Dat heb ik wel op zich, het is zo steil als het maar kan. Alleen niet super dik, mocht wel wat dikker.quote:
Ja, zoiets.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:38 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt ook wat warrig, maar was ook de bedoeling denk ik zo.
Ervaring mee?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je maar wel je haren borstelt, want daar heb ik een hekel aan.
Tess Milne >BNN wijf > Lauren Versterquote:
Ja kan wel, mijn rijlesvrouw roept vaker al '''3'' of'''4'' dus dan hoefde ik niet meer na te denken. Nu doet ze dat niet meer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:39 schreef Crip het volgende:
Je hoort gewoon wanneer je moet schakelen aan de motor.
staat ook gwn op schermpje van dashboard als je twijfelt
Kam jij je haar als het nat is?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:41 schreef Crip het volgende:
ik kam mijn haren alleen in de douche.
krullend haar uitkammen
Hoe kijk je als een wegwerphoerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tess Milne kijkt als een wegwerphoer, Lauren straalt meer klasse uit
dom en oppervlakkig kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoe kijk je als een wegwerphoer
Dat projecteer jij op haar.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dom en oppervlakkig kijken
Ik heb ook niet echt een felle blik, maar daar kun je niets aan doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
anders kom ik niet met de kam erdoorheenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Kam jij je haar als het nat is?
Dat doe ik nooooooooooooooooit. niet te doen.
meer reden om haar ogen vol te spuitenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh hoef je allemaal niet zo letterlijk te nemenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een felle blik, maar daar kun je niets aan doen.
Hmmquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meer reden om haar ogen vol te spuiten
doe een pic danquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een felle blik, maar daar kun je niets aan doen.
Kijken zoals jij.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoe kijk je als een wegwerphoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |