In BNW zit nu een nieuwe hele rare user.
Ben even zn naam kwijt.quote:
Ik had ook niet anderrs verwacht van die mensen daarquote:Op zondag 15 november 2015 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben even zn naam kwijt.
Maar hij is erg gericht op Satanisme.
Ik heb hem de ware betekenis van het omgekeerde kruis proberen uit te leggen, maar ik geloof niet dat het binnen komt
Tot een jaar geleden waren er best interessante topics.quote:Op zondag 15 november 2015 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had ook niet anderrs verwacht van die mensen daar
Dat topic van die 2 chicks in Panama was wel tergendquote:Op zondag 15 november 2015 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tot een jaar geleden waren er best interessante topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |