rihanna zit op zelfde beauty lvl als drakequote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Rihanna heeft ook veel money maar wilde hem ook ;$
Ja dus? Bedoel qua reliëf he. Net zoals mannen vaak wel hebben.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Notsureifsrs. External obliques zitten boven de heupbeenderen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:16 schreef Crip het volgende:
[..]
rihanna zit op zelfde beauty lvl als drake
lolwat rihanna is echt niet lelijk hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:16 schreef Crip het volgende:
[..]
rihanna zit op zelfde beauty lvl als drake
je mag de mijne wel irl komen bewonderen hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:17 schreef Neverknown het volgende:
Godverrrr, in reallife zie ik het zovaak en hier krijg ik het niet fatsoenlijk zichtbaar op een plaatje
Ik wil het echt bij bruine ogen zien. Bij die kleur kan het het beste.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
je mag de mijne wel irl komen bewonderen hoor![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dus? Bedoel qua reliëf he. Net zoals mannen vaak wel hebben.
Schuine buikspieren over het heupbot? Je bedoelt de Adonis/Apollo Belt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dus? Bedoel qua reliëf he. Net zoals mannen vaak wel hebben.
Wat boeit dat als de creme de la creme van de vrouwelijke populatie aan snikkel zit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:14 schreef Crip het volgende:
[..]
zal vast niet komen door zijn money he
vind haar niet knapquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
lolwat rihanna is echt niet lelijk hoor
ok dan niet he, BITCH!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik wil het echt bij bruine ogen zien. Bij die kleur kan het het beste.
Yes-R is sowieso een kneusquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:23 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
oogjes staan beetje lijp..
Maar hij heeft het in echt anders
ja luister met make up en professionele fotograaf + photoshop zie ik er ook 20x beter uit dan zonderquote:
Nog beter? Dat kan helemaal niet honingpopjequote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
ja luister met make up en professionele fotograaf + photoshop zie ik er ook 20x beter uit dan zonder
ok, succesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
ja luister met make up en professionele fotograaf + photoshop zie ik er ook 20x beter uit dan zonder
ik vind van wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
lolwat rihanna is echt niet lelijk hoor
En dan nog even leren die geile blik op commando voor de camera te kunnen laten zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
dat betwijfel ikquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
ik eyefuck de camera altijdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:26 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan nog even leren die geile blik op commando voor de camera te kunnen laten zien.
Hier lijkt haar voorhoofd kleiner dan normaal.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lelijk vinden..
Zijn dat vaak de boys die je playen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:26 schreef Neverknown het volgende:
Het heeft vaak niet echt iets betrouwbaars, omdat je weinig expressie ziet in hun luie/slome ogen zijn die mensen niet te pijlen.
Dat is haar oor?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:27 schreef Neverknown het volgende:
Rihanna is mooooooooooooi, die ogen
[ afbeelding ]
ze heeft geen kort, pittig kapsel toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind van wel.
Btw wat is dit? De eerste fokker die voor kort en pittig gaat? :p
beetje wel. met al die mini plakplaatjes overalquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lelijk vinden..
zeg niet dat ze lelijk is maar ze zit gwn op zelfde niveau als drake. ze zijn beiden gwn, gwn.quote:
op die foto heeft ze wel die domme blikquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:27 schreef Neverknown het volgende:
Rihanna is mooooooooooooi, die ogen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nog beter? Dat kan helemaal niet honingpopje
Geen domme, afwezige/dromerige.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op die foto heeft ze wel die domme blik
Guusje komt ff met een foto van een glamour shoot om te laten zien hoe mooi een meid is lel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
nee, dit is meer gemiddeld in Nederlandquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
zeg niet dat ze lelijk is maar ze zit gwn op zelfde niveau als drake. ze zijn beiden gwn, gwn.
niet mooi ofzo.
gewoon net als de rest van de ''normale'' mensen
mensen met zulks montuurquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, dit is meer gemiddeld in Nederland
[ afbeelding ]
niet echt toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind beyonce natural beautyquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Guusje komt ff met een foto van een glamour shoot om te laten zien hoe mooi een meid is lel.
wel iets dikkerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dan nog zo'n oude verwassen iron maiden truiquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan niks zeggen over kapsel, haha
kneiterstoned..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Geen domme, afwezige/dromerige.
die is niet natural...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:30 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind beyonce natural beauty
[ afbeelding ]
zij is volgens mij de eerste vrouw waar ik mezelf op aftrokquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:30 schreef Crip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind Beyonce overratedquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:30 schreef Crip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En vrouwen zonder make up meestal ook niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Mannen zijn echt niet denderend hoor.
Ik fapte op Jennifer Lopezquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zij is volgens mij de eerste vrouw waar ik mezelf op aftrok
ok chaiquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Mannen zijn echt niet denderend hoor.
Nee. Wel beter verzorgd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
bedoel dat het gemiddelde wel hoger ligt
Neuh. ;squote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow ineens met hoofdletter en punt gebruiken, ben je boos
Neen, gvd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Crip al een naam voor haar blog?
neequote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
kekke eigen facebook-page zelfsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
schitterende woordenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:33 schreef Le_Professeur het volgende:
'We are don't know'
- Ramdom Syrische vluchteling
ja zij ook, kreeg altijd een harde bij dezequote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik fapte op Jennifer Lopez
Wie was de eerste man waar je dat op deed dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zij is volgens mij de eerste vrouw waar ik mezelf op aftrok
Ik moest hier hardop om lachen, weenie wrm.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:33 schreef Le_Professeur het volgende:
'We are don't know'
- Ramdom Syrische vluchteling
Echt zo'n Nielsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik weet niet wat ze nu heeft maar ze heeft ook kort en pittigquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ze heeft geen kort, pittig kapsel toch?
alleen zo'n zijkant weg
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja zij ook, kreeg altijd een harde bij deze
en deze
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is meer een Niels.
[ afbeelding ]
eerste keer was toen ik jou zag postenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie was de eerste man waar je dat op deed dan?
Maar nog altijd veel knapper dan mannen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En vrouwen zonder make up meestal ook niet.
uhuhquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar nog altijd veel knapper dan mannen.
zie ik nou een tepel? ;squote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze specifieke wallpaper was het geloof ik. En natuurlijk Carmen Electra
doei salamiquote:
ben je weer hersendoodquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:39 schreef Neverknown het volgende:
Ik weet nog toen ik 12 of zo en fan was van Britney Spears en Shakira,
Toen mijn Beste vriendin vond dat ik haar na-aapte omdat zij er ook fan van was alsof ik geen eigen mening had zo deed ze, kregen we beetje ruzie. Ik dacht DUUUUUUDE 90% van onze vrouwelijke leeftijdsgenoten is fan van hun. Doe niet alsof je speciaal bent en alsof je haar ontdekt hebt GWN NIET.
#meisjesonderelkaar
#levensverhalen
#teenagersstruggles
Nee jij wel?quote:
ja bedankt voor weer een uiterst interessant verhaalquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:39 schreef Neverknown het volgende:
Toen mijn Beste vriendin vond dat ik haar na-aapte omdat zij er ook fan van was alsof ik geen eigen mening had zo deed ze, kregen we beetje ruzie. Ik dacht DUUUUUUDE 90% van onze vrouwelijke leeftijdsgenoten is fan van hun. Doe niet alsof je speciaal bent en alsof je haar ontdekt hebt GWN NIET.
#meisjesonderelkaar
#levensverhalen
#teenagersstruggles
Vorig jaar bedoel je.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:39 schreef Neverknown het volgende:
#meisjesonderelkaar
#levensverhalen
#teenagersstruggles
plaats je pic ipv dit soort bggrquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:39 schreef Neverknown het volgende:
#meisjesonderelkaar
#levensverhalen
#teenagersstruggles
Alsof jij hier nooit iets vertelt wat totaal niet boeiend is. Had gewoon een flaschback naar vroeger LAAT ME.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja bedankt voor weer een uiterst interessant verhaal
quote:
Ja eigk heb ik hier nog nooit een boeiende post geplaatst...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Alsof jij hier nooit iets vertelt wat totaal niet boeiend is. Had gewoon een flaschback naar vroeger LAAT ME.
ga naar haar toe en schaar met haar uit wraakquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:39 schreef Neverknown het volgende:
#meisjesonderelkaar
#levensverhalen
#teenagersstruggles
Herkenbaar. Ik claimde ook JLo en Carmenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:39 schreef Neverknown het volgende:
#meisjesonderelkaar
#levensverhalen
#teenagersstruggles
hax?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja eigk heb ik hier nog nooit een boeiende post geplaatst...
henquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:39 schreef Neverknown het volgende:
#meisjesonderelkaar
#levensverhalen
#teenagersstruggles
jaquote:
NOU DAN. LATEN WE DE GOEIE OUDEEEEEEEEE TIJDE DELEN.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja eigk heb ik hier nog nooit een boeiende post geplaatst...
wat is een maxjequote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ait maar niet te lang anders doe ik nog een maxje vrees ik
Kijk je zo ook GTST?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
NOU DAN. LATEN WE DE GOEIE OUDEEEEEEEEE TIJDE DELEN.
Mijn basisschooltijd was kut. Doei.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
NOU DAN. LATEN WE DE GOEIE OUDEEEEEEEEE TIJDE DELEN.
waaaaaaaaaaaaaaaaaaat. wat hoe wrm.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:43 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Helsinki centralOntslag genomen laatste dag vandaag geweest
http://www.haxball.com/?r(...)db5c2bf0638cad56a2c7quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn basisschooltijd was kut. Doei.
oh jaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
in slaap vallen tijdens hax
was jij daar niet bij dan?
lolquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
hij is turks kan niet meer slechter
Ze gingen niet in op studie/ontwikkelingsdoelstellingen dus 5 november nieuwe baan maar wel jammer. Tot kerst geen Finland meerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:43 schreef Crip het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaat. wat hoe wrm.
ik doe t wel goed op chaturbatequote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lol
gelukkig geen fat arab girl
Waarom? Als je er een sociaal draadje los zit in je hoofd kun je het niet fixen. Als je fat bent kun je afvallen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lol
Ga je weg uit NL?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:43 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Helsinki centralOntslag genomen laatste dag vandaag geweest
Haha, jongens waren zo niet.. meisjes wel echt. ''na-apen dit en dat''quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik claimde ook JLo en Carmen
kloptquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom? Als je er een sociaal draadje los zit in je hoofd kun je het niet fixen. Als je fat bent kun je afvallen.
liefde is geen prestigestrijdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:46 schreef Crip het volgende:
Ik doe het op het gebied van liefde wel beter dan jij dima.
Was gister serie aan het kijken en iemand heette Dima. =$quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lol
moest je aan mij denkenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Was gister serie aan het kijken en iemand heette Dima. =$
natuurlijk welquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
liefde is geen prestigestrijd
moge je nog veel liefde geven en ontvangenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:46 schreef Crip het volgende:
haha, 2 meter achter je vent lopen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:46 schreef Crip het volgende:
Baan was in Finland, wat ik deels overal kan doen maar elke 2 weken 2-3 dagen Finland. Nu permanent Nederland de komende tijd en misschien wel beter, moe van hetzelfde maar wel jammerquote:
in de drukke trein staan en zn parfum sniffen terwijl ik een klein lokje haar afknip en op mn shrine zetquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
haha, 2 meter achter je vent lopen?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja beter alleen maar mannelijke vrienden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha, jongens waren zo niet.. meisjes wel echt. ''na-apen dit en dat''
Moet je ook maar eens opletten met kleding, als een meisje iets heeft trui of zo en de volgende dag heeft de andere die trui ook dan kijken ze meteen vies. Niet wetende dat ze zelf gewoon standaard zijn en dat half vrouwelijk NL bij de H&M shopt.
Als je origineel wil zijn draag dan maar een vuilniszak of zo. Of haal je gewoon echte highclass kleding van 1000 euro per kledingsstuk.
Onzin.
Eigen kleding maken. Mouwen afknippen en vastnaaien.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha, jongens waren zo niet.. meisjes wel echt. ''na-apen dit en dat''
Moet je ook maar eens opletten met kleding, als een meisje iets heeft trui of zo en de volgende dag heeft de andere die trui ook dan kijken ze meteen vies. Niet wetende dat ze zelf gewoon standaard zijn en dat half vrouwelijk NL bij de H&M shopt.
Als je origineel wil zijn daar dan maar een vuilniszak of zo. Of haal je gewoon echte highclass kleding van 1000 euro per kledingsstuk.
Onzin.
wijsheidje ditquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
liefde is geen prestigestrijd
haha ok, dat kan ook jaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:48 schreef Crip het volgende:
[..]
in de drukke trein staan en zn parfum sniffen terwijl ik een klein lokje haar afknip en op mn shrine et
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, maar zijn gewoon onzin ruzie's.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja beter alleen maar mannelijke vrienden.
Uniek xDquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eigen kleding maken. Mouwen afknippen en vastnaaien.
beetje rare tepelsquote:
kquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:55 schreef SideEffect het volgende:
You used to call me on my cell phone.
Iets te groot. Meningen verschillen.quote:
SWSquote:
belde je net maar je negeerde gwnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:55 schreef SideEffect het volgende:
You used to call me on my cell phone.
Liever mooie bruine tepels dan die roze pannenkoeken van jou ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Iets te groot. Meningen verschillen.
Sws babyroze nipples> bruine
#noracist
Ze zegt net dat ze die van Rihanna te groot vindt..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Liever mooie bruine tepels dan die roze pannenkoeken van jou ja.
Boodschappen doen, PS4 kopen, Guitar Hero kopen en weer werken om dar terug te verdienen.quote:
liever gwn pannekoeken die je kunt etenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wilde me bijna gaan verdedigen, maar toen dacht ik nee laat maar zou alleen maar te veel prijs geven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk, lang geen GH gespeeld. Laatste keer was Guitar Hero World Tourquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boodschappen doen, PS4 kopen, Guitar Hero kopen en weer werken om dar terug te verdienen.
Ze is gek maar dat wisten we al. Dat vrouwen iets mooier vinden betekent vaak dat ze het zelf juist niet hebben.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze die van Rihanna te groot vindt..
Bewijs het met picsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik wilde me bijna gaan verdedigen, maar toen dacht ik nee laat maar zou alleen maar te veel prijs geven.
doe maar gerust in dmquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik wilde me bijna gaan verdedigen, maar toen dacht ik nee laat maar zou alleen maar te veel prijs geven.
Girl can I buy you a drinkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Girl you got me down, got me stressed out
Hoe kom je hierbij?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is gek maar dat wisten we al. Dat vrouwen iets mooier vinden betekent vaak dat ze het zelf juist niet hebben.
sjimmie bang gedroomd heeftquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat ben ik, één en al gezelligheid.
Ik ben trouwens Jimmy, dit is Sjimmie:
[ afbeelding ]
Het is en blijft een man (inb4 chai over mijn mannen generalisatie)quote:
wel geil als negers praten in engelsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Negers kunnen nog steeds geen fatsoenlijk Nederlands, niet veel veranderd wat dat aangaat.
Je beseft dat jij met je generalisaties een soort patroon in stand houdt?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:05 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Het is en blijft een man (inb4 chai over mijn mannen generalisatie)
en dat is?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Je beseft dat jij met je generalisaties een soort patroon in stand houdt?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:05 schreef Crip het volgende:
[..]
wel geil als negers praten in engels
watquote:
Ik doe dat expres, omdat hier op FOK! mannen er ook een handje van hebben alle vrouwen over een kam te scheren (zie KLB).quote:
Ik heb het niet over op FOK!.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik doe dat expres, omdat hier op FOK! mannen er ook een handje van hebben alle vrouwen over een kam te scheren (zie KLB).
Het heeft ook niets te maken met mijn echte denkbeeld hoor, lul maar wat.quote:
nep xbox fanboy jijquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boodschappen doen, PS4 kopen, Guitar Hero kopen en weer werken om dar terug te verdienen.
Ever since I left the cityquote:
Doei hermannquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga fappen poepen douchen gamen werken slapen
DOEIEIIIIi
SE nooit hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee jij, niet voor het eerst overigens.
Ik maak mensen verlegen ;Dquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee jij, niet voor het eerst overigens.
quote:
Kan je het voor me uitleggen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:23 schreef Neverknown het volgende:
Misschien snappen jullie hem niet
Wat valt er in godsnaam niet aan te snappen? Het is gewoon niet grappig.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:23 schreef Neverknown het volgende:
Misschien snappen jullie hem niet
inb4 waarom nemen jullie die opmerking serieusquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat valt er in godsnaam niet aan te snappen? Het is gewoon niet grappig.
Met zo'n montuurtje heb je de rest niet nodigquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:22 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Vind wel beetje.
[ afbeelding ]
jij kent echt heel het internet hequote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
dit plaatje is echt van 2008 fzo tering. had iemand op m.nl gemaakt
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee lekker ding, ik begin een beetje te glijden van die PI.
Ik zat ook op wat heel anders te zoeken of zo, sorry OK hij was niet de moeite waard om te posten. Toegegeven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
dit plaatje is echt van 2008 fzo tering. had iemand op m.nl gemaakt
Nee, wees gewoon eerlijk dat jij wel vond dat het de moeite waard was en het gewoon grappig vindt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik zat ook op wat heel anders te zoeken of zo, sorry OK hij was niet de moeite waard om te posten. Toegegeven.
wie?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
Zij leeft ook nog, blijkbaar
http://www.nu.nl/achterkl(...)cht-tweede-kind.html
Wel lelijker dan vroegah.
Dima; je moet altijd lache om de grapjes die een meisjes maak ook al vind je het totaal niet grappig.quote:
Schattige wangetjesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
Zij leeft ook nog, blijkbaar
http://www.nu.nl/achterkl(...)cht-tweede-kind.html
Wel lelijker dan vroegah.
ohquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Van Idols toen ik nog een klein JimmyDeantje was.
Ik zit nu even in zo'n bui dat ik gwn snel begin te lachen :S heb je wel eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, wees gewoon eerlijk dat jij wel vond dat het de moeite waard was en het gewoon grappig vindt.
Scrolde nu.nl.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
oh
waarom kijk jij naar dat soort nieuws dat is voor faggits en huismoeders
Doe je dat andersom dan ook?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dima; je moet altijd lache om de grapjes die je een meisjes maak ook al vind je het totaal niet grappig.
#rule number one flirting.
wel de goeie doen danquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik zit nu even in zo'n bui dat ik gwn snel begin te lachen :S heb je wel eens.
Hij was echt niet mega leuk of zo.
Deze blijft wel lachen:
quote:
krijg nog steeds kotsneigingen door die buikquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik zit nu even in zo'n bui dat ik gwn snel begin te lachen :S heb je wel eens.
Hij was echt niet mega leuk of zo.
Deze blijft wel lachen:
quote:
Jawel, omdat veel mannen heel vaak denken dat ze grappig gevonden moeten worden door een vrouw.quote:
Ja super goed van je!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja speciaal geleerd. Familie van me is ook een mongool, dus vandaar. Lief he.
Chicks lachen om mannen, zo hoort het.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jawel, omdat veel mannen heel vaak denken dat ze grappig gevonden moeten worden door een vrouw.
Dan moet ik oprecht lachen om het ''niet''' leuke grapje...
Wanneer je je broek omlaag doet zekerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chicks lachen om mannen, zo hoort het.
Je snapt wat oprecht betekent?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jawel, omdat veel mannen heel vaak denken dat ze grappig gevonden moeten worden door een vrouw.
Dan moet ik oprecht lachen om het ''niet''' leuke grapje...
Om mij lachen sommige mannen soms ook keihard. Ben gewoon leukquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chicks lachen om mannen, zo hoort het.
Matig grapje, vooral omdat het zo bezijden de waarheid is.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer je je broek omlaag doet zeker
Oke.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Om mij lachen sommige mannen soms ook keihard. Ben gewoon leuk.
Het is dan ook een oprechte lach. Het is niet dat ik hem fake.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:36 schreef Crip het volgende:
Jij noemt de mensen eigenlijk pas mensen, als die mensen precies zo zijn als jij. Maar treed eens in het voetspoor van een ander, en dan leer je in een oogwenk zoveel bij.
melig dusquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:36 schreef Neverknown het volgende:
Soms is de situatie gewoon ''grappig'' niet per se de grap.
Ja, geef hem wat aandacht nog.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
[ afbeelding ]
Dan log je toch gewoon uit als het je hier niet bevalt?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
[ afbeelding ]
Beetje ja, gewoon de timing.quote:
Ik lok hem niet uit zodat hij weer uit zijn lint gaat en dan geband word hoor :squote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, geef hem wat aandacht nog.
Heb ik laatst ook zo'n 2 weken gedaan, kan het aanradenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan log je toch gewoon uit als het je hier niet bevalt?
En datzelfde geldt voor meer mensen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |