quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:42 schreef Gridlok het volgende:
jij zou niet eens in deze sc mogen posten dan ;s
lolquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand is nogal mad
[ afbeelding ]
Chevy ?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand is nogal mad
[ afbeelding ]
das wel erg kansloosquote:
;$quote:
hgjbquote:
Ja he.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vooral als ze van een glijbaan afroetsjen
gewoon denk ikquote:
Hoopte dat die proef voor het eten zou zijn zodat iig die rooie nog af zou vallen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh, ze krijgen nu alweer voedsel hoor
Waarom?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mooiere chicks
Doe eens een andere
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omdat steeds dezelfde saai is
juist nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dima; je moet altijd lache om de grapjes die een meisjes maak ook al vind je het totaal niet grappig.
#rule number one flirting.
Ze wil je smaak zien zodat ze weet waarop je valt omdat ze in love is met je internet karakter :$quote:
hard dezequote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
als ik hem was zou ik ook mad zijn
op mijn kapper
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
als ik hem was zou ik ook mad zijn
op mijn kapper
Wat zijn dat voor broodje aap verhalen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:50 schreef Crip het volgende:
Even after all this time the Sun never says to the Earth: ''You owe me.'' Look what happens with a love like that. It lights the whole sky.
Mijn internetkarakter is ook heel aantrekkelijk dus daar kijk ik niet vreemd van op.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ze wil je smaak zien zodat ze weet waarop je valt omdat ze in love is met je internet karakter :$
Heb nooit gezegd dat ik fanboy ben, jij denkt zo simpel :Squote:
Gewoon, simpele vrouwen, zoals zij, willen altijd wat een ander heeft.quote:
Ja en hij is ook niet zo slimquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Is hij een manlet? Sowieso jaloers op boomlange Guus dan.
jij moet gwn opbokkenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:51 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor broodje aap verhalen?
Had ik eigenlijk alleen als tiener. :$ Volgens mij is het normaal dat het daarna overgaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat ik fanboy ben, jij denkt zo simpel :S
[..]
Gewoon, simpele vrouwen, zoals zij, willen altijd wat een ander heeft.
HOAX alsof jij geen 30 cm pik wil.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat ik fanboy ben, jij denkt zo simpel :S
[..]
Gewoon, simpele vrouwen, zoals zij, willen altijd wat een ander heeft.
Oh, ja ik kan alleen maar indruk maken op 14-jarigen dus weet niet beter.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk alleen als tiener. :$ Volgens mij is het normaal dat het daarna overgaat.
hjbquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:53 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Jij moet niet zo in de ruimte zwetsen.
Zou zodra het tweede gedeelte van je vriendin is gwn een andere zoekenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dima; je moet altijd lache om de grapjes die een meisjes maak ook al vind je het totaal niet grappig.
#rule number one flirting.
Mmm denk dat iedereen het wel beetje blijft houden alleen je leert er op een gezonde manier mee om te gaan in mijn idee.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk alleen als tiener. :$ Volgens mij is het normaal dat het daarna overgaat.
nee jullie pakken me te hard aan soms ben gwn gevoelig meisje.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
jij bent een bitch en je voelt je hier thuis ontken het maar neit
Doe jij daarom ook altijd zo vreemd?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Waarom zulk raar gedrag? Is er iets aan de hand in jullie privéleven?
Ik zeg gewoon dat het klopt dat je TT geen verzameling van letters, maar van pure aids is. That's all.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Dat scheelt weer een boetequote:
Bel Tim op.quote:
grote mond klein hartjequote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
nee jullie pakken me te hard aan soms ben gwn gevoelig meisje.
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Mm ja, lang leve de vluchtelingenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:56 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Heb jij anders wat positiefs te melden vandaag?
Dat is het enige dat ik laat liggen als ik een full english breakfast bestel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Okeeee, heb de brownies al klaarliggen.
Ik heb niet echt een grote mond vind ik zelf.quote:
en als ik vind van wel wat dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een grote mond vind ik zelf.
Oeeh lekkerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Okeeee, heb de brownies al klaarliggen.
Hey nielsgod, leuk je weer te zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat is het enige dat ik laat liggen als ik een full english breakfast bestel.
Horen geen brownies bij toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dan ga je het nog zwaar krijgen in je leven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
en als ik vind van wel wat dan?
Heb je hem geupdate? Anders verwijderen en opnieuw installeren.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Geen antwoord van de externe tv-series-API, controleer blablabla en probeer het later opnieuw
Figuurlijk misschien niet, letterlijk heb ik beeldbewijs voor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een grote mond vind ik zelf.
watquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja, gaan we lekker opsmikkelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yo Cat.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey nielsgod, leuk je weer te zien.
ben harde boi dus komt wel goedquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dan ga je het nog zwaar krijgen in je leven.
Ik vind jou geen kutuser hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wat is dat toch met kutusers die naar deze sc komen?
Jij, die Faroer kerel, Jimmy, ik...
Over welke van de 1000 persoonlijkheden van me spreken we nu eigenlijk?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Figuurlijk misschien niet, letterlijk heb ik beeldbewijs voor.
ik wacht wel ff een uurtje en als ie het dan nog niet doet opnieuw installeren, ben te pauper voor netflixquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je hem geupdate? Anders verwijderen en opnieuw installeren.
Popcorntime begon het steeds kutter te doen, gebruik nu maar gewoon Netflix.
pics plsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ligt al wel met maanden met hoofdpijn op de bank maar harde boi. Man Fylax is nog harder.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ben harde boi dus komt wel goed
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Laatst beweerde iemand dat vwo'ers alles beter weten.
Ik wist gelukkig wel beter.
Ik heb die pics ook gezienquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hou ook van jouquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:00 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Ik vind jou geen kutuser hoor.
Was gezellig morgen weer zelfde tijd ander forum, jij dan. Alsjeblieft dankjewel.quote:
k, doei faggitquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
Denk maar eens na over de manier waarop jullie mij behandelen.
Vriendelijke groet,
Nee gijquote:
Als het je niet bevalt dan log je toch lekker uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
Vriendelijke groet,
Ai, meestal helpt dat wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik wacht wel ff een uurtje en als ie het dan nog niet doet opnieuw installeren, ben te pauper voor netflix
Stuur ze even naar Guus, ik wil zijn DM block naar mij toe niet opheffen.quote:
Ga sinds deze week gwn weer haar school hoor ;$quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ligt al wel met maanden met hoofdpijn op de bank maar harde boi. Man Fylax is nog harder.
als die manier je doet optyfen vind ik hem helemaal mooiquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
Vriendelijke groet,
over grote mond gesproken...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als die manier je doet optyfen vind ik hem helemaal mooi
Nou nou nou.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als die manier je doet optyfen vind ik hem helemaal mooi
Heb ik jou ge-DM-blockt?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stuur ze even naar Guus, ik wil zijn DM block naar mij toe niet opheffen.
Heb ze niet opgeslagenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stuur ze even naar Guus, ik wil zijn DM block naar mij toe niet opheffen.
mooi manquote:
Nee ik jou en dan gaat de block weg als ik je DM, heb die fout bij WCH ook gemaakt.quote:
wat ga je mij blocken dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik jou en dan gaat de block weg als ik je DM, heb die fout bij WCH ook gemaakt.
Praat niet privé tegen vrouwen waar ik geen telefoonnummer van krijg, daar is het leven te kort voor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb ze niet opgeslagen![]()
Anders stuur je naar mij en dan stuur ik door naar Guus
Zit wel een beetje herpes opquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:05 schreef Crip het volgende:
Ik wil meloewas grote mond ook wel eens zien
weet niet waar de wereld heen gaat, maar ik ga naar jouquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:05 schreef Neverknown het volgende:
Mannen die elkaar onderling blocken.
Waar gaat het heen met deze wereld.
Maar wel tegen mannen hé, fakin gayquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Praat niet privé tegen vrouwen waar ik geen telefoonnummer van krijg, daar is het leven te kort voor.
oo iets met ouwe koeiequote:
We praten niet tegen elkaar, je stuurt alleen een fotoquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Praat niet privé tegen vrouwen waar ik geen telefoonnummer van krijg, daar is het leven te kort voor.
Weinig contact met vrouwen voor jou dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zojuist zat je nog te haten op mijn oninteressante dagboek verhalen..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
weet niet waar de wereld heen gaat, maar ik ga naar jou
Kijk en daarom heb ik je dus geblockt he, dat ik je negativiteit hier moet zien is al genoeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weinig contact met vrouwen voor jou dan.
zegt die gwn omdat zn vriendin zijn pener in bedwang heeftquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weinig contact met vrouwen voor jou dan.
IK LOOG OK?!?!!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
We praten niet tegen elkaar, je stuurt alleen een foto
Mijn broek en het feit dat ik geen 12 ben helpen mee aan het in bedwang houden van mijn lid.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
zegt die gwn omdat zn vriendin zijn pener in bedwang heeft
je realiseert je nu dat je indirect beweert dat geen enkele man je lief vindt?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zojuist zat je nog te haten op mijn oninteressante dagboek verhalen..
Een man die me lief vindt luistert aandachtig naar elke crap die ik uitkraam.
in dm ben ik immer positiefquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk en daarom heb ik je dus geblockt he, dat ik je negativiteit hier moet zien is al genoeg.
Nicequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn broek en het feit dat ik geen 12 ben helpen mee aan het in bedwang houden van mijn lid.
*opgelucht.quote:
Why. Er wordt van me gehouden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
je realiseert je nu dat je indirect beweert dat geen enkele man je lief vindt?
Toegevoegd aan fapmapquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:11 schreef SideEffect het volgende:
KLB / Spijt van beugel incl. pics :'( ! 2
Mond staat in spoiler van OP
2013, toen was ik geestelijk/fysiek 12. Jullie weten niet dat ik de afgelopen 2 jaar 10 jaar verouderd ben geestelijk en fysiek.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:11 schreef SideEffect het volgende:
KLB / Spijt van beugel incl. pics :'( ! 2
Mond staat in spoiler van OP
Zeggen dat je rimpels hebt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
2013, toen was ik geestelijk/fysiek 12. Jullie weten niet dat ik de afgelopen 2 jaar 10 jaar verouderd ben geestelijk en fysiek.
LAAG DIT
maar die luisteren niet daadwerkelijk naar je kutverhalenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Why. Er wordt van me gehouden.
Dit is geen bewijs, je kan ze gewoon verwijderen. Dan is dat lijstje ook leeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik heb je nooit een dm gestuurd
[ afbeelding ]
Zou hetzelfde doen maar dan met gewoon posten als ik jou was.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik heb je nooit een dm gestuurd
[ afbeelding ]
Timquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoopte dat die proef voor het eten zou zijn zodat iig die rooie nog af zou vallen.
..., maar ben wel stuk minder kinderlijk geworden.quote:
Twee jaar geleden was je toch 21?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
2013, toen was ik geestelijk/fysiek 12. Jullie weten niet dat ik de afgelopen 2 jaar 10 jaar verouderd ben geestelijk en fysiek.
LAAG DIT
Naar mijn weten is dat geestelijk verouderen vooral iets dat jij jezelf wijs hebt gemaakt, gezien het feit je geestelijk nu eerder een jaar of 10 bent.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:12 schreef Neverknown het volgende:
Jullie weten niet dat ik de afgelopen 2 jaar 10 jaar verouderd ben geestelijk en fysiek.
Denk je dat ik deze kutverhalen die ik hier typ, naar hun lettterlijk door vertaal in real.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
maar die luisteren niet daadwerkelijk naar je kutverhalen
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
sorry hoor ik ben wel weer negatief, kuthoer
ik verwijder nooit DM'squote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is geen bewijs, je kan ze gewoon verwijderen. Dan is dat lijstje ook leeg.
Wat een negativiteit. Ik denk dat ik je maar ga blokkeren in mijn DM.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou hetzelfde doen maar dan met gewoon posten als ik jou was.
Ik kan me dit niet niet voorstellen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:15 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een krentenbaard rond mijn anus, is best ongemakkelijk als ik mijn haar kam.
Guus denkt dat iedereen hier irl precies zo is als ze hier posten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Denk je dat ik deze kutverhalen die ik hier typ, naar hun lettterlijk door vertaal in real.
In real ben ik wel anders.
Je mag haar toch niet doen. Of is dit een nieuw systeem, Chloro beschermt je skinny black ass en jij neemt de platte kont van Meloewa onder je hoede?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:15 schreef McNulty het volgende:
Doe even normaal mensen. Gaat wel te ver nu.
Ik vind je nog steeds een domme snol met hersenbloeding maar je bent wel minder aandachtshoertje dan vroegerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:16 schreef Neverknown het volgende:
JA nu gaan we dus een ander slachtoffer uitzoeken he.
Komt omdat dit zijn leven is, toen ik dat topic in 2013 maakte was FOK! ook nog een beetje mijn leven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Guus denkt dat iedereen hier irl precies zo is als ze hier posten.
onjuiste insinuatiequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Guus denkt dat iedereen hier irl precies zo is als ze hier posten.
FOK! is nooit je leven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Komt omdat dit zijn leven is, toen ik dat topic in 2013 maakte was FOK! ook nog een beetje mijn leven.
Je bent wel een lieve meid hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Komt omdat dit zijn leven is, toen ik dat topic in 2013 maakte was FOK! ook nog een beetje mijn leven.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Rustig aan he, steroïde stevequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag haar toch niet doen. Of is dit een nieuw systeem, Chloro beschermt je skinny black ass en jij neemt de platte kont van Meloewa onder je hoede?
Gezond?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]? FOK! is zijn leven niet. Guus is een gezonde jongeman die dit jaar eindexamen gaat doen.
Omdat het me niets interesseerde destijds?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:17 schreef Crip het volgende:
waarom zijn die dingen niet verwijderd uit je topic toen meloewa
Ben niet bang voor jou, heb Spartanenbloed door mijn aderen stromen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rustig aan he, steroïde steve
was wel gehandicapte spartaan dan zeker?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben niet bang voor jou, heb Spartanenbloed door mijn aderen stromen.
Zou ook wel raar zijn als je bang was voor een meisje van 1,63m.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben niet bang voor jou, heb Spartanenbloed door mijn aderen stromen.
Hhh, ait.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:18 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Omdat het me niets interesseerde destijds?
Al vind ik het nu wel beetje kinderlijk worden. Hoef niet meer herinnerd te worden aan verleden.
Inb4 iemand die nu weer een lading foto's posts.
OK
zo is leefquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ingeruild voor een hersenschudding.
Nee, alles gaat super goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb je nog steeds last van trouwens? Serieuze vraag.
meloewa heeft geen vrienden dus d'r beste vriend is bedrogquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:20 schreef Neverknown het volgende:
Dit is dus precies de reden. Dat ik nooit meer eerlijk ga zijn na mensen.
nee, flauwgevallen tegen de deurpost wssquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Van de trap gevallen toch? Niet eens buiten ook echt he haha
Als ik de geruchten moet geloven heb je een flinke massa.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou ook wel raar zijn als je bang was voor een meisje van 1,63m.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee, flauwgevallen tegen de deurpost wss
Snap hem niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
meloewa heeft geen vrienden dus d'r beste vriend is bedrog
Gelukkig maar, komt denk ik ook omdat je die soapik van die vieze mocro niet meer in je smoel proptquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Neverknown het volgende:
Heb een prachtig gebit. Herpes vrije mond.
ja, sinds gister weer naar school en daarvoor twee weken nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb je nog steeds last van trouwens? Serieuze vraag.
vgm niet toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Crip het volgende:
Is een koortslip pijnlijk? Nog nooit gehad.
Ziet wel altijd vies en pussig uit
Nee. Ik heb der nooit last van. Maaaaaar heb hem al super lang niet meer gehad ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Crip het volgende:
Is een koortslip pijnlijk? Nog nooit gehad.
Ziet wel altijd vies en pussig uit
Valt stiekem wel tegen hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik de geruchten moet geloven heb je een flinke massa.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja, sinds gister weer naar school en daarvoor twee weken niet
was vandaag om 12u ofzo mentaal alweer helemaal naar de tering
haha damnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon helemaal zo?
quote:
aiii.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee. Ik heb der nooit last van. Maaaaaar heb hem al super lang niet meer gehad ook.
Meestal in de winter ook alleen maar last van.
Je voet alleen je lippen wat branden.
Zit je haar pohi door te spitten of watquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:23 schreef SideEffect het volgende:
Meloewa haar topics
In alle topics waar ze pics van zichzelf plaats zet ze "Incl. pics" in de TT
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig maar, komt denk ik ook omdat je die soapik van die vieze mocro niet meer in je smoel propt
nee meer helemaal zo:quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon helemaal zo?
Verrotte is dat je dan altijd gevoelig blijft daarvoorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:24 schreef Neverknown het volgende:
[..]Ik heb die virus al sinds ik kind was. Waarschijnlijk aan een vuil glas gedronken met kindercarnaval of zo. :S
Zo zijn de mensen van FOK!.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je haar pohi door te spitten of wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Ik ben ook brunette, het ook niet meer dat ik daar op lijk echt hoor. Voor zover je wat ziet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:24 schreef Crip het volgende:
Heb nu echt een heel ander beeld van Meloewa na die piccas, dacht dat ze brunette enzo was.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zo zijn de mensen van FOK!.Niks van aantrekken meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Zijn wel ergere dingen in leven. Maar ik kan begrijpen dat voor veel FOKKERS! dit heel wat is.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verrotte is dat je dan altijd gevoelig blijft daarvoor
brunette met je baby- roze nippels hahaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:26 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben ook brunette, het ook niet meer dat ik daar op lijk echt hoor. Voor zover je wat ziet.
Sws niet moeders.quote:
Is gewoon goor meid, of dat nou buiten of binnen isquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:26 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zijn wel ergere dingen in leven. Maar ik kan begrijpen dat voor veel FOKKERS! dit heel wat is.
oh maar natuurlijke haarkleur blond?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:26 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben ook brunette, het ook niet meer dat ik daar op lijk echt hoor. Voor zover je wat ziet.
Noo, bij lange na niet. Gewoon brunette.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
oh maar natuurlijke haarkleur blond?
Je hebt een haast witte huidquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Noo, bij lange na niet. Gewoon brunette.
Ik ken wel meer dingen die goor zijn. Jullie zijn niets gewend.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is gewoon goor meid, of dat nou buiten of binnen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Roomblankquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt een haast witte huid
Ja, want alle brunettes zijn getint, klopt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt een haast witte huid
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ken wel meer dingen die goor zijn. Jullie zijn niets gewend.
Stelletje zeikwijven. Zijn dit mannen of wat?!Uiteraard zijn er smerige dingen, maar iemand zoenen met schurft aan de bek hoort daar ook bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ait.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Noo, bij lange na niet. Gewoon brunette.
Jij ademt gewoon blondquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja, want alle brunettes zijn getint, klopt.
Valt je droombeeld nou in duigen of wat is er aan de hand dat je je zo aanstelt om een koortslipquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er smerige dingen, maar iemand zoenen met schurft aan de bek hoort daar ook bij.
Iets om trots op te zijn.quote:
Oooh hij noemt je dom, pik je dit???quote:
Oh, die pics kende ik alquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Valt je droombeeld nou in duigen of wat is er aan de hand dat je je zo aanstelt om een koortslip
Moet ik nou boos worden ofzo of wat wil jequote:
Die koortslip is op dit moment niet aanwezig, en heb nu gewoon mooie, volle en zachte lippen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er smerige dingen, maar iemand zoenen met schurft aan de bek hoort daar ook bij.
Ben echt vet jaloers op albino's ook.quote:
Ja, is altijd opwindend als jij boos bent.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik nou boos worden ofzo of wat wil je
Echt he.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Valt je droombeeld nou in duigen of wat is er aan de hand dat je je zo aanstelt om een koortslip
ik ook die kunnen hun haren makkelijk vervenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben echt vet jaloers op albino's ook.
Ja klopt, maar je nam het toch niet serieus allemaal?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Die koortslip is op dit moment niet aanwezig, en heb nu gewoon mooie, volle en zachte lippen.
Jullie moeten ook gwn niet in een oude prullenbak gaan kijken die er al 2 jaar ligt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:33 schreef Chai het volgende:
Ik knijp liever een puist uit dan te zoenen met een herpeslip.
puisten van anderen uitknijpen is lkkrquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:33 schreef Chai het volgende:
Jawel, als mensen nu kinderlijk erover lopen te doen, toen inderdaad niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja klopt, maar je nam het toch niet serieus allemaal?
Vandaag niet sryquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, is altijd opwindend als jij boos bent.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jawel, als mensen nu kinderlijk erover lopen te doen, toen inderdaad niet.
Nu geen zin meer in.
LACH MAAR OM JE EIGEN LEED OPKKJa rustig maar. Brunettes > Blondines.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jawel, als mensen nu kinderlijk erover lopen te doen, toen inderdaad niet.
Nu geen zin meer in.
LACH MAAR OM JE EIGEN LEED OPKKKom je uit klein dorp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Nog opwinderderender dan normaal, maar jammer joh.quote:
Ja sry heb tegenwoordig gewoon nog weinig zelfspot over.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja rustig maar. Brunettes > Blondines.
Komt omdat je zo volwassen bent geworden natuurlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja sry heb tegenwoordig gewoon nog weinig zelfspot over.
Ben beetje verzuurd geraakt in de tussentijd.
Die weervrouw hequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:33 schreef Chai het volgende:
Nee jij bent even volwassen 30 jarige kerel. Ga een vrouw zoeken of zo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat je zo volwassen bent geworden natuurlijk.
zal ik je zuurtegraad es neutraliseren ;$quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja sry heb tegenwoordig gewoon nog weinig zelfspot over.
Ben beetje verzuurd geraakt in de tussentijd.
Alsof dat lukt als je kaal en dik bent als man. Onmogelijke standaarden van vrouwen zoals jij.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee jij bent even volwassen 30 jarige kerel. Ga een vrouw zoeken of zo.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zal ik je zuurtegraad es neutraliseren ;$
Waarom ben je kaal en dik tegelijk dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof dat lukt als je kaal en dik bent als man. Onmogelijke standaarden van vrouwen zoals jij.
Ze is wel van de kansloze FOK!kers doen heb ik gehoord dus je hebt best veel kans.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zal ik je zuurtegraad es neutraliseren ;$
Ik heb geen onmogelijke standaarden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof dat lukt als je kaal en dik bent als man. Onmogelijke standaarden van vrouwen zoals jij.
Omdat het kan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom ben je kaal en dik tegelijk dan?
Heeft ze nou jungle krentenbaard?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die weervrouw hezie je het zitten?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je spreekt je zelf behoorlijk tegen. Just saying.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is wel van de kansloze FOK!kers doen heb ik gehoord dus je hebt best veel kans.
Dat blijkt met een 2NutZ citaat in je sigquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb geen onmogelijke standaarden.
Nu in het Nederlands.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is wel van de kansloze FOK!kers doen heb ik gehoord dus je hebt best veel kans.
Ik ben te blank om in aanmerking te komen van wat ik heb gehoord.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt je zelf behoorlijk tegen. Just saying.
Vond hem grappig.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat blijkt met een 2NutZ citaat in je sig
Iets dat jij grappig vindt, kan ik niet ineens ongedaan maken lolquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Vond hem grappig.
Inb4: niet grappig.
Ze snapt me en dat is alles wat boeit.quote:
Ja ik DM je zo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
Crip weet jij lekkere groene smoothie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |