Weet niet of ik dat overal hebquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wifi... Het is 2015 hoor cachet
quote:
Zeg dit maar tegen Frassquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ga haar achterna en doe een romantische ontmoeting in spanje
Waarom romantisch doen als je het ook kan afwerken in een Spaans hostel?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ga haar achterna en doe een romantische ontmoeting in spanje
quote:
Als jij betaaltquote:
Geen probleemquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als jij betaalt
Ik betaal nooit de rekening na een date. Waarom zou ik? Ik ben het gewend om niet te moeten betalen na een date. Normaal word je tijdens een afspraakje aardig behandeld, zoals een man. Kom op, ik ben toch sexy en gezellig
quote:
quote:
je bent in nederland godverdomme praat nederlandsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zeg gewoon quattro formaggi
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:59 schreef Crip het volgende:
[..]
je bent in nederland godverdomme praat nederlands
Waar heb ik dit eerder gelezenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als jij betaalt
Ik betaal nooit de rekening na een date. Waarom zou ik? Ik ben het gewend om niet te moeten betalen na een date. Normaal word je tijdens een afspraakje aardig behandeld, zoals een man. Kom op, ik ben toch sexy en gezellig
heb gwn dikke vacht ;squote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je zei net zelf dat je 163 kilo weegt :s
Ok man ik heb gelogen ik ben van 103 kilo naar 80 gekomen. Ik wil je best helpen. Korte samenvatting:quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin dan
Rumag
meant2bquote:
KnoopInJeHoofddoek.nl?quote:
Ik heb ook gelogen ;s maar tof van je dat je wil helpen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ok man ik heb gelogen ik ben van 103 kilo naar 80 gekomen. Ik wil je best helpen. Korte samenvatting:
Eet gezond en ga calorieën tellen,
http://scoobysworkshop.com/calorie-calculator/
Vul daar alles in, en dat berekent je dagelijkse calorieën innamen.
Sport per dag minimaal 20 minuten of om de dag minimaal 40 minuten. En dit is minimaal ik zou zeggen half uurtje tot 30 minuten per dag is het beste of een uur om de dag. Meer is beter maar niet teveel.
Drink veel, eet gezond, eet vooral veel groente. En tadaa voor je het weet ben je al een flink stuk minder flink.
Veel succes bozehaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |