no shitquote:Op zondag 15 november 2015 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu geloof ik. Maar kan me vergissen
Ze gaan naar die popo cursusquote:Op zondag 15 november 2015 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh puppy cursus niet gedaan is niks
Hoi flippie.quote:Op zondag 15 november 2015 15:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Veel leuker. Ik zou maar oppassen met bukken, fokkie
Jaquote:Op zondag 15 november 2015 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Al kwam onze hond van de hulphond academie![]()
![]()
![]()
![]()
Onze hond kon al superveel toen we m kregen.quote:
Waarom weet je dat niet zeker?quote:Op zondag 15 november 2015 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu geloof ik. Maar kan me vergissen
Jullie Groningers hebben er een handje van om van seksuele geaardheid te wisselen. Ik noem een Paxconquote:
Haiii tjackaaaquote:Op zondag 15 november 2015 16:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi flippie.
Ik ben echt traag met hardlopen vertelde runkeeper mij.
4,3 kilometer in een half uur.quote:Op zondag 15 november 2015 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haiii tjackaaa
Dat is heel vervelend.
Ga je weer de ajax-run doen?quote:Op zondag 15 november 2015 16:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
4,3 kilometer in een half uur.
Moet dus nog 700 meter versnellen voor 29 november.
Nee.quote:
Goed bezigquote:Op zondag 15 november 2015 16:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Die is al geweest.De movemberrun ofzo in het vondelpark. En heb er in december ook al een paar staan.
Dat is niet onmogelijk. Beter gezegd het zou gek zijn als het je niet lukt.quote:Op zondag 15 november 2015 16:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
4,3 kilometer in een half uur.
Moet dus nog 700 meter versnellen voor 29 november.
Ik sprak laatst een homo die was voor Ajax toen moest ik wel weer even lachen.quote:
Ik blijf liever homo dan dat ik ooit hetero kan worden.quote:Op zondag 15 november 2015 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie Groningers hebben er een handje van om van seksuele geaardheid te wisselen. Ik noem een Paxcon
Nou valt best tegen hoor. Ik doe iets van 7 minuten dus over een kilometer. Moet dus 1 minuut er af. Of beter gezegd 5 minuten van een half uur af. Vind ik best veel.quote:Op zondag 15 november 2015 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is niet onmogelijk. Beter gezegd het zou gek zijn als het je niet lukt.
Iedereen voor Ajax is dat, toch?quote:Op zondag 15 november 2015 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik sprak laatst een homo die was voor Ajax toen moest ik wel weer even lachen.
Leuk voor je.quote:Op zondag 15 november 2015 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik sprak laatst een homo die was voor Ajax toen moest ik wel weer even lachen.
Kutjesquote:Op zondag 15 november 2015 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik blijf liever homo dan dat ik ooit hetero kan worden.
Kutjes
Inkoppertjequote:Op zondag 15 november 2015 16:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Iedereen voor Ajax is dat, toch?
Daarom was ik ook zo gesteld met de bevestiging.quote:Op zondag 15 november 2015 16:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Het lijken wel net homo´s in het bestuur ja.quote:Op zondag 15 november 2015 16:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |