camsletje, of yvonne?quote:
of dat plaatje ook niet, want als die slaaf het eten heeft laten verbranden wordt die gewoon neer geschotenquote:
dat was adorabelle2239 camsletjuhquote:
Camsletje waarvan net de achterkant nog in de OP stond (dat denk ik tenminste. Kon ook een voorkant zijn xd)quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
camsletje, of yvonne?
[..]
of dat plaatje ook niet, want als die slaaf het eten heeft laten verbranden wordt die gewoon neer geschoten
is jouw achterkant beter?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Camsletje waarvan net de achterkant nog in de OP stond (dat denk ik tenminste. Kon ook een voorkant zijn xd)
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Camsletje waarvan net de achterkant nog in de OP stond (dat denk ik tenminste. Kon ook een voorkant zijn xd)
haar torso is wel mooi small en slankquote:
Ja, kinderlijf. wtf man.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
haar torso is wel mooi small en slank
Ik vind dit oprecht een heel vies plaatje.quote:
neequote:
Jij had deze het vorige topic in de OP gezet?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind dit oprecht een heel vies plaatje.
Zou homo worden.
bigassass waar?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mweh, prima toch? Beter dan die bigassass van KiKa.
Ik weet niet wie jij denkt dat ik ben maar ik ben niet wie jij denkt dat ik ben.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij had deze het vorige topic in de OP gezet?
eenschquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee goor dit MAHLquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Daarom ga ik m'n chick neptetten cadeau doen. Kunnen we rijk worden van betaalde camchatsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:39 schreef Chai het volgende:
Als camslet heb je toch het meer aan goede tieten
[ afbeelding ]
Kwam je nog een keer hoi zeggen dvennie :$quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij denkt dat ik ben maar ik ben niet wie jij denkt dat ik ben.
kleiner dan die van Chaiquote:
Als die al half zo groot is als haar bek dan zou ze al twee zitplaatsen in het vliegtuig moeten boekenquote:
KPD was gewoon oefenen dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom ga ik m'n chick neptetten cadeau doen. Kunnen we rijk worden van betaalde camchats
Heyquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kwam je nog een keer hoi zeggen dvennie :$
Wowquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Als die al half zo groot is als haar bek dan zou ze al twee zitplaatsen in het vliegtuig moeten boeken
Ja. Redelijk aantal views gehad. Dus er zit wel geld in. Maar voor de echte dinero's moet ze toch echt effe wat plastic krijgen.quote:
niet eens een puber maar een docentquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:41 schreef JimmyDean het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)d-school-zweden.html
Hele dure privéshows?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom ga ik m'n chick neptetten cadeau doen. Kunnen we rijk worden van betaalde camchats
Sorry, ik heb hoofdpijn. Dan kom ik soms raar uit de hoek.quote:
Mweh, een pot nat toch.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Kim Kardashian, maar wel een beetje raar om het dan af te korten als kinderkanker. :s
Ok, jammer supergirl.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wie zei ooit dat ie leuk was?
Beetje tokens verdienen. Met kerst komt haar beste vriendin over vanuit Engeland. Die wil dan ook meedoen.quote:
Ze gaan vast weer de schuld aan videogames geven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:41 schreef JimmyDean het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)d-school-zweden.html
Ja maar met publieke dingen moet je elke handeling toch eindeloos uitmelken en heel veel wachten? Of nou ja, anders verdien je veel minder.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje tokens verdienen. Met kerst komt haar beste vriendin over vanuit Engeland. Die wil dan ook meedoen.
BILLIONAIRS
Dat argument is inmiddels toch al outdated?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ze gaan vast weer de schuld aan videogames geven.
Mahl zn weenie is zo klein dat hij bang is niet door kimkardashian haar ass te kunnen komen en daarom maar praat over platte achterkantjesquote:
Waar schuiven ze het in de VS nu op af dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat argument is inmiddels toch al outdated?
Zelfs in de VS gebruiken ze dat nog amper.
Dat dus... gvd..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
niet eens een puber maar een docent
Eindeloos uitmelken is nu niet bepaald een term die mij als jongeman tegenstaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar met publieke dingen moet je elke handeling toch eindeloos uitmelken en heel veel wachten? Of nou ja, anders verdien je veel minder.
Of aan verboden zwaardbezit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ze gaan vast weer de schuld aan videogames geven.
mcnullyquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:47 schreef McNulty het volgende:
analchai22 zou het ook wel goed doen op de cam
Gunsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar schuiven ze het in de VS nu op af dan?
Wat heb ik toch gedaan dat je zo tegen me tekeer gaatquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mahl zn weenie is zo klein dat hij bang is niet door kimkardashian haar ass te kunnen komen en daarom maar praat over platte achterkantjes![]()
Moment of silence voor deze jongen....
gunlaws meer de laatste tijdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar schuiven ze het in de VS nu op af dan?
Oh het is niks persoonlijks hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat heb ik toch gedaan dat je zo tegen me tekeer gaat
ze zou het waarschijnlijk met mijn eensch zijnquote:
Lijkt mij ook een goed plan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee nu moet iedereen juist een zwaard in bezit hebben
Zo haal je nog het zwaard van troje bbinnenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee nu moet iedereen juist een zwaard in bezit hebben
Buit je 'vrouw'/'vriendin' gewoon niet uitquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:50 schreef Dven het volgende:
Probleem is trouwens wel dat de meeste camsites modellen met Bulgaarse nationaliteit verbieden![]()
![]()
![]()
Moet ik eerst weer een vals Syrisch paspoort aanvragen
Oh, LARP is dan de boosdoener. Niet het feit dat die vent gewoon gestoord was.quote:
Hoezo dat nou weer. Discriminatie pur sang.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:50 schreef Dven het volgende:
Probleem is trouwens wel dat de meeste camsites modellen met Bulgaarse nationaliteit verbieden![]()
![]()
![]()
Moet ik eerst weer een vals Syrisch paspoort aanvragen
Ze wilde zelf starten met pervers gedrag op Omeglequote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Buit je 'vrouw'/'vriendin' gewoon niet uit
hou je bek captain-save-a-hoquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Buit je 'vrouw'/'vriendin' gewoon niet uit
Ik denk dat al die Amerikaanse sletjes bang zijn dat ze dan weggeconcureerd gaan worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer. Discriminatie pur sang.
Op Chaturbate zitten toch ook wel Bulgaarse sletjes? Gewoon andere markt, 's avonds in de EU zijn er nauwelijks Amerikaanse sletjes online.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat al die Amerikaanse sletjes bang zijn dat ze dan weggeconcureerd gaan worden.
Twee aannames achter elkaar. Goedzo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ja, zonder ho's geen seks voor jou... Misschien kan je een deal maken met Dven
Sletje dus eigkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. Redelijk aantal views gehad. Dus er zit wel geld in. Maar voor de echte dinero's moet ze toch echt effe wat plastic krijgen.
Ikzelf ook trouwens
Je bent zelf een eigkquote:
Sletjes zijn van die schijnheilige 'Hihi dat doe ik normaal nooit hoor.' types.quote:
Meer een hoer dus aangezien ze betaald krijgt voor seksuele diensten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Sletjes zijn van die schijnheilige 'Hihi dat doe ik normaal nooit hoor.' types.
Iemand die zich bewust is van haar seksuele behoeftes is geen slet.
Nog niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Meer een hoer dus aangezien ze betaald krijgt voor seksuele diensten.
Helemaal niet, Chai. Losbandige wijven zijn sletjes.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Sletjes zijn van die schijnheilige 'Hihi dat doe ik normaal nooit hoor.' types.
Iemand die zich bewust is van haar seksuele behoeftes is geen slet.
Wie is dit?quote:
Ik vind echt dat schijnheilige een van de zwaarste factoren. En dan hoeft de frequentie van de losbandigheid niet eens zo hoog te zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Helemaal niet, Chai. Losbandige wijven zijn sletjes.
Je bewust zijn van en showen aan de rest van de wereld zijn verschillende dinfen.
Wat zou wel een goede markt zijn?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:12 schreef Che_ het volgende:
Maar in Bulgarije is prostitutie een nationaal beroep toch? Overkill lijkt me. Markt is zwaar verzadigd.
hoe noem je dan sletten die er openlijk voor uit komen dat ze graag dick krijgen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind echt dat schijnheilige een van de zwaarste factoren. En dan hoeft de frequentie van de losbandigheid niet eens zo hoog te zijn.
Geen namen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Stond in de OP van het vorige topic.
cholo'squote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe noem je dan sletten die er openlijk voor uit komen dat ze graag dick krijgen?
Droom van 2 nutzquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe noem je dan sletten die er openlijk voor uit komen dat ze graag dick krijgen?
Nymfos.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, anders had ik dat wel getypt natuurlijk.quote:
Ja, als je niet mentaal gedesoriënteerd was.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, anders had ik dat wel getypt natuurlijk.
Nee man. Nationaal beroep is skimmer, acordeonspeler of aspergeplukker. Wat denk jij nou?!?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:12 schreef Che_ het volgende:
Maar in Bulgarije is prostitutie een nationaal beroep toch? Overkill lijkt me. Markt is zwaar verzadigd.
Heb TS uitgelachen na Red Bull met bessenjeneverquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:22 schreef gianni61 het volgende:
goede OP, zou nog eens lezen
KLB / Twijfel of ik mijn relatie uit moet maken.
lijkt me vrij ranzig eigenlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb TS uitgelachen na Red Bull met bessenjenever
deze was ook niet zo blij met zijn schijnheilige vrouwquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind echt dat schijnheilige een van de zwaarste factoren. En dan hoeft de frequentie van de losbandigheid niet eens zo hoog te zijn.
Je verward me met iemand anders.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, als je niet mentaal gedesoriënteerd was.
Haha, chai toch. Jij bent sinds jaar en dag al anne frank.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Che_ post ineens heel geeltand achtig. En jij was voor hem ook altijd een soort trigger. Hmm.
hoezo anne frank? is chai een jood?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haha, chai toch. Jij bent sinds jaar en dag al anne frank.
Je bedoelt ene wicky?
moet chai zich verstoppen voor de duitsers?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haha, chai toch. Jij bent sinds jaar en dag al anne frank.
Je bedoelt ene wicky?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
hoezo anne frank? is chai een jood?
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:38 schreef Che_ het volgende:
Chai, weet je zeker dat je niet het resultaat bent van een kunstmatige bevruchting?
Je hebt het uiterlijk van Anne Frank met de gedachtegang van Hitler
lol toen was hij idd wat scherperquote:
Ja iddquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Che_ post ineens heel geeltand achtig. En jij was voor hem ook altijd een soort trigger. Hmm.
Andersom juist. Je hapt erg. Tranquilo breek maar paar fa2squote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja iddvind ik wel mooi, van die mensen die butthurt blijven door wat mensen op een internetforum tegen ze zeggen
Oh ik zei dat de prachtwijk in mijn stad niet eng is om door heen te fietsen, omdat er geen mensen met temperamentvol bavianenbloed wonen oid.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:46 schreef McNulty het volgende:
Wat voor moffengedachtengang had je dan Chai? Voor dat soort dingen moet hier toch wel bij JD zijn.
'Nee jij!"quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Andersom juist. Je hapt erg. Tranquilo breek maar paar fa2s
Wel een typische 2nutz riedeltje dit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja iddvind ik wel mooi, van die mensen die butthurt blijven door wat mensen op een internetforum tegen ze zeggen
Jij voelt je ook aangesproken he?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wel een typische 2nutz riedeltje dit.
hahaha lol XDquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik zei dat de prachtwijk in mijn stad niet eng is om door heen te fietsen, omdat er geen mensen met temperamentvol bavianenbloed wonen oid.
Zegt er een watquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wel een typische 2nutz riedeltje dit.
Haha, weer hard om mezelf gelachen.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, weer hard om mezelf gelachen.
Je bent gewoon goed in jezelf niet geliefd te weten maken onder fokkers. Dat jij daar nou zo'n ontzettende kick van krijgt is ook best sneu laten we eerlijk zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij voelt je ook aangesproken he?mooi.
mooi zoquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:56 schreef Chai het volgende:
Zo zo, arme nootmans wordt weer eens mentaal kapot gemaakt.
dat is een beetje het T80 complexquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je bent gewoon goed in jezelf niet geliefd te weten te maken onder fokkers. Dat jij daar nou zo een ontzettende kick van krijgt is ook best sneu laten we eerlijk zijn.
T80 complex?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is een beetje het T80 complex
ja je weet wel, die grafische rekenmachinesquote:
lickytonguequote:
Niet TI-84 plus hebbenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja je weet wel, die grafische rekenmachines
Wordt die nog gebruikt?quote:
Wellicht oud maar nog steeds uitstekendquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wordt die nog gebruikt?
Oud model toch?
quote:
Hahaha wickedmen wannabequote:
Damnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:56 schreef Chai het volgende:
Zo zo, arme nootmans wordt weer eens mentaal kapot gemaakt.
Echt he! zo'n kick krijg ik daar van...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je bent gewoon goed in jezelf niet geliefd te weten maken onder fokkers. Dat jij daar nou zo'n ontzettende kick van krijgt is ook best sneu laten we eerlijk zijn.
Eerst dacht ik dat het random foto's waren, maar het is gewoon hetzelfde vriendengroepje.quote:
Aldus diegene die onzeker is op een forum, altijd mensen afzeikte tot ik het hem afleerde en zijn foto in zijn fotoboek verwijderde van zijn face omdat ik er om moest lachen.quote:
Mooi is dat hèquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn![]()
[..]
Echt he! zo'n kick krijg ik daar van...
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Aldus diegene die onzeker is op een forum, altijd mensen afzeikte tot ik het hem afleerde en zijn foto in zijn fotoboek verwijderde van zijn face omdat ik er om moest lachen.
Zeg is waf.
En als ik na 5x lezen het toch pas begrijp wat je post. Heb jij niet eens maten in rl, concluderend na je vorige posts waarbij je zelfs toegeeft dat je hier alleen zit voor die social skills.
Pls i just cant
Van die figuren die er helemaal intensief in hun eigen gedachten mee bezig zijn.. conclusies trekken voor zichzelf en dat dan als waarheid zienquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Aldus diegene die onzeker is op een forum, altijd mensen afzeikte tot ik het hem afleerde en zijn foto in zijn fotoboek verwijderde van zijn face omdat ik er om moest lachen.
Zeg is waf.
En als ik na 5x lezen het toch pas begrijp wat je post. Heb jij niet eens maten in rl, concluderend na je vorige posts waarbij je zelfs toegeeft dat je hier alleen zit voor die social skills.
Pls i just cant
I just can't *quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg is waf.
Pls i just cant
Scherp hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:15 schreef McNulty het volgende:
Wel een copypasta. Chai d'r schrijfstijl is anders.
Mooi hèquote:
Eigenlijk nietquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eigenlijk nieteigenlijk raar dat je je wil mengen in iets waar je niets van weet
Er wordt nu toch wat gepost, dan mag ik daar gewoon een opmerking over maken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eigenlijk nieteigenlijk raar dat je je wil mengen in iets waar je niets van weet
;pquote:
Zegt er een watquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker doen maar je slaat nogal een modderfiguurquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Er wordt nu toch wat gepost, dan mag ik daar gewoon een opmerking over maken.
Echt mooi is dat.Dat kan gewoon op fok.
In mijn geval probeer ik gewoon luchtig te blijven anders krijgen die emotionele types nog meer issuesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:26 schreef Chai het volgende:
Waarom proberen jullie je onzekerheid te verbergen met zoveel mogelijk
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In mijn geval probeer ik gewoon luchtig te blijven anders krijgen die emotionele types nog meer issues
Misschienquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]is gewoon de 2NutZ
. Geef maar toe.
Zou weg gaan als ik jou was.quote:
Niet echt hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker doen maar je slaat nogal een modderfiguur
Dat een rel noemenquote:
Omdat hij zo'n harde kick krijgt en zo enthousiast wordt door zichzelf ongeliefd te maken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:26 schreef Chai het volgende:
Waarom proberen jullie je onzekerheid te verbergen met zoveel mogelijk
Echt mooi is dat.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga weg met je bavianentaaltje.quote:
Ja als jij zegt dat die er bij hoort, dan geloof ik je. Jij kent de FOK! wetten als geen ander.quote:
Stoere jongenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga weg met je bavianentaaltje.
Bedankt, eindelijk erkenning.quote:
temperament is toch een duur woord voor bavianenbloed?quote:
Bij bavianenbloed speelt het temperament bij hele primaire zaken op.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
temperament is toch een duur woord voor bavianenbloed?
Welke?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:40 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga vanavond pizza bestellen hmm
Ik een bak popcorn en ga dan dit topic teruglezenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:40 schreef Chloroform het volgende:
Maak zelf Xena is veel lekkerder. Zo'n pakje met voorbereid pizzadeeg en tomatensaus. En dan zelf beleggen met kaas, ham en ananas.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:40 schreef Chloroform het volgende:
Eenvoudig maar effectief. Je kan het zo gek maken als je zelf wilt.quote:
Ja die ken ik, maar ben bezig met m'n onderzoeksplan en zit nog in m'n joggingbroek en dan moet ik douchen en alles en daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maak zelf Xena is veel lekkerder. Zo'n pakje met voorbereid pizzadeeg en tomatensaus. En dan zelf beleggen met kaas, ham en ananas.
Echt mooi is dat, idd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Eenvoudig maar effectief. Je kan het zo gek maken als je zelf wilt.
Echt mooi iddquote:
Ik weet niet waar je woont.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja die ken ik, maar ben bezig met m'n onderzoeksplan en zit nog in m'n joggingbroek en dan moet ik douchen en alles en daar heb ik geen zin in.
Kom mij zelfgemaakte pizza brengen dan
Arnhemquote:
Alsjeblieftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door McNulty op 22-10-2015 15:10:57 ]we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
AlsjeblieftZal hem maar weghalen voordat je gebanned word...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
AlsjeblieftGulzig gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
bedankt voor je bezorgdheid en je kwootquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal hem maar weghalen voordat je gebanned word...
Geen probleem, doe het graag.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
bedankt voor je bezorgdheid en je kwoot
Cholo is tonnetje rond, dit klopt nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:21 schreef McNulty het volgende:
Dit is cholo met haar matchende outfit
[ afbeelding ]
someone please call nine one onequote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cholo is tonnetje rond, dit klopt niet
Maar je houdt toch van me zoals ik benquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cholo is tonnetje rond, dit klopt niet
Maar natuurlijk lieverdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je houdt toch van me zoals ik ben
Maar de sterkte van zijn lustgevoelens dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je houdt toch van me zoals ik ben
Hij kiest maar een vetrol uit waar ie z'n pik in wil stekenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar de sterkte van zijn lustgevoelens dan?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij kiest maar een vetrol uit waar ie z'n pik in wil steken
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:34 schreef Catkiller het volgende:
R&P / Chicks fixen als 'barman' op een schoolfeest.
HALLOOO mijn ogen zijn HIER ja! En NIET daar BENEDEN!quote:
De wil is er in elk geval... ook het enigequote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fylax
Wel 12 jarigen willen hosselen op schoolfeest maar niet meegaan op schoolreis
Oké
ach dr gezicht is ook niet verkeerdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
HALLOOO mijn ogen zijn HIER ja! En NIET daar BENEDEN!
Die voelt zich te goed voor ons.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:44 schreef leeell het volgende:
He 2Noten waar is Chocolatebear gebleven
Hij heeft een streep door zn naam, was ie stout of mistte die discipline? Anders wel lange banquote:
Weet hij nog steeds niet dat hij homo is?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:34 schreef Catkiller het volgende:
R&P / Chicks fixen als 'barman' op een schoolfeest.
Ooh gewon perm dan denk ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:45 schreef leeell het volgende:
[..]
Hij heeft een streep door zn naam, was ie stout of mistte die discipline? Anders wel lange ban
Is verschillend per user.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:48 schreef McNulty het volgende:
Hoe bont moet je het maken eigenlijk een permaban te krijgen?
de meeste mensen weten dat op 12 jarige leeftijd toch nog niet..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet hij nog steeds niet dat hij homo is?manmanman
gewoon iets naars zeggen overquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:48 schreef McNulty het volgende:
Zeehondenbontquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:48 schreef McNulty het volgende:
Perm bans zijn zelden permanent, ondertussen al 4 overleefd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:48 schreef McNulty het volgende:
(niet dat ik er een ofzo hoor modjes)
Badumm Tssskquote:
Ik gok in het oostblok.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:44 schreef leeell het volgende:
He 2Noten waar is Chocolatebear gebleven
Sinds wanneer heb je daar negersquote:
Sinds chocolatebear? maar hij was nogal in zijn nopjes over die oostblokdames dus was gokje..quote:
Gaat de goeie kant opquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zijn gewoon op zoek naar een open grens voor de doortocht naar duitsland
o oke, moest er aandenken omdat ik een random neger aansprak op een feestje die op hem leek, maar hem niet bleek te zijn. Ik kwam hem nog wel eens tegen, vandaar.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sinds chocolatebear? maar hij was nogal in zijn nopjes over die oostblokdames dus was gokje..
En dan nu allemaal naar snakelady.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaat de goeie kant op
Vluchtelingen adviseren: mijd Nederland
ja, mooi tochquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaat de goeie kant op
Vluchtelingen adviseren: mijd Nederland
Achzo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:54 schreef leeell het volgende:
[..]
o oke, moest er aandenken omdat ik een random neger aansprak op een feestje die op hem leek, maar hem niet bleek te zijn. Ik kwam hem nog wel eens tegen, vandaar.
Weet niet meer zo goed. Alleen nog dat ie t niet was.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Achzo.
Ging het zo van "hey ben jij chocloatebear?'
Drink met mate.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:56 schreef leeell het volgende:
[..]
Weet niet meer zo goed. Alleen nog dat ie t niet was.
Ze overwinteren wsl nog wel even in Duitsland.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee! daar ga ik deze winter ook heen
Geen druppel opquote:
als het toevallig een homo was, had die misschien een probleem gehadquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Achzo.
Ging het zo van "hey ben jij chocloatebear?'
Mwoh gewoon met de vuist vol op zn gezicht als die wat wil doen tochquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het toevallig een homo was, had die misschien een probleem gehad
wowquote:
is het een realdoll of is haar hoofd gewoon vol met plastic?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:58 schreef McNulty het volgende:
hey emma kijk een hoer
[ afbeelding ]
dit is het 2015 model. Real flesh heet het.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het een realdoll of is haar hoofd gewoon vol met plastic?
acceptabel formaatquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:58 schreef McNulty het volgende:
hey emma kijk een hoer
[ afbeelding ]
Weet je hoe funest voor je rugquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je ook laten maken als je wil
Train je je rug maarquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je hoe funest voor je rug
helemaal zo groot hoeft ook niet hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je hoe funest voor je rug
Oooh pfiewquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helemaal zo groot hoeft ook niet hoor
;squote:
Sportbeha van de hema voldoet gewoon bij mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me vervelend met paardrijden. hele tijd dat gehobbel
Jij hebt geen grote borsten tochquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Sportbeha van de hema voldoet gewoon bij mij.
jij hoeft dan ook niet 2 van die siliconenbommen mee te zeulenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Sportbeha van de hema voldoet gewoon bij mij.
Nee daarom. Hema is cheapass.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt geen grote borsten toch
heupen en bipsquote:
ben jij die giraf?quote:
In jouw geval gewoon je hele lichaam intapen.quote:
Shit nigguhquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In jouw geval gewoon je hele lichaam intapen.
humble bragquote:
ja drm mijn buikvet jigglet ookquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In jouw geval gewoon je hele lichaam intapen.
Gewoon verkapte ik heb grote boobs postquote:
Bedankt voor de uitleg, hans.quote:
beaquote:
Voor jou ook?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
goed dat je nog even vermeldt, dan is dat voor iedereen duidelijk
oh confirmed.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:14 schreef Crip het volgende:
[..]
als ik zit lijk ik net een teef met 6 tits.
zo die rolletjes die ontstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |