sjimmie bang gedroomd heeftquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat ben ik, één en al gezelligheid.
Ik ben trouwens Jimmy, dit is Sjimmie:
[ afbeelding ]
Het is en blijft een man (inb4 chai over mijn mannen generalisatie)quote:
wel geil als negers praten in engelsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Negers kunnen nog steeds geen fatsoenlijk Nederlands, niet veel veranderd wat dat aangaat.
Je beseft dat jij met je generalisaties een soort patroon in stand houdt?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:05 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Het is en blijft een man (inb4 chai over mijn mannen generalisatie)
en dat is?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Je beseft dat jij met je generalisaties een soort patroon in stand houdt?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:05 schreef Crip het volgende:
[..]
wel geil als negers praten in engels
watquote:
Ik doe dat expres, omdat hier op FOK! mannen er ook een handje van hebben alle vrouwen over een kam te scheren (zie KLB).quote:
Ik heb het niet over op FOK!.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik doe dat expres, omdat hier op FOK! mannen er ook een handje van hebben alle vrouwen over een kam te scheren (zie KLB).
Het heeft ook niets te maken met mijn echte denkbeeld hoor, lul maar wat.quote:
nep xbox fanboy jijquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boodschappen doen, PS4 kopen, Guitar Hero kopen en weer werken om dar terug te verdienen.
Ever since I left the cityquote:
Doei hermannquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga fappen poepen douchen gamen werken slapen
DOEIEIIIIi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |