Daar hebben dieren wel vaker last van.quote:Op zondag 15 november 2015 15:48 schreef Etsu het volgende:
mijn kat weet niet eens dat ze bella heet
Mijn kat deed dat vroeger wel altijd hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 15:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijn kat weet niet eens dat ze bella heet
wat ik ook zeg of roep, ze negeert me
#teamhontiequote:
uitlaatservicejequote:Op zondag 15 november 2015 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en dan 3x in dit schijtweer uitlaten zeker. Mijn reet.
quote:Op zondag 15 november 2015 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en dan 3x in dit schijtweer uitlaten zeker. Mijn reet.
Ja, m'n kat bij mijn ouders reageert ook op zijn naam/op mijn stem. Dus het kan wel.quote:Op zondag 15 november 2015 15:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn kat deed dat vroeger wel altijd hoor.
Of hij reageerde gewoon op mijn stem dat zou ook kunnen.
nah, een hond maakt zoveel lawaai, viezigheid, afval, rommel, ze blaffen, ze zijn veel te grootquote:
Waarom?quote:Op zondag 15 november 2015 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Onze kat gaat wel over 2,5 maanden weg.
Uit dat licht
Mee eensquote:Op zondag 15 november 2015 15:51 schreef Fok-it het volgende:
Honden zijn wel leuker qua liefde geven enzo. Zo enthousiast als je thuis komt, helemaal springen alles![]()
Katten zijn idealer om als huisdier te hebben dat wel
ga 1 februari verhuizen, en onze kat is heel veel buiten en nee dat is niks als hij in kleine appartementje moetquote:
Dump je hem dan?quote:Op zondag 15 november 2015 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga 1 februari verhuizen, en onze kat is heel veel buiten en nee dat is niks als hij in kleine appartementje moet
Als ik ooit een hond zou nemen, zou het sowieso weer een Berner Sennenhond worden.quote:Op zondag 15 november 2015 15:51 schreef Fok-it het volgende:
Honden zijn wel leuker qua liefde geven enzo. Zo enthousiast als je thuis komt, helemaal springen alles![]()
Katten zijn idealer om als huisdier te hebben dat wel
Jij weetquote:Op zondag 15 november 2015 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik ooit een hond zou nemen, zou het sowieso weer een Berner Sennenhond worden.
Zijn wel leuke beesten jaquote:Op zondag 15 november 2015 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik ooit een hond zou nemen, zou het sowieso weer een Berner Sennenhond worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |