Hoopte dat die proef voor het eten zou zijn zodat iig die rooie nog af zou vallen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh, ze krijgen nu alweer voedsel hoor
Waarom?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mooiere chicks
Doe eens een andere
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omdat steeds dezelfde saai is
juist nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dima; je moet altijd lache om de grapjes die een meisjes maak ook al vind je het totaal niet grappig.
#rule number one flirting.
Ze wil je smaak zien zodat ze weet waarop je valt omdat ze in love is met je internet karakter :$quote:
hard dezequote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
als ik hem was zou ik ook mad zijn
op mijn kapper
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
als ik hem was zou ik ook mad zijn
op mijn kapper
Wat zijn dat voor broodje aap verhalen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:50 schreef Crip het volgende:
Even after all this time the Sun never says to the Earth: ''You owe me.'' Look what happens with a love like that. It lights the whole sky.
Mijn internetkarakter is ook heel aantrekkelijk dus daar kijk ik niet vreemd van op.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ze wil je smaak zien zodat ze weet waarop je valt omdat ze in love is met je internet karakter :$
Heb nooit gezegd dat ik fanboy ben, jij denkt zo simpel :Squote:
Gewoon, simpele vrouwen, zoals zij, willen altijd wat een ander heeft.quote:
Ja en hij is ook niet zo slimquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Is hij een manlet? Sowieso jaloers op boomlange Guus dan.
jij moet gwn opbokkenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:51 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor broodje aap verhalen?
Had ik eigenlijk alleen als tiener. :$ Volgens mij is het normaal dat het daarna overgaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat ik fanboy ben, jij denkt zo simpel :S
[..]
Gewoon, simpele vrouwen, zoals zij, willen altijd wat een ander heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |