Kan ik me niet meer herinneren.quote:Op zondag 15 november 2015 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet gtelijk aan dat briefje denken die LMI had gephotoshopt dat hij de beste van z`n klas was![]()
Een paspoort foto voor bij je profiel en nog twee A5 formaat foto's waar je jezelf een beetje portretteert, gaarne met iets typisch Spaans erbij.quote:
Had hem gezien jaquote:
Dat heet een lapjeskat.quote:Op zondag 15 november 2015 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had hem gezien ja![]()
Lief beest
Soiweos katten met die aparte vacht is leuk
In mijn vorig leven was ik de wijze oude kluizenaar die boven op de berg woonde waar het normale volk naartoe kwam als er problemen waren.quote:
Oja. Toen had ie in word iets geschreven dat ie bij de beste van zn leerjaar hoordequote:
quote:Op zondag 15 november 2015 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oja. Toen had ie in word iets geschreven dat ie bij de beste van zn leerjaar hoorde
Heb er zelf ook 1 met bijna dezelfde vacht als die van jou en dat was geen lapjeskatquote:
Ik vind dat soort dingen altijd gefrustreerd over komen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het sowieso beetje wedstrijdej ver plassen
Nou JR is Simba dus misschien kunnen jullie clubje beginnenquote:Op zondag 15 november 2015 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In mijn vorig leven was ik de wijze oude kluizenaar die boven op de berg woonde waar het normale volk naartoe kwam als er problemen waren.
Ik brabbelde dan op zijn Rafiki's iets waar ze dan een eigen ingeving aan konden geven en dan werd het opgelost.
Ohquote:Op zondag 15 november 2015 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb er zelf ook 1 met bijna dezelfde vacht als die van jou en dat was geen lapjeskatEcht ras, weet alleen naam niet meer
Wat een leukieeeequote:Op zondag 15 november 2015 15:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 109
Nog verlegen zeker of niet?quote:Op zondag 15 november 2015 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
OhDeze is gewoon een Europees korthaar/schildpadjeskat met wit ertussen/lapjeskat.
Gewoon van alles.En ze komt amper van de stoel af.
Dit is te veel gevraagd.quote:Op zondag 15 november 2015 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een paspoort foto voor bij je profiel en nog twee A5 formaat foto's waar je jezelf een beetje portretteert, gaarne met iets typisch Spaans erbij.
Dan wil mijn opdrachtgever graag zijn voorschot van 10.000 eurie terug hebben en gaat de hele deal niet door.quote:
Eerste twee dagen in de inloopkast verstopt, toen kwam ze eruit en zit ze wel in de huiskamer, op de stoel.quote:
quote:Op zondag 15 november 2015 15:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan wil mijn opdrachtgever graag zijn voorschot van 10.000 eurie terug hebben en gaat de hele deal niet door.
Dit is ook een leuke, ja.quote:Op zondag 15 november 2015 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
wist je dat mijn kat en die van etsu hetzelfde heten fokkie
Ik doorzie ook altijd alles dat heeft mij wel eens bijna mijn leven gekost vriend.quote:Op zondag 15 november 2015 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou JR is Simba dus misschien kunnen jullie clubje beginnen
Hoe dan?quote:Op zondag 15 november 2015 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2015 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerste twee dagen in de inloopkast verstopt, toen kwam ze eruit en zit ze wel in de huiskamer, op de stoel.Laat zich ook aaien enzo, en weet prima de bak/eten/drinken te vinden, maar verder durft ze nog niet naar me toe te komen (als ik bv. uitlok om op de bank te komen), dan gaat ze terug naar de stoel.
En ik mag niet erbij zijn als ze gaat eten in de keuken, anders gaat ze ook weer terug naar de stoel.
Jouwe heet ook Bella dus, denk niet dat jij dat verzonnenhebtquote:Op zondag 15 november 2015 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |