Mensen kijken sowieso niet naar jouw ogenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:47 schreef Neverknown het volgende:
Hoor je mensen wel vaker zeggen dat iemand een domme blik heeft vandaar. Voel me niet aangevallen:$
Je hebt het nu al verkloot, nog voordat je begonnen bent.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:47 schreef Dimachaerus het volgende:
hey 2nutz
is die liszle echt zo'n fokmaagd neukertje ?
Ja gaat ook niet. Ik blokker gewoon hun zicht.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mensen kijken sowieso niet naar jouw ogen
Als je ogen altijd een beetje op goudvissen zwemmend in je oogkassen lijken dan wel ja.quote:
Hoop het niet, mensen zoals jij moeten zich niet voortplanten. Dat is niet goed voor de soort.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:47 schreef Dimachaerus het volgende:
hey 2nutz
is die liszle echt zo'n fokmaagd neukertje ?
Je hebt niet eens een fobo manquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:50 schreef Neverknown het volgende:
ik heb een foBo bericht van liiszle en heb nog steeds niet gereageerd, wil gewoon laten weten dat ik hard to get ben:$
Alsof de mensheid nog te redden valt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop het niet, mensen zoals jij moeten zich niet voortplanten. Dat is niet goed voor de soort.
Zou haar quoten als ik niet te lui was en niet op mobiel zat.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:50 schreef Neverknown het volgende:
ik heb een foBo bericht van liiszle en heb nog steeds niet gereageerd, wil gewoon laten weten dat ik hard to get ben:$
hij is turks kan niet meer slechterquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop het niet, mensen zoals jij moeten zich niet voortplanten. Dat is niet goed voor de soort.
We hebben altijd dp nog hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof de mensheid nog te redden valt.
Met XTC op heb ik wel een felle/''agressieve'' blik. Wil je keertje samen gebruiken?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je ogen altijd een beetje op goudvissen zwemmend in je oogkassen lijken dan wel ja.
Broek al op zijn enkels alles.quote:
Een felle goudvis? no thanks.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:51 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Met XTC op heb ik wel een felle/''agressieve'' blik. Wil je keertje samen gebruiken?
Weet je wie pas een domme blik had, die ene meid van terrasmeisjes. Die keek ook echt ontzettend lui en loooooooooooooops uit der ogen.quote:
nicequote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:51 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Met XTC op heb ik wel een felle/''agressieve'' blik. Wil je keertje samen gebruiken?
Omdat IQ van een grindtegel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:53 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Weet je wie pas een domme blik had, die ene meid van terrasmeisjes. Die keek ook echt ontzettend lui en loooooooooooooops uit der ogen.
nou, ontroerend berichtquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:54 schreef Neverknown het volgende:
Fotoboek van Neverknown
Bericht van liiiiszle <3
lol, die lijkt wel 35quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:54 schreef Neverknown het volgende:
Fotoboek van Neverknown
Bericht van liiiiszle <3
Michelle Lewin is kklelijk. En in contest shape ook lean(er).quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:32 schreef McNulty het volgende:
KRIO WHERE U AT MAH NIGGUH
[ afbeelding ]
dit is mooi gespierd voor een vouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |