Andersom juist. Je hapt erg. Tranquilo breek maar paar fa2squote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja iddvind ik wel mooi, van die mensen die butthurt blijven door wat mensen op een internetforum tegen ze zeggen
Oh ik zei dat de prachtwijk in mijn stad niet eng is om door heen te fietsen, omdat er geen mensen met temperamentvol bavianenbloed wonen oid.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:46 schreef McNulty het volgende:
Wat voor moffengedachtengang had je dan Chai? Voor dat soort dingen moet hier toch wel bij JD zijn.
'Nee jij!"quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Andersom juist. Je hapt erg. Tranquilo breek maar paar fa2s
Wel een typische 2nutz riedeltje dit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja iddvind ik wel mooi, van die mensen die butthurt blijven door wat mensen op een internetforum tegen ze zeggen
Jij voelt je ook aangesproken he?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wel een typische 2nutz riedeltje dit.
hahaha lol XDquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik zei dat de prachtwijk in mijn stad niet eng is om door heen te fietsen, omdat er geen mensen met temperamentvol bavianenbloed wonen oid.
Zegt er een watquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wel een typische 2nutz riedeltje dit.
Haha, weer hard om mezelf gelachen.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, weer hard om mezelf gelachen.
Je bent gewoon goed in jezelf niet geliefd te weten maken onder fokkers. Dat jij daar nou zo'n ontzettende kick van krijgt is ook best sneu laten we eerlijk zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij voelt je ook aangesproken he?mooi.
mooi zoquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:56 schreef Chai het volgende:
Zo zo, arme nootmans wordt weer eens mentaal kapot gemaakt.
dat is een beetje het T80 complexquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je bent gewoon goed in jezelf niet geliefd te weten te maken onder fokkers. Dat jij daar nou zo een ontzettende kick van krijgt is ook best sneu laten we eerlijk zijn.
T80 complex?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is een beetje het T80 complex
ja je weet wel, die grafische rekenmachinesquote:
lickytonguequote:
Niet TI-84 plus hebbenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja je weet wel, die grafische rekenmachines
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |