HOAX alsof jij geen 30 cm pik wil.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat ik fanboy ben, jij denkt zo simpel :S
[..]
Gewoon, simpele vrouwen, zoals zij, willen altijd wat een ander heeft.
Oh, ja ik kan alleen maar indruk maken op 14-jarigen dus weet niet beter.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk alleen als tiener. :$ Volgens mij is het normaal dat het daarna overgaat.
hjbquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:53 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Jij moet niet zo in de ruimte zwetsen.
Zou zodra het tweede gedeelte van je vriendin is gwn een andere zoekenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dima; je moet altijd lache om de grapjes die een meisjes maak ook al vind je het totaal niet grappig.
#rule number one flirting.
Mmm denk dat iedereen het wel beetje blijft houden alleen je leert er op een gezonde manier mee om te gaan in mijn idee.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk alleen als tiener. :$ Volgens mij is het normaal dat het daarna overgaat.
nee jullie pakken me te hard aan soms ben gwn gevoelig meisje.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
jij bent een bitch en je voelt je hier thuis ontken het maar neit
Doe jij daarom ook altijd zo vreemd?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Waarom zulk raar gedrag? Is er iets aan de hand in jullie privéleven?
Ik zeg gewoon dat het klopt dat je TT geen verzameling van letters, maar van pure aids is. That's all.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Waarom zulk raar gedrag? Is er iets aan de hand in jullie privéleven?
Dat scheelt weer een boetequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |