En dan nog even leren die geile blik op commando voor de camera te kunnen laten zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
ja luister met make up en professionele fotograaf + photoshop zie ik er ook 20x beter uit dan zonder
dat betwijfel ikquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
ja luister met make up en professionele fotograaf + photoshop zie ik er ook 20x beter uit dan zonder
ik eyefuck de camera altijdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:26 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan nog even leren die geile blik op commando voor de camera te kunnen laten zien.
Hier lijkt haar voorhoofd kleiner dan normaal.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lelijk vinden..
Zijn dat vaak de boys die je playen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:26 schreef Neverknown het volgende:
Het heeft vaak niet echt iets betrouwbaars, omdat je weinig expressie ziet in hun luie/slome ogen zijn die mensen niet te pijlen.
Dat is haar oor?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:27 schreef Neverknown het volgende:
Rihanna is mooooooooooooi, die ogen
[ afbeelding ]
ze heeft geen kort, pittig kapsel toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind van wel.
Btw wat is dit? De eerste fokker die voor kort en pittig gaat? :p
beetje wel. met al die mini plakplaatjes overalquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lelijk vinden..
zeg niet dat ze lelijk is maar ze zit gwn op zelfde niveau als drake. ze zijn beiden gwn, gwn.quote:
op die foto heeft ze wel die domme blikquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:27 schreef Neverknown het volgende:
Rihanna is mooooooooooooi, die ogen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nog beter? Dat kan helemaal niet honingpopje
Geen domme, afwezige/dromerige.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op die foto heeft ze wel die domme blik
Guusje komt ff met een foto van een glamour shoot om te laten zien hoe mooi een meid is lel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
nee, dit is meer gemiddeld in Nederlandquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
zeg niet dat ze lelijk is maar ze zit gwn op zelfde niveau als drake. ze zijn beiden gwn, gwn.
niet mooi ofzo.
gewoon net als de rest van de ''normale'' mensen
mensen met zulks montuurquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, dit is meer gemiddeld in Nederland
[ afbeelding ]
niet echt toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind beyonce natural beautyquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Guusje komt ff met een foto van een glamour shoot om te laten zien hoe mooi een meid is lel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |