kopfquote:
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:22 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Date jij dan wel met mensen uit je eigen league jongedame?
stond vroeger soms op tijdens avondeten, zou die blonde presentatrice wel doenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Iemand die EditieNL kijkt? Wat een gare tyfusstem heeft die hoer (@*$#*
Ah ja, zwaar irritant piepstemmetjequote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stond vroeger soms op tijdens avondeten, zou die blonde presentatrice wel doen
geen idee hoe ze heet of of ze nog werkt
Nou dat als je ´date´ of als je in een relatie bent niet je ´eigen ik´ presenteerd maar jezelf met meer make-up laat zien.quote:
Presenteerd icm taaladviesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:25 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Nou dat als je ´date´ of als je in een relatie bent niet je ´eigen ik´ presenteerd maar jezelf met meer make-up laat zien.
kan geen piepstem herinnerenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja, zwaar irritant piepstemmetje
hehequote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Presenteerd icm taaladvies
ohohohohoh.gifquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Presenteerd icm taaladvies
Gewoon allebei? Zonder en met.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:25 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Nou dat als je ´date´ of als je in een relatie bent niet je ´eigen ik´ presenteerd maar jezelf met meer make-up laat zien.
ik neem je zoals je bentquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gewoon allebei? Zonder en met.
Maar als ik de deur uit ga om vervolgens weer binnen 2 uur thuis te zijn ga ik me niet optutten, als ik de deur uit ga voor iets waarvan ik de hele dag van huis ben of meerdere dingen op de planning heb dan wel.
Sowieso ziet de gene in een relatie je niet altijd op je best. Is toch logisch allemaal. Snap je gebrabbel niet.
is je geradenquote:
Gebrabbel? Ik kreeg de indruk dat je alleen je best deed in een relatie of voor een date. Dat leek mij een beetje apart en deed een beetje geforceerd aan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gewoon allebei? Zonder en met.
Maar als ik de deur uit ga om vervolgens weer binnen 2 uur thuis te zijn ga ik me niet optutten, als ik de deur uit ga voor iets waarvan ik de hele dag van huis ben of meerdere dingen op de planning heb dan wel.
Sowieso ziet de gene in een relatie je niet altijd op je best. Is toch logisch allemaal. Snap je gebrabbel niet.
Ja, natuurlijk als ik een presentatie of zo voor klas moest houden ging ik die dag ook niet opvallend afgrijselijk naar school.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:29 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Gebrabbel? Ik kreeg de indruk dat je alleen je best deed in een relatie of voor een date. Dat leek mij een beetje apart en deed een beetje geforceerd aan.
Vrouwen met warrig, niet gekamd haar?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je maar wel je haren borstelt, want daar heb ik een hekel aan.
Ja nja, tenzij het de bedoeling is van het kapsel natuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Vrouwen met warrig, niet gekamd haar?
Van veel seks krijg je afgeleefd haar. (van veel ruzie ookquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nja, tenzij het de bedoeling is van het kapsel natuurlijk
Dat lijkt mij wel heel gesophisticeerd, heb je een foto?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nja, tenzij het de bedoeling is van het kapsel natuurlijk
Ah top, gezond steil haarquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Van veel seks krijg je afgeleefd haar. (van veel ruzie ook)
Ik heb gelukkig geen kroeshaar, of springerig haar dus het oogt niet snel heel fucked up of zo
gwn van die hippie volume kapsels bedoeld hij denk ikquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:35 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel heel gesophisticeerd, heb je een foto?
Dat heb ik wel op zich, het is zo steil als het maar kan. Alleen niet super dik, mocht wel wat dikker.quote:
Ja, zoiets.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:38 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt ook wat warrig, maar was ook de bedoeling denk ik zo.
Ervaring mee?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je maar wel je haren borstelt, want daar heb ik een hekel aan.
Tess Milne >BNN wijf > Lauren Versterquote:
Ja kan wel, mijn rijlesvrouw roept vaker al '''3'' of'''4'' dus dan hoefde ik niet meer na te denken. Nu doet ze dat niet meer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:39 schreef Crip het volgende:
Je hoort gewoon wanneer je moet schakelen aan de motor.
staat ook gwn op schermpje van dashboard als je twijfelt
Kam jij je haar als het nat is?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:41 schreef Crip het volgende:
ik kam mijn haren alleen in de douche.
krullend haar uitkammen
Hoe kijk je als een wegwerphoerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tess Milne kijkt als een wegwerphoer, Lauren straalt meer klasse uit
dom en oppervlakkig kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoe kijk je als een wegwerphoer
Dat projecteer jij op haar.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dom en oppervlakkig kijken
Ik heb ook niet echt een felle blik, maar daar kun je niets aan doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
anders kom ik niet met de kam erdoorheenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Kam jij je haar als het nat is?
Dat doe ik nooooooooooooooooit. niet te doen.
meer reden om haar ogen vol te spuitenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh hoef je allemaal niet zo letterlijk te nemenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een felle blik, maar daar kun je niets aan doen.
Hmmquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meer reden om haar ogen vol te spuiten
doe een pic danquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een felle blik, maar daar kun je niets aan doen.
Kijken zoals jij.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoe kijk je als een wegwerphoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |