Wellicht oud maar nog steeds uitstekendquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wordt die nog gebruikt?
Oud model toch?
quote:
Hahaha wickedmen wannabequote:
Damnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:56 schreef Chai het volgende:
Zo zo, arme nootmans wordt weer eens mentaal kapot gemaakt.
Echt he! zo'n kick krijg ik daar van...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je bent gewoon goed in jezelf niet geliefd te weten maken onder fokkers. Dat jij daar nou zo'n ontzettende kick van krijgt is ook best sneu laten we eerlijk zijn.
Eerst dacht ik dat het random foto's waren, maar het is gewoon hetzelfde vriendengroepje.quote:
Aldus diegene die onzeker is op een forum, altijd mensen afzeikte tot ik het hem afleerde en zijn foto in zijn fotoboek verwijderde van zijn face omdat ik er om moest lachen.quote:
Mooi is dat hèquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn![]()
[..]
Echt he! zo'n kick krijg ik daar van...
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Aldus diegene die onzeker is op een forum, altijd mensen afzeikte tot ik het hem afleerde en zijn foto in zijn fotoboek verwijderde van zijn face omdat ik er om moest lachen.
Zeg is waf.
En als ik na 5x lezen het toch pas begrijp wat je post. Heb jij niet eens maten in rl, concluderend na je vorige posts waarbij je zelfs toegeeft dat je hier alleen zit voor die social skills.
Pls i just cant
Van die figuren die er helemaal intensief in hun eigen gedachten mee bezig zijn.. conclusies trekken voor zichzelf en dat dan als waarheid zienquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Aldus diegene die onzeker is op een forum, altijd mensen afzeikte tot ik het hem afleerde en zijn foto in zijn fotoboek verwijderde van zijn face omdat ik er om moest lachen.
Zeg is waf.
En als ik na 5x lezen het toch pas begrijp wat je post. Heb jij niet eens maten in rl, concluderend na je vorige posts waarbij je zelfs toegeeft dat je hier alleen zit voor die social skills.
Pls i just cant
I just can't *quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg is waf.
Pls i just cant
Scherp hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:15 schreef McNulty het volgende:
Wel een copypasta. Chai d'r schrijfstijl is anders.
Mooi hèquote:
Eigenlijk nietquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eigenlijk nieteigenlijk raar dat je je wil mengen in iets waar je niets van weet
Er wordt nu toch wat gepost, dan mag ik daar gewoon een opmerking over maken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eigenlijk nieteigenlijk raar dat je je wil mengen in iets waar je niets van weet
;pquote:
Zegt er een watquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker doen maar je slaat nogal een modderfiguurquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Er wordt nu toch wat gepost, dan mag ik daar gewoon een opmerking over maken.
Echt mooi is dat.Dat kan gewoon op fok.
In mijn geval probeer ik gewoon luchtig te blijven anders krijgen die emotionele types nog meer issuesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:26 schreef Chai het volgende:
Waarom proberen jullie je onzekerheid te verbergen met zoveel mogelijk
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In mijn geval probeer ik gewoon luchtig te blijven anders krijgen die emotionele types nog meer issues
Misschienquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]is gewoon de 2NutZ
. Geef maar toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |