Klopt. Heb het ook wel gedaan.quote:Op zondag 15 november 2015 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja je moet wel als je meer bijna 2 maanden weg bent
Ik vind eigenlijk dat de topposter van GRTD een plaatje hoort te krijgen in de OPquote:
Ik dacht dat we allang eens waren dat Inso dat is.quote:Op zondag 15 november 2015 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat de topposter van GRTD een plaatje hoort te krijgen in de OP
Waar is die?quote:Op zondag 15 november 2015 16:27 schreef Etsu het volgende:
Tjacka,
Ik eis dat je dat oude plaatje van GRTD in de OP terugplaatst
Met Kate erin
Tweemaal
True.quote:Op zondag 15 november 2015 16:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Heb het ook wel gedaan.
Maar je geeft toch even honderden ponden dan wel niet meer aan kleding af aan iemand die skeer is.
Haal de statistieken er maar bijquote:Op zondag 15 november 2015 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat we allang eens waren dat Inso dat is.
Bedankt maar een tt is al genoeg hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat de topposter van GRTD een plaatje hoort te krijgen in de OP
Dat dacht ik ook en anders neem ik idd maar minder kleding meequote:Op zondag 15 november 2015 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Das wel nice ja. Dat had ik ook. Daar past wel genoeg in. En in Azie kan je super cheap je kleding wassen dus daar zou ik niet al te veel an meenemen
4/5 maandenquote:
huh heb je verlengdquote:Op zondag 15 november 2015 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook en anders neem ik idd maar minder kleding meeEn over kleding maak ik me ook niet druk dan haal ik daar wel idd
D
[..]
4/5 maanden
Je kan anders ook altijd kekke broeken kopen waar iedere westerse toerist mee loopt.quote:Op zondag 15 november 2015 16:28 schreef Flippiee het volgende:
Dat dacht ik ook en anders neem ik idd maar minder kleding meeEn over kleding maak ik me ook niet druk dan haal ik daar wel idd
D
Wat is nou je route precies?quote:Op zondag 15 november 2015 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
D
[..]
4/5 maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |