Katten gedrag in een notendopquote:Op zondag 15 november 2015 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerste twee dagen in de inloopkast verstopt, toen kwam ze eruit en zit ze wel in de huiskamer, op de stoel.Laat zich ook aaien enzo, en weet prima de bak/eten/drinken te vinden, maar verder durft ze nog niet naar me toe te komen (als ik bv. uitlok om op de bank te komen), dan gaat ze terug naar de stoel.
En ik mag niet erbij zijn als ze gaat eten in de keuken, anders gaat ze ook weer terug naar de stoel.
nee, de kat was er eerder.quote:Op zondag 15 november 2015 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouwe heet ook Bella dus, denk niet dat jij dat verzonnenhebt
vrienden van vrienden..quote:Op zondag 15 november 2015 15:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik doorzie ook altijd alles dat heeft mij wel eens bijna mijn leven gekost vriend.
Zo was ik ooit op een woonboot een nog al apart feestje bij vrienden van vrienden.
Was er opeens een kerel die een meisje aansprak met de woorden '' Hey zou jij dolfijnen trainster willen worden bij het dolfinarium'' Bij mij gingen toen alle loverboy alarmen af dus ik tegen die gozer hey stop eens je zit meisjes te ronselen. Kreeg ik shit over me heen en moest ik maken dat ik weg kwam later toch melding bij de politie gemaakt hadden ze genoeg bewijs om die kerel op te pakken.
M'n ouders kregen vorig jaar een kitten bij, en Bella was een optie, maar kozen ze toch nietquote:Op zondag 15 november 2015 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouwe heet ook Bella dus, denk niet dat jij dat verzonnenhebt
Hoe heet je hondje dan?quote:Op zondag 15 november 2015 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, de kat was er eerder.
het is nog een kater ook
Wel origineel opzich.quote:Op zondag 15 november 2015 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n ouders kregen vorig jaar een kitten bij, en Bella was een optie, maar kozen ze toch nietToen tegen mezelf en tegen hun gezegd dat als ik een eigen kat heb, ik haar Bella noem.
Inso was gewoon toeval.
oh dan is jouw bella ouder dan mijn bellaquote:Op zondag 15 november 2015 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een jaar of 7-8 weet het niet precies.
Tommy is echt afgezaagd ja.quote:Op zondag 15 november 2015 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel origineel opzich.
Luna en Evy hier
Snap ook niet waarom je je kat Minoes of Snuf of Tommy wilt noemenIs toch niet leuk
daar heb ik de hersencapaciteit niet voorquote:Op zondag 15 november 2015 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan echt never nooit wat serieus zeggen hier heWaarom kan je niet gewoon eens ergens je mening over geven?
Spaansquote:Op zondag 15 november 2015 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tommy is echt afgezaagd ja.![]()
Die bij mijn ouders heten Kanjer en Azul (Turks voor blauw dacht ik).
Spaansquote:Op zondag 15 november 2015 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tommy is echt afgezaagd ja.![]()
Die bij mijn ouders heten Kanjer en Azul (Turks voor blauw dacht ik).
Hey die van mij heet Eevee. Spreekt 't wel hetzelfde uitquote:Op zondag 15 november 2015 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel origineel opzich.
Luna en Evy hier
Snap ook niet waarom je je kat Minoes of Snuf of Tommy wilt noemenIs toch niet leuk
mijn kat weet niet eens dat ze bella heetquote:Op zondag 15 november 2015 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik spreek de naam van onze kat eigenlijk nooit uit
Dan had je een hond moeten nemenquote:Op zondag 15 november 2015 15:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijn kat weet niet eens dat ze bella heet
wat ik ook zeg of roep, ze negeert me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |