Daar hebben dieren wel vaker last van.quote:Op zondag 15 november 2015 15:48 schreef Etsu het volgende:
mijn kat weet niet eens dat ze bella heet
Mijn kat deed dat vroeger wel altijd hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 15:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijn kat weet niet eens dat ze bella heet
wat ik ook zeg of roep, ze negeert me
#teamhontiequote:
uitlaatservicejequote:Op zondag 15 november 2015 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en dan 3x in dit schijtweer uitlaten zeker. Mijn reet.
quote:Op zondag 15 november 2015 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en dan 3x in dit schijtweer uitlaten zeker. Mijn reet.
Ja, m'n kat bij mijn ouders reageert ook op zijn naam/op mijn stem. Dus het kan wel.quote:Op zondag 15 november 2015 15:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn kat deed dat vroeger wel altijd hoor.
Of hij reageerde gewoon op mijn stem dat zou ook kunnen.
nah, een hond maakt zoveel lawaai, viezigheid, afval, rommel, ze blaffen, ze zijn veel te grootquote:
Waarom?quote:Op zondag 15 november 2015 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Onze kat gaat wel over 2,5 maanden weg.
Uit dat licht
Mee eensquote:Op zondag 15 november 2015 15:51 schreef Fok-it het volgende:
Honden zijn wel leuker qua liefde geven enzo. Zo enthousiast als je thuis komt, helemaal springen alles![]()
Katten zijn idealer om als huisdier te hebben dat wel
ga 1 februari verhuizen, en onze kat is heel veel buiten en nee dat is niks als hij in kleine appartementje moetquote:
Dump je hem dan?quote:Op zondag 15 november 2015 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga 1 februari verhuizen, en onze kat is heel veel buiten en nee dat is niks als hij in kleine appartementje moet
Als ik ooit een hond zou nemen, zou het sowieso weer een Berner Sennenhond worden.quote:Op zondag 15 november 2015 15:51 schreef Fok-it het volgende:
Honden zijn wel leuker qua liefde geven enzo. Zo enthousiast als je thuis komt, helemaal springen alles![]()
Katten zijn idealer om als huisdier te hebben dat wel
Jij weetquote:Op zondag 15 november 2015 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik ooit een hond zou nemen, zou het sowieso weer een Berner Sennenhond worden.
Zijn wel leuke beesten jaquote:Op zondag 15 november 2015 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik ooit een hond zou nemen, zou het sowieso weer een Berner Sennenhond worden.
Van m'n 7de tot m'n 12de een Berner Sennenhond gehad. Daarna weggedaan en een jaar later ging die dood aan botkanker.quote:
Lapjesbaas?quote:
Hoezo niet?quote:Op zondag 15 november 2015 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Als onze hond dood is komt er geen huisdieren meer.
Ik heb al genoeg aan Mikey in dm. ik pasquote:Op zondag 15 november 2015 15:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging om te komen vechten?
Kost veel tijd man. Zeker als mn vriendin coschappen gaat lopen volgend jaar dan komt het toch beetje op mij neer, en is niet echt te doen na studeren en andere activiteiten ook een hond opvoedenquote:
Hij is een slapjanus. Tegen mij is het veel leuker. Of ben je bang?quote:Op zondag 15 november 2015 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg aan Mikey in dm. ik pas
Klopt ja. Kan je dan beter nemen als je beide weer ouder bentquote:Op zondag 15 november 2015 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Eerste jaar hond kost echt VIES veel tijd
echt vies vies vies veel tijd jaquote:Op zondag 15 november 2015 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Eerste jaar hond kost echt VIES veel tijd
Veel leuker. Ik zou maar oppassen met bukken, fokkiequote:Op zondag 15 november 2015 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is een slapjanus. Tegen mij is het veel leuker. Of ben je bang?
Bang voor een bloedende reet jaquote:Op zondag 15 november 2015 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is een slapjanus. Tegen mij is het veel leuker. Of ben je bang?
quote:Op zondag 15 november 2015 15:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Veel leuker. Ik zou maar oppassen met bukken, fokkie
en het moet wel anders krijg je echt een kaolo hondquote:
Ik ben bang dat het dan hier op uitdraait. Ik pasquote:Op zondag 15 november 2015 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou JR is Simba dus misschien kunnen jullie clubje beginnen
Klopt. Bij bij gaan ze er nu 3 keer per week zelfs mee naar puppy cursus.quote:Op zondag 15 november 2015 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en het moet wel anders krijg je echt een kaolo hond
Etsu geloof ik. Maar kan me vergissenquote:
oh puppy cursus niet gedaan is niksquote:Op zondag 15 november 2015 15:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt. Bij bij gaan ze er nu 3 keer per week zelfs mee naar puppy cursus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |