inclusief beeldmateriaal graagquote:
quote:
neequote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
is wch nog steeds de hele dag niet hier geweest?
ik maak me zorgen om die manquote:
is goed, wacht even 290 postsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:43 schreef xcachet het volgende:
IK WIL MIJN TOPIC TERUG VIEZE KAPER!!!!11!!!!
of hij kan de weg naar huis niet meer vinden door dementiequote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ook, zou Teun hem ontvoerd hebben?
of er is een haartje op z'n kop gegroeid en hij zit nu de hele dag voor de spiegelquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
of hij kan de weg naar huis niet meer vinden door dementie
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of er is een haartje op z'n kop gegroeid en hij zit nu de hele dag voor de spiegel
Jullie zijn volgende week zaterdag toch van mij afquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:44 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Je blijft de komende tijd toch dan nog wel FOK!ken hé?
lkkr gothic sletjequote:
Nee, niet live. Zal er wel een blog over schrijven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Live-verslag vanavond van de date van xcachet door xcachet
Fylax is teleurgesteld in jequote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, niet live. Zal er wel een blog over schrijven.
Deed hij dat een keer ja?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fylax is teleurgesteld in je
helemaal nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jullie zijn volgende week zaterdag toch van mij af
misschien weet hij niet meer in welke SC hij altijd kwamquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
of hij kan de weg naar huis niet meer vinden door dementie
waar ga je heenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jullie zijn volgende week zaterdag toch van mij af
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
helemaal niet
je blijft in touch met ons
anders komen we je klappe
Wel een live-verslag van concert van Ariana Grande incl foto'squote:
van waar moet ik haar kennen dan? ;squote:
Ariana Grandequote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel een live-verslag van concert van Ariana Grande incl foto's
Dat was tegelijkertijd treurig en leuk
Victoriusquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
van waar moet ik haar kennen dan? ;s
jeetje was niet echt hoorquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
van waar moet ik haar kennen dan? ;s
Nickelodeonquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ariana Grandeahaha
[..]
Victorius
Ik heb daar geen internet op mijn telefoon. Helaasquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
laat je je fokleef dan ook achter je
en stop je dan met FOK! of wat?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik. Sorry bby. Ik ga voor 5 maanden naar Barcelona voor Spaans cursus en stage.
wifi... Het is 2015 hoor cachetquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb daar geen internet op mijn telefoon. Helaas
ga je dt nie regelen dan, ga je 5 maanden zonder internet leven ;squote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet helemaal. Maar zal er denk ik niet meer 24/7 zijn en vast een leven vinden daar.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en stop je dan met FOK! of wat?
ik ga nu eten, ik kijk heel erg uit naar je antwoord als ik terugkeer
Ja man 5 kilo kwijt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja is goed man, ben je al bezig?
koop een nieuwe simmetje danquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
ga je zonder internet leven ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat overal hebquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wifi... Het is 2015 hoor cachet
quote:
Zeg dit maar tegen Frassquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ga haar achterna en doe een romantische ontmoeting in spanje
Waarom romantisch doen als je het ook kan afwerken in een Spaans hostel?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ga haar achterna en doe een romantische ontmoeting in spanje
quote:
Als jij betaaltquote:
Geen probleemquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als jij betaalt
Ik betaal nooit de rekening na een date. Waarom zou ik? Ik ben het gewend om niet te moeten betalen na een date. Normaal word je tijdens een afspraakje aardig behandeld, zoals een man. Kom op, ik ben toch sexy en gezellig
quote:
quote:
je bent in nederland godverdomme praat nederlandsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zeg gewoon quattro formaggi
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:59 schreef Crip het volgende:
[..]
je bent in nederland godverdomme praat nederlands
Waar heb ik dit eerder gelezenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als jij betaalt
Ik betaal nooit de rekening na een date. Waarom zou ik? Ik ben het gewend om niet te moeten betalen na een date. Normaal word je tijdens een afspraakje aardig behandeld, zoals een man. Kom op, ik ben toch sexy en gezellig
heb gwn dikke vacht ;squote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je zei net zelf dat je 163 kilo weegt :s
Ok man ik heb gelogen ik ben van 103 kilo naar 80 gekomen. Ik wil je best helpen. Korte samenvatting:quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin dan
Rumag
meant2bquote:
KnoopInJeHoofddoek.nl?quote:
Ik heb ook gelogen ;s maar tof van je dat je wil helpen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ok man ik heb gelogen ik ben van 103 kilo naar 80 gekomen. Ik wil je best helpen. Korte samenvatting:
Eet gezond en ga calorieën tellen,
http://scoobysworkshop.com/calorie-calculator/
Vul daar alles in, en dat berekent je dagelijkse calorieën innamen.
Sport per dag minimaal 20 minuten of om de dag minimaal 40 minuten. En dit is minimaal ik zou zeggen half uurtje tot 30 minuten per dag is het beste of een uur om de dag. Meer is beter maar niet teveel.
Drink veel, eet gezond, eet vooral veel groente. En tadaa voor je het weet ben je al een flink stuk minder flink.
Veel succes bozehaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |