kquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:55 schreef SideEffect het volgende:
You used to call me on my cell phone.
Iets te groot. Meningen verschillen.quote:
SWSquote:
belde je net maar je negeerde gwnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:55 schreef SideEffect het volgende:
You used to call me on my cell phone.
Liever mooie bruine tepels dan die roze pannenkoeken van jou ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Iets te groot. Meningen verschillen.
Sws babyroze nipples> bruine
#noracist
Ze zegt net dat ze die van Rihanna te groot vindt..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Liever mooie bruine tepels dan die roze pannenkoeken van jou ja.
Boodschappen doen, PS4 kopen, Guitar Hero kopen en weer werken om dar terug te verdienen.quote:
liever gwn pannekoeken die je kunt etenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wilde me bijna gaan verdedigen, maar toen dacht ik nee laat maar zou alleen maar te veel prijs geven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk, lang geen GH gespeeld. Laatste keer was Guitar Hero World Tourquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boodschappen doen, PS4 kopen, Guitar Hero kopen en weer werken om dar terug te verdienen.
Ze is gek maar dat wisten we al. Dat vrouwen iets mooier vinden betekent vaak dat ze het zelf juist niet hebben.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze die van Rihanna te groot vindt..
Bewijs het met picsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik wilde me bijna gaan verdedigen, maar toen dacht ik nee laat maar zou alleen maar te veel prijs geven.
doe maar gerust in dmquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik wilde me bijna gaan verdedigen, maar toen dacht ik nee laat maar zou alleen maar te veel prijs geven.
Girl can I buy you a drinkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Girl you got me down, got me stressed out
Hoe kom je hierbij?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is gek maar dat wisten we al. Dat vrouwen iets mooier vinden betekent vaak dat ze het zelf juist niet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |