lekker manquote:Op zondag 15 november 2015 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat ga ik volgende week doen met VA
Doe jij maar.quote:Op zondag 15 november 2015 02:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je moet fylax ff lokquoten
Die gaat dan op je fappen
Ben er opzich wel benieuwd naarquote:Op zondag 15 november 2015 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker man
om 6 uur robbetje vechten met de wouten
retorische vraagquote:Op zondag 15 november 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat kun jij domme vragen stellen zeg.
Echt een enorme pauperbende.quote:Op zondag 15 november 2015 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben er opzich wel benieuwd naarNog niet binnen geweest
OMG ZO JALOERSquote:Op zondag 15 november 2015 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat net naast de winnares van HNTM
Heb jij zijn nummer?quote:
Best mooi meisje wel.quote:
Misschien moet jij eens wat zinnigs gaan doen ipv mensen fanboyenquote:Op zondag 15 november 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze is prachtig. Ik heb al twee berichten van haar ontvangen.
Stuur je haar fanmail?quote:Op zondag 15 november 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
kkgayquote:Op zondag 15 november 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ik heb haar uit elkaar getrokken op de wcquote:Op zondag 15 november 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Winnares van Hollands Next Top Model zat naast tafeltje waar ik zatquote:
o ken ik nietquote:Op zondag 15 november 2015 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Winnares van Hollands Next Top Model zat naast tafeltje waar ik zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |