Jammer dat een tussenweg moeilijk is omdat het zo veel verschillende groepen mensen zijn die binnen komen stromenquote:Op zondag 15 november 2015 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, dat doe ik dan ook niet zo zeer.
Al nemen mensen het met een andere mening wel heel erg kwalijk terwijl ze zelf niet met tussenwegen komen. Dat wringt mij een beetje.
Ik mis het aantal uur en minutenquote:
Ja want iemand met een afwijkende mening is gelijk een debiel natuurlijk.quote:Op zondag 15 november 2015 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is een belediging voor xcachet.
en seconden op het moment van klikken op 'invoeren'quote:Op zondag 15 november 2015 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mis het aantal uur en minuten
Een stageadres zoeken is anders dan vergunningen aanvragen etc etc. inschrijvingen noem maar opquote:
Dat is niet waar.quote:Op zondag 15 november 2015 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja want iemand met een afwijkende mening is gelijk een debiel natuurlijk.
Och heden ik troost mij maar met het feit dat Da Vinci ook werd verketterd in zijn tijd.
Je zit daar qua zekerheid wel prima jaquote:Op zondag 15 november 2015 15:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja nouja ik heb ook liever warmte of langs de zee, maar wel twee landen die me mooi lijken om er te wonen in Europa.
De rest is aids.
Of gewoon een tabel maken met alle precieze geboorten data van alle GRTD'ersquote:Op zondag 15 november 2015 15:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
en seconden op het moment van klikken op 'invoeren'
Ik heb mijn huisvesting hier zelf gedaan en een NIEquote:Op zondag 15 november 2015 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een stageadres zoeken is anders dan vergunningen aanvragen etc etc. inschrijvingen noem maar op
Heb je genoeg geld gespaard etc om je te kunnen blijven vestigen in Spanje ?quote:
pappie betaaltquote:Op zondag 15 november 2015 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je genoeg geld gespaard etc om je te kunnen blijven vestigen in Spanje ?
Wat voor stage je doe je precies.
Alleen jammer van mijn opleiding.quote:Op zondag 15 november 2015 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zit daar qua zekerheid wel prima ja
Ik moet hoe dan ook terug naar Nederland om mijn opleiding af te maken.quote:Op zondag 15 november 2015 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je genoeg geld gespaard etc om je te kunnen blijven vestigen in Spanje ?
Wat voor stage je doe je precies.
Gewoon notaris van de Noorse staatsloterij tochquote:
Tot wanneer blijf je in spanje?quote:Op zondag 15 november 2015 15:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet hoe dan ook terug naar Nederland om mijn opleiding af te maken.
Bij een internationaal bedrijf op de inkoop.
ik doe geen facebookquote:Op zondag 15 november 2015 15:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi sked.
Heb jij ook een franse vlag op facebook?
quote:Op zondag 15 november 2015 15:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Maar jij bent wel een debiel.
Dat kan ook niet want het Noorse recht is anders.quote:Op zondag 15 november 2015 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon notaris van de Noorse staatsloterij toch
Oh jammer.quote:
kun je nagaan als zij die syrische tandartsen en ingenieurs zouden opnemen. Dan zijn ze daar gewoon klaarquote:Op zondag 15 november 2015 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Noorwegen kom je verder nauwelijks in, Zwitserland ook niet zo.
Wel frappant dat landen waar je niet makkelijk inkomt permanent het zo goed doen.
Jij bent geen slechte jongen, integendeel.quote:
Dat kan ook idd, op de ABC-eilanden lijkt me ook wel erg mooi. Altijd mooi weer, maar qua leven weet ik niet zo. Best armoedig denk ik.quote:Op zondag 15 november 2015 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Of anders moet je proberen op een Nederlandse school les gaan geven, Etsu
Kennis van mij werkt nu in Nieuw-Zeeland als docent Nederlands
Ja, kun je zo ook nog wat foto's pm'en voor bij het interview?quote:
Dat is wel nice wat voor opleiding doe je ?quote:Op zondag 15 november 2015 15:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet hoe dan ook terug naar Nederland om mijn opleiding af te maken.
Bij een internationaal bedrijf op de inkoop.
Erg armoedig ja.quote:Op zondag 15 november 2015 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kan ook idd, op de ABC-eilanden lijkt me ook wel erg mooi. Altijd mooi weer, maar qua leven weet ik niet zo. Best armoedig denk ik.
lul niet zo stom, ik kom altijd tussen de 120 en de 140 uit en dan heb ik de meeste reken vragen fout. Mijn probleem is meer dat ik de genialiteit van binnen niet zo goed naar buiten kan dragen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent geen slechte jongen, integendeel.
Alleen je IQ is niet al te hoog. Geen probleem verder.
Elke winter skieen. Niks mis meequote:Op zondag 15 november 2015 15:32 schreef Etsu het volgende:
Nadeel aan Noorwegen is sneeuw. Meters dik.
Dan is dat het.quote:Op zondag 15 november 2015 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
lul niet zo stom, ik kom altijd tussen de 120 en de 140 uit en dan heb ik de meeste reken vragen fout. Mijn probleem is meer dat ik de genialiteit van binnen niet zo goed naar buiten kan dragen.
quote:Op zondag 15 november 2015 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
lul niet zo stom, ik kom altijd tussen de 120 en de 140 uit en dan heb ik de meeste reken vragen fout. Mijn probleem is meer dat ik de genialiteit van binnen niet zo goed naar buiten kan dragen.
quote:Op zondag 15 november 2015 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als 'kijk mij eens een hoog IQ hebben met mijn mbo diploma dat ik heb gehaald omdat ik geen reet deed op de havoquote:
Is goed. Waarvan wil je?quote:Op zondag 15 november 2015 15:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, kun je zo ook nog wat foto's pm'en voor bij het interview?
International business studiequote:Op zondag 15 november 2015 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is wel nice wat voor opleiding doe je ?
Vind het sowieso beetje wedstrijdej ver plassenquote:Op zondag 15 november 2015 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als 'kijk mij eens een hoog IQ hebben met mijn mbo diploma dat ik heb gehaald omdat ik geen reet deed op de havo
Moet gtelijk aan dat briefje denken die LMI had gephotoshopt dat hij de beste van z`n klas wasquote:
Jezelf?quote:Op zondag 15 november 2015 15:34 schreef Tjacka het volgende:
Waarom vragen mensen zoveel aandacht.
Ik noem geen namen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |