rihanna zit op zelfde beauty lvl als drakequote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Rihanna heeft ook veel money maar wilde hem ook ;$
Ja dus? Bedoel qua reliëf he. Net zoals mannen vaak wel hebben.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Notsureifsrs. External obliques zitten boven de heupbeenderen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:16 schreef Crip het volgende:
[..]
rihanna zit op zelfde beauty lvl als drake
lolwat rihanna is echt niet lelijk hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:16 schreef Crip het volgende:
[..]
rihanna zit op zelfde beauty lvl als drake
je mag de mijne wel irl komen bewonderen hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:17 schreef Neverknown het volgende:
Godverrrr, in reallife zie ik het zovaak en hier krijg ik het niet fatsoenlijk zichtbaar op een plaatje
Ik wil het echt bij bruine ogen zien. Bij die kleur kan het het beste.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
je mag de mijne wel irl komen bewonderen hoor![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dus? Bedoel qua reliëf he. Net zoals mannen vaak wel hebben.
Schuine buikspieren over het heupbot? Je bedoelt de Adonis/Apollo Belt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dus? Bedoel qua reliëf he. Net zoals mannen vaak wel hebben.
Wat boeit dat als de creme de la creme van de vrouwelijke populatie aan snikkel zit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:14 schreef Crip het volgende:
[..]
zal vast niet komen door zijn money he
vind haar niet knapquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
lolwat rihanna is echt niet lelijk hoor
ok dan niet he, BITCH!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik wil het echt bij bruine ogen zien. Bij die kleur kan het het beste.
Yes-R is sowieso een kneusquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:23 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
oogjes staan beetje lijp..
Maar hij heeft het in echt anders
ja luister met make up en professionele fotograaf + photoshop zie ik er ook 20x beter uit dan zonderquote:
Nog beter? Dat kan helemaal niet honingpopjequote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
ja luister met make up en professionele fotograaf + photoshop zie ik er ook 20x beter uit dan zonder
ok, succesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
ja luister met make up en professionele fotograaf + photoshop zie ik er ook 20x beter uit dan zonder
ik vind van wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
lolwat rihanna is echt niet lelijk hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |