inclusief beeldmateriaal graagquote:
quote:
neequote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
is wch nog steeds de hele dag niet hier geweest?
ik maak me zorgen om die manquote:
is goed, wacht even 290 postsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:43 schreef xcachet het volgende:
IK WIL MIJN TOPIC TERUG VIEZE KAPER!!!!11!!!!
of hij kan de weg naar huis niet meer vinden door dementiequote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ook, zou Teun hem ontvoerd hebben?
of er is een haartje op z'n kop gegroeid en hij zit nu de hele dag voor de spiegelquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
of hij kan de weg naar huis niet meer vinden door dementie
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of er is een haartje op z'n kop gegroeid en hij zit nu de hele dag voor de spiegel
Jullie zijn volgende week zaterdag toch van mij afquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:44 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Je blijft de komende tijd toch dan nog wel FOK!ken hé?
lkkr gothic sletjequote:
Nee, niet live. Zal er wel een blog over schrijven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Live-verslag vanavond van de date van xcachet door xcachet
Fylax is teleurgesteld in jequote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, niet live. Zal er wel een blog over schrijven.
Deed hij dat een keer ja?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fylax is teleurgesteld in je
helemaal nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jullie zijn volgende week zaterdag toch van mij af
misschien weet hij niet meer in welke SC hij altijd kwamquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
of hij kan de weg naar huis niet meer vinden door dementie
waar ga je heenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jullie zijn volgende week zaterdag toch van mij af
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
helemaal niet
je blijft in touch met ons
anders komen we je klappe
Wel een live-verslag van concert van Ariana Grande incl foto'squote:
van waar moet ik haar kennen dan? ;squote:
Ariana Grandequote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel een live-verslag van concert van Ariana Grande incl foto's
Dat was tegelijkertijd treurig en leuk
Victoriusquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
van waar moet ik haar kennen dan? ;s
jeetje was niet echt hoorquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
van waar moet ik haar kennen dan? ;s
Nickelodeonquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ariana Grandeahaha
[..]
Victorius
Ik heb daar geen internet op mijn telefoon. Helaasquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
laat je je fokleef dan ook achter je
en stop je dan met FOK! of wat?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik. Sorry bby. Ik ga voor 5 maanden naar Barcelona voor Spaans cursus en stage.
wifi... Het is 2015 hoor cachetquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb daar geen internet op mijn telefoon. Helaas
ga je dt nie regelen dan, ga je 5 maanden zonder internet leven ;squote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet helemaal. Maar zal er denk ik niet meer 24/7 zijn en vast een leven vinden daar.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en stop je dan met FOK! of wat?
ik ga nu eten, ik kijk heel erg uit naar je antwoord als ik terugkeer
Ja man 5 kilo kwijt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja is goed man, ben je al bezig?
koop een nieuwe simmetje danquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
ga je zonder internet leven ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat overal hebquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wifi... Het is 2015 hoor cachet
quote:
Zeg dit maar tegen Frassquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ga haar achterna en doe een romantische ontmoeting in spanje
Waarom romantisch doen als je het ook kan afwerken in een Spaans hostel?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ga haar achterna en doe een romantische ontmoeting in spanje
quote:
Als jij betaaltquote:
Geen probleemquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als jij betaalt
Ik betaal nooit de rekening na een date. Waarom zou ik? Ik ben het gewend om niet te moeten betalen na een date. Normaal word je tijdens een afspraakje aardig behandeld, zoals een man. Kom op, ik ben toch sexy en gezellig
quote:
quote:
je bent in nederland godverdomme praat nederlandsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zeg gewoon quattro formaggi
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:59 schreef Crip het volgende:
[..]
je bent in nederland godverdomme praat nederlands
Waar heb ik dit eerder gelezenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als jij betaalt
Ik betaal nooit de rekening na een date. Waarom zou ik? Ik ben het gewend om niet te moeten betalen na een date. Normaal word je tijdens een afspraakje aardig behandeld, zoals een man. Kom op, ik ben toch sexy en gezellig
heb gwn dikke vacht ;squote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je zei net zelf dat je 163 kilo weegt :s
Ok man ik heb gelogen ik ben van 103 kilo naar 80 gekomen. Ik wil je best helpen. Korte samenvatting:quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin dan
Rumag
meant2bquote:
KnoopInJeHoofddoek.nl?quote:
Ik heb ook gelogen ;s maar tof van je dat je wil helpen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ok man ik heb gelogen ik ben van 103 kilo naar 80 gekomen. Ik wil je best helpen. Korte samenvatting:
Eet gezond en ga calorieën tellen,
http://scoobysworkshop.com/calorie-calculator/
Vul daar alles in, en dat berekent je dagelijkse calorieën innamen.
Sport per dag minimaal 20 minuten of om de dag minimaal 40 minuten. En dit is minimaal ik zou zeggen half uurtje tot 30 minuten per dag is het beste of een uur om de dag. Meer is beter maar niet teveel.
Drink veel, eet gezond, eet vooral veel groente. En tadaa voor je het weet ben je al een flink stuk minder flink.
Veel succes bozehaas.
?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Wtf 1000 euro boete moeten betalen omdat je via popcorn time een serie hebt gekeken
Neequote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:07 schreef McNulty het volgende:
Die gothic is wel het lekkerst
[ afbeelding ]
1090*quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Wtf 1000 euro boete moeten betalen omdat je via popcorn time een serie hebt gekeken
sowieso nep, bangmakerijquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Bemoei je niet ermeequote:
Wel nette resultaten btw, als het echt zo is.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ok man ik heb gelogen ik ben van 103 kilo naar 80 gekomen. Ik wil je best helpen. Korte samenvatting:
Eet gezond en ga calorieën tellen,
http://scoobysworkshop.com/calorie-calculator/
Vul daar alles in, en dat berekent je dagelijkse calorieën innamen.
Sport per dag minimaal 20 minuten of om de dag minimaal 40 minuten. En dit is minimaal ik zou zeggen half uurtje tot 30 minuten per dag is het beste of een uur om de dag. Meer is beter maar niet teveel.
Drink veel, eet gezond, eet vooral veel groente. En tadaa voor je het weet ben je al een flink stuk minder flink.
Veel succes bozehaas.
rtl bakt er niks van met hun nieuwsberichtenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-nederlandse-student
Van fatty naar een beetje te zwaar is niet zo'n punt, maar dan..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wel nette resultaten btw, als het echt zo is.
Fucking domquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-nederlandse-student
Als mij dat werkt geflikt zou ik popcorn time laten hacken :Squote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Jep, achter een vpn gaan zitten, geloof dat popcorn time die functie heeft ingebakken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Fucking domalles verbieden maar met een beter alternatief komen dat doen ze niet
Ik wel; Less is morequote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:11 schreef xcachet het volgende:
Ik ga mij even optutten. Heb je nog tips Crip?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Als mij dat werkt geflikt zou ik popcorn time laten hacken :S
bold lipsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:11 schreef xcachet het volgende:
Ik ga mij even optutten. Heb je nog tips Crip?
ja bijnaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Als mij dat werkt geflikt zou ik popcorn time laten hacken :S
Het kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:14 schreef Neverknown het volgende:
Vandaag weer rijles gehad. 10 e les...
Wat hoor je dan normaal gesproken onder de knie te hebben?
Meah, iets meer mag wel als je voor iets optut wat de moeite waard is.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een oog mascara en een oog eyeliner? :s
Je was toch geslaagd bbquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:14 schreef Neverknown het volgende:
Vandaag weer rijles gehad. 10 e les...
Wat hoor je dan normaal gesproken onder de knie te hebben?
Het kijken ben ik niet echt aan begonnen nog eerlijk gezegd.quote:
praktijk nie :Squote:
The Vampire Diariesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:16 schreef Le_Professeur het volgende:
In totaal wordt Sander beboet voor het kijken van vijf afleveringen uit de serie The Vampire Diaries. "Het gaat nu om de periode september, maar in oktober heeft hij ook films gekeken", vertelt moeder Mellinda. De familie is bang dat er dadelijk opnieuw een boete volgt.
200 euro per aflevering.
Grapje chickquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Het kijken ben ik niet echt aan begonnen nog eerlijk gezegd.
Iets wat de moeite waard is? Elke dag is toch de moeite waard? Of ga jij soms ook in trainingsbroek naar de supermarkt? Als je een dag niet de moeite waard vind kan je beter in je nest blijven liggen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Meah, iets meer mag wel als je voor iets optut wat de moeite waard is.
Bedoel meer in de zin van gebruik alles, maar doe het met mate...
Heb wel eens van die dagen dat ik denk hoe meeeeer hoe beter dus lippen over the top rood ipv gedept.
Deppen jullie ook altijd met lipstick? ik dep eigenlijk altijd ik doe nooit echt lijnen trekken is me te dik.
Mmm ik kijk al stukken minder met schakelen... maar moet wel nog beetje beter onder de knie krijgen dat de 3 bijv 50 is.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Grapje chick
Schakelen en daar niet te veel meer bij hoeven na te denken, denk ik
50 is 4quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:19 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mmm ik kijk al stukken minder met schakelen... maar moet wel nog beetje beter onder de knie krijgen dat de 3 bijv 50 is.
ik wist niet wat bold lips warenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat zit jij de hele dag te doen Nulty? Mooie meiden opzoeken op internet?
ooooooh okequote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
ik wist niet wat bold lips waren
Als ik even na de winkel glip in mn dorpje ga ik gwn snel hoor. Met soms wat vet haar en slordige kleding, zonder make up etc.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:18 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Iets wat de moeite waard is? Elke dag is toch de moeite waard? Of ga jij soms ook in trainingsbroek naar de supermarkt? Als je een dag niet de moeite waard vind kan je beter in je nest blijven liggen.
FOK! is een goed genoeg leven tochquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet helemaal. Maar zal er denk ik niet meer 24/7 zijn en vast een leven vinden daar.
Eet smakelijk.
Dacht 3 in deze bak.quote:
Date jij dan wel met mensen uit je eigen league jongedame?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Als ik even na de winkel glip in mn dorpje ga ik gwn snel hoor. Met soms wat vet haar en slordige kleding, zonder make up etc.
Bij mij ligt het ook eraan of ik een relatie heb of niet. Buiten relatie maak ik me stuk minder op, want ja minder te doen. Of ik moet elke week andere jongen daten, maar daar heb ik geen behoefte aan.
kopfquote:
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:22 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Date jij dan wel met mensen uit je eigen league jongedame?
stond vroeger soms op tijdens avondeten, zou die blonde presentatrice wel doenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Iemand die EditieNL kijkt? Wat een gare tyfusstem heeft die hoer (@*$#*
Ah ja, zwaar irritant piepstemmetjequote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stond vroeger soms op tijdens avondeten, zou die blonde presentatrice wel doen
geen idee hoe ze heet of of ze nog werkt
Nou dat als je ´date´ of als je in een relatie bent niet je ´eigen ik´ presenteerd maar jezelf met meer make-up laat zien.quote:
Presenteerd icm taaladviesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:25 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Nou dat als je ´date´ of als je in een relatie bent niet je ´eigen ik´ presenteerd maar jezelf met meer make-up laat zien.
kan geen piepstem herinnerenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja, zwaar irritant piepstemmetje
hehequote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Presenteerd icm taaladvies
ohohohohoh.gifquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Presenteerd icm taaladvies
Gewoon allebei? Zonder en met.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:25 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Nou dat als je ´date´ of als je in een relatie bent niet je ´eigen ik´ presenteerd maar jezelf met meer make-up laat zien.
ik neem je zoals je bentquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gewoon allebei? Zonder en met.
Maar als ik de deur uit ga om vervolgens weer binnen 2 uur thuis te zijn ga ik me niet optutten, als ik de deur uit ga voor iets waarvan ik de hele dag van huis ben of meerdere dingen op de planning heb dan wel.
Sowieso ziet de gene in een relatie je niet altijd op je best. Is toch logisch allemaal. Snap je gebrabbel niet.
is je geradenquote:
Gebrabbel? Ik kreeg de indruk dat je alleen je best deed in een relatie of voor een date. Dat leek mij een beetje apart en deed een beetje geforceerd aan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gewoon allebei? Zonder en met.
Maar als ik de deur uit ga om vervolgens weer binnen 2 uur thuis te zijn ga ik me niet optutten, als ik de deur uit ga voor iets waarvan ik de hele dag van huis ben of meerdere dingen op de planning heb dan wel.
Sowieso ziet de gene in een relatie je niet altijd op je best. Is toch logisch allemaal. Snap je gebrabbel niet.
Ja, natuurlijk als ik een presentatie of zo voor klas moest houden ging ik die dag ook niet opvallend afgrijselijk naar school.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:29 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Gebrabbel? Ik kreeg de indruk dat je alleen je best deed in een relatie of voor een date. Dat leek mij een beetje apart en deed een beetje geforceerd aan.
Vrouwen met warrig, niet gekamd haar?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je maar wel je haren borstelt, want daar heb ik een hekel aan.
Ja nja, tenzij het de bedoeling is van het kapsel natuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Vrouwen met warrig, niet gekamd haar?
Van veel seks krijg je afgeleefd haar. (van veel ruzie ookquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nja, tenzij het de bedoeling is van het kapsel natuurlijk
Dat lijkt mij wel heel gesophisticeerd, heb je een foto?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nja, tenzij het de bedoeling is van het kapsel natuurlijk
Ah top, gezond steil haarquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Van veel seks krijg je afgeleefd haar. (van veel ruzie ook)
Ik heb gelukkig geen kroeshaar, of springerig haar dus het oogt niet snel heel fucked up of zo
gwn van die hippie volume kapsels bedoeld hij denk ikquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:35 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel heel gesophisticeerd, heb je een foto?
Dat heb ik wel op zich, het is zo steil als het maar kan. Alleen niet super dik, mocht wel wat dikker.quote:
Ja, zoiets.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:38 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt ook wat warrig, maar was ook de bedoeling denk ik zo.
Ervaring mee?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je maar wel je haren borstelt, want daar heb ik een hekel aan.
Tess Milne >BNN wijf > Lauren Versterquote:
Ja kan wel, mijn rijlesvrouw roept vaker al '''3'' of'''4'' dus dan hoefde ik niet meer na te denken. Nu doet ze dat niet meer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:39 schreef Crip het volgende:
Je hoort gewoon wanneer je moet schakelen aan de motor.
staat ook gwn op schermpje van dashboard als je twijfelt
Kam jij je haar als het nat is?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:41 schreef Crip het volgende:
ik kam mijn haren alleen in de douche.
krullend haar uitkammen
Hoe kijk je als een wegwerphoerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tess Milne kijkt als een wegwerphoer, Lauren straalt meer klasse uit
dom en oppervlakkig kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoe kijk je als een wegwerphoer
Dat projecteer jij op haar.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dom en oppervlakkig kijken
Ik heb ook niet echt een felle blik, maar daar kun je niets aan doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
anders kom ik niet met de kam erdoorheenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Kam jij je haar als het nat is?
Dat doe ik nooooooooooooooooit. niet te doen.
meer reden om haar ogen vol te spuitenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh hoef je allemaal niet zo letterlijk te nemenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een felle blik, maar daar kun je niets aan doen.
Hmmquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meer reden om haar ogen vol te spuiten
doe een pic danquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een felle blik, maar daar kun je niets aan doen.
Kijken zoals jij.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoe kijk je als een wegwerphoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |