In Zuid-Europa moeten wonen lijkt me denk ik nog rampzaliger dan in west-europa.quote:
ik zou wel eerder naar zuid gaan als ik straks op me 60e ofzo rijke tata benquote:Op zondag 15 november 2015 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Zuid-Europa moeten wonen lijkt me denk ik nog rampzaliger dan in west-europa.
Op het weer na dan.
Zullen we Zweden er even bij pakken ?quote:Op zondag 15 november 2015 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Witte/zwarte piet discussie is dom ja, kebab heb je hier al overal ook zonder een hele stroom vluchtelingen erbij en verkrachtingen worden net zo goed door Nederlanders gaan hoor.
Hoezo dan?quote:Op zondag 15 november 2015 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Zuid-Europa moeten wonen lijkt me denk ik nog rampzaliger dan in west-europa.
Op het weer na dan.
Alles gaat goedquote:Op zondag 15 november 2015 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja jij bent ook weg natuurlijk. Hoe gaat het?
Alleen dan ja.quote:Op zondag 15 november 2015 15:12 schreef Sked het volgende:
[..]
ik zou wel eerder naar zuid gaan als ik straks op me 60e ofzo rijke tata ben
En wat zijn de statistieken hier in NL?quote:Op zondag 15 november 2015 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zullen we Zweden er even bij pakken ?
Oh wat goedquote:Op zondag 15 november 2015 15:12 schreef xcachet het volgende:
Alles gaat goedSpaans cursus net afgerond en morgen beginnen met stage.
Ja, 95 procent van alle zweedsevrouwen was verkracht door een vluchteling ofzo was het?quote:Op zondag 15 november 2015 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zullen we Zweden er even bij pakken ?
Merk van de armoede vrij weinig eigenlijk. En dat laatste ook niet.quote:Op zondag 15 november 2015 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Smerige armoedige landen.
Hoge werkjeugdloosheid.
Dankjequote:Op zondag 15 november 2015 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wat goedSucces morgen op je 1ste dag
Omdat je in de stad zit.quote:Op zondag 15 november 2015 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Merk van de armoede vrij weinig eigenlijk. En dat laatste ook niet.
Post je nog even een keer een jaloersmakende foto hier van wat uitzicht ergensquote:
Dat het veel al moslim mannen zijn die het doen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En wat zijn de statistieken hier in NL?
Het veranderd wel als je inwoner wordt en geen stagiar natuurlijkquote:
Als je zelf daar permanent moet werken, en de voorzieningen slechter zijn in Nederland weet ik het nog niet.quote:
Ik zie graag bronnen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat het veel al moslim mannen zijn die het doen.
Je weet toch zelf als je als vrouw in de randstad loopt langs een groepje Marokkanen
''Hey meisje pst meisje'' en als je niet reageert is het het ''hey hoer'' Dat zie ik Teun uit Drenthe niet zo snel doen.
Nee Teun uit Drenthe haalt zijn kinderen van straat als er iemand met een niqab aan komt wandelen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat het veel al moslim mannen zijn die het doen.
Je weet toch zelf als je als vrouw in de randstad loopt langs een groepje Marokkanen
''Hey meisje pst meisje'' en als je niet reageert is het het ''hey hoer'' Dat zie ik Teun uit Drenthe niet zo snel doen.
Dat staat hem verder vrij, zie de vergelijking niet zoquote:Op zondag 15 november 2015 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Teun uit Drenthe haalt zijn kinderen van straat als er iemand met een niqab aan komt wandelen.
Zijn er wel maar je verwerpt het dan toch met een oneliner of een smilie.quote:
Haha, ja ga ik doen. Straks naar het strandquote:Op zondag 15 november 2015 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Post je nog even een keer een jaloersmakende foto hier van wat uitzicht ergens?
Ook gewoon een kantoorbaan. Wat is het verschil dan?quote:Op zondag 15 november 2015 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het veranderd wel als je inwoner wordt en geen stagiar natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |