Vrouwen op internet bestaan niet.quote:Op zondag 15 november 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Beste micky of mikey ofzo, ik ben geen catfish.
ga jij op maandag naar de kerkquote:Op zondag 15 november 2015 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen na kerk even gym pakken pff is wel nodig
Dag Stijnquote:Op zondag 15 november 2015 02:10 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ga jij op maandag naar de kerk
Gr gr
quote:Op zondag 15 november 2015 02:09 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vrouwen op internet bestaan niet.
Genot, wilde morgen ook gaanquote:Op zondag 15 november 2015 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen na kerk even gym pakken pff is wel nodig
nee ik ben erquote:Op zondag 15 november 2015 02:10 schreef Paxcon het volgende:
M'n grote vriend fokker101 is er hoorde ik
Heb je hem betrapt met Viktor?quote:Op zondag 15 november 2015 02:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja grote afstand relatie is gewoon lastig
Hoe oud denk je dat ik ben?quote:Op zondag 15 november 2015 02:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
is fischer niet te jong voor jou pax
Eerste toetsweek ging niet zo soepelquote:
Gymquote:
misschien had hij datequote:Op zondag 15 november 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
waarom was je niet op de foks deze avond fokkie
Ik zat net naast de winnares van HNTMquote:
Was stad inquote:Op zondag 15 november 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
waarom was je niet op de foks deze avond fokkie
Ik probeer 5 keer in de week.quote:Op zondag 15 november 2015 02:16 schreef Kauai het volgende:
[..]
Lekker
Ik probeer drie keer per week te gaan nu
Je moet fylax ff lokquotenquote:Op zondag 15 november 2015 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat net naast de winnares van HNTM
Nee dat ga ik volgende week doen met VAquote:Op zondag 15 november 2015 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik hoop de aspen valley onveilig maken
lekker manquote:Op zondag 15 november 2015 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat ga ik volgende week doen met VA
Doe jij maar.quote:Op zondag 15 november 2015 02:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je moet fylax ff lokquoten
Die gaat dan op je fappen
Ben er opzich wel benieuwd naarquote:Op zondag 15 november 2015 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker man
om 6 uur robbetje vechten met de wouten
retorische vraagquote:Op zondag 15 november 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat kun jij domme vragen stellen zeg.
Echt een enorme pauperbende.quote:Op zondag 15 november 2015 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben er opzich wel benieuwd naarNog niet binnen geweest
OMG ZO JALOERSquote:Op zondag 15 november 2015 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat net naast de winnares van HNTM
Heb jij zijn nummer?quote:
Best mooi meisje wel.quote:
Misschien moet jij eens wat zinnigs gaan doen ipv mensen fanboyenquote:Op zondag 15 november 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze is prachtig. Ik heb al twee berichten van haar ontvangen.
Stuur je haar fanmail?quote:Op zondag 15 november 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
kkgayquote:Op zondag 15 november 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ik heb haar uit elkaar getrokken op de wcquote:Op zondag 15 november 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Winnares van Hollands Next Top Model zat naast tafeltje waar ik zatquote:
o ken ik nietquote:Op zondag 15 november 2015 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Winnares van Hollands Next Top Model zat naast tafeltje waar ik zat
Transgendermeisjequote:
quote:Op zondag 15 november 2015 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Transgendermeisje
Dit vind jij heel leuk
Is de norm tegenwoordig als je iets wilt winnen.quote:Op zondag 15 november 2015 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Transgendermeisje
Dit vind jij heel leuk
Cilessen doet toch al mee?quote:Op zondag 15 november 2015 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is de norm tegenwoordig als je iets wilt winnen.
Ik denk dat nederland ook omgebouwden naar het WK moet gaan sturen.
Die is keeper.quote:
Had me er meer van voorgesteldquote:Op zondag 15 november 2015 02:25 schreef Tyron het volgende:
jongens wat vonden we van de aanslagen in parIS????
Zullen we de Franse vlag in onze UI's zetten.quote:Op zondag 15 november 2015 02:25 schreef Tyron het volgende:
jongens wat vonden we van de aanslagen in parIS????
oja dat doen mensen op facebook opeensquote:Op zondag 15 november 2015 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zullen we de Franse vlag in onze UI's zetten.
Een quasi intellectueel tekstje erbij en dan even wat likes binnen hengelen.quote:Op zondag 15 november 2015 02:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
oja dat doen mensen op facebook opeens
prayforparisquote:Op zondag 15 november 2015 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een quasi intellectueel tekstje erbij en dan even wat likes binnen hengelen.
Niets mis mee, ouwe reus.
Ik al jaren.quote:Op zondag 15 november 2015 02:29 schreef Kauai het volgende:
Heb facebook vandaag ontweken. Zoals wel vaker de laatste tijd
Facebook heeft zich ontpopt tot 1 van de matigste Social Mediaquote:Op zondag 15 november 2015 02:29 schreef Kauai het volgende:
Heb facebook vandaag ontweken. Zoals wel vaker de laatste tijd
Elk social media waar de massa zich moet laten gelden zal dat zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Facebook heeft zich ontpopt tot 1 van de matigste Social Media
Dan hou je weinig overquote:Op zondag 15 november 2015 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder is het een prima medium als je gewoon iedereen die je niet bevalt er af dendert.
Valt wel mee hoor.quote:
Beter gewoon whatsappen dan. Facebook is juist voor die vage kennissenquote:Op zondag 15 november 2015 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder is het een prima medium als je gewoon iedereen die je niet bevalt er af dendert.
Heb jij ook de franse vlag in je profiel.quote:Op zondag 15 november 2015 02:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
Beter gewoon whatsappen dan. Facebook is juist voor die vage kennissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |